Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

chojny

Monster 2001 750cm3

Polecane posty

U mnie max idzie zaraz po zapłonie. I tak sobie klepie, aż założę kakakask, łapawice, się pozapinam. Wtedy daję na mniej (nie wiem czy to akurat połowa).

A potem na zero.

 

 

Dokladnie tak samo ja robie, zaplon na maxie (tak jak w manualu), odrazu prawie zmniejszam do mniejszych obrotów (z pamieci to chyba 2 albo 1,5 tysi, pozniej jak juz siadam przed sama jazda daje na zero, musisz sam to u siebie "wyrobic".

 

a mogę spytać jakie macie obroty jak wajcha na maxa otwarta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak nie zapomnę, to sprawdzę - jakoś nigdy mnie to zbytnio nie obchodziło ;)

Edit: u mnie 2200 na pełnym otwarciu

Edytowano przez bialy114

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

uuu 2200 to u mnie na 1/3 otwarcia. jakbym dał maxa to chyba rzeczywiście wał by mi wyszedł bokiem. Coś mnie właśnie intryguje ta wajcha, bo na dodatek nie mogę całkowicie jej odpuścić, bo wtedy spadają mi obroty poniżej 1000 i moto gaśnie. Musze go cały czas trzymać tak na 1200 minimum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

uuu 2200 to u mnie na 1/3 otwarcia. jakbym dał maxa to chyba rzeczywiście wał by mi wyszedł bokiem. Coś mnie właśnie intryguje ta wajcha, bo na dodatek nie mogę całkowicie jej odpuścić, bo wtedy spadają mi obroty poniżej 1000 i moto gaśnie. Musze go cały czas trzymać tak na 1200 minimum.

to masz do wyczyszcenia przepustnice , nasmarowanie linki , i wyregulowanie jej naciagu . no i jakas synchro by sie przydala :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki Blejz23, tak też pewnie trzeba będzie zrobić z tymi przepustnicami. Miałem robione luzy zaworowe i myślałem, że to pomoże, ale nie było żadnej poprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musze go cały czas trzymać tak na 1200 minimum.

Nawet jak sie nagrzeje ? Mi tez pada jak opuszcze calkowicie wajche odrazu ( nie zawsze ale pada zalezy od tego jaka jest temperatura ),, dlatego musisz te obroty trzymac przynajmniej na czas ubierania kasku, rekawiczek, zamykania garazu itp itd. Nie jestem specem ale wydaje mi sie, ze przepustnice sie czysci dopiero jak sa objawy podczas jazdy na wysokich obrotach- spadek mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet jak sie nagrzeje ? Mi tez pada jak opuszcze calkowicie wajche odrazu ( nie zawsze ale pada zalezy od tego jaka jest temperatura ),, dlatego musisz te obroty trzymac przynajmniej na czas ubierania kasku, rekawiczek, zamykania garazu itp itd. Nie jestem specem ale wydaje mi sie, ze przepustnice sie czysci dopiero jak sa objawy podczas jazdy na wysokich obrotach- spadek mocy.

nawet jak się nagrzeje to jak odpuszczę to zgasnie. na maxa otwarta to ok 5k obrotów :wtf: mam tak od chili jak go kupiłem. na początku w ogole miał trudności z paleniem na zimnym silniku, wymieniony został czujnik temperatury i pali ok, ale problem z tymi obrotami jest dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale jak puszczę wajchę calkowicie to wtedy jest te 1k obrotów, tyle że za chwile gaśnie :) problem leży gdzie indziej, może to te przepustnice.

 

siedze teraz nad mapą paliwa, dolałem trochę w nizszych obrotach i zobaczę jutro jaki będzie efekt. Mam za sobą dopiero 300km w tym sezonie i zauważyłem ( szczególnie podczas dzisiejszych 80km) że moto "strzela", szarpie i traci obroty przy ostrzejszym dodaniu gazu, także dlatego bawię się z mapą. Najprawdopodobniej to wina wyjęcia db kilerów i założenia filtra k&n, trzeba to wszystko wyregulować. Może przy okazji pozbędę się gasnięcia na tych niskich obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale jak puszczę wajchę calkowicie to wtedy jest te 1k obrotów, tyle że za chwile gaśnie :) problem leży gdzie indziej, może to te przepustnice.

 

siedze teraz nad mapą paliwa, dolałem trochę w nizszych obrotach i zobaczę jutro jaki będzie efekt. 

.... że moto "strzela", szarpie i traci obroty przy ostrzejszym dodaniu gazu, także dlatego bawię się z mapą.

jeśli uda Ci się to ustawić metodą trafił-chybił to jesteś w "czepku urodzony" -;)

 

musisz wrzucić sondę w komin i zobaczyć jaki jest AFR - jeśli moto Ci strzela to masz za dużo paliwa - zachodzi proces dopalania spalin poza cylindrami/głowicami - czyli w ukł. wydechowym...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

wczoraj wgrałem zmienioną mapę, zrobiłem 100km i tylko raz mi szarpnał przy mocniejszym przyspieszaniu. zrobię jeszcze jeden wariant i dla pewnosci wybiorę się na hamownie, bo wiadomo że nie można sobie ufać i swoim odczuciom :)

 

i żeby nie było że jestem "w czepku urodzony" nie robiłem tego na chybił trafił, bo byłem na hamowni przed i po zmianie wydechów i filtra powietrza.

Edytowano przez johnnyb88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hamowni nic Ci nie da - szkoda twojego czasu i kasy... hamownia jedynie pokaże przyrost/spadek parametrów... dla Ciebie najbardziej istotny jest AFR - czyli dobra sonda... chyba, że korzystasz z hamowni wyposażonej w pomiar AFR to ok. - tyle że pamiętaj, żeby motocykl "przemierzyć" na także na innych uchyleniach przepustnicy niżeli 100% ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie ładne czwóreczki się trafiły w weekend na blacie  :mrgreen:

 

10262177_798964963456760_417059424077304

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Minął rok od zakupu. 

 

Bardzo dziękuję za wsparcie przy podejmowaniu decyzji, po roku mogę tylko napisać że nie żałuję ani trochę, mam świetny motocykl, poznałem wspaniałą wiarę, przejechaliśmy wspólnie wiele kilometrów, się pośmialiśmy, podzikowaliśmy....

 

Warto zaryzykować i pójść we włoszczyznę  :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W dniu wczorajszym Leeloo zmieniła właściciela.  :cry:

 

W związku z brzydką pogodą Monsterek został jeszcze u mnie do czwartku, żony nie było, więc się z nim wczoraj pożegnalnie w garażu 

nawaliłem... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chojny, lamiesz mi serce, jak to sprzedany. Z kim ja teraz będę testował M750? (Żartuje oczywiscie).

Ogladnalem Twój filmik z tego tematu, i mam pytanie odnośnie wydechow. Wyglądają chyba jak oryginały, ale brzmienie ładne. Modyfikowane/wybebeszone org, czy jak?

 

 

Sent from my XT1068 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W dniu wczorajszym Leeloo zmieniła właściciela.  :cry:

 

Co teraz ?? miejsce jest miejscem i musi być zapełnione - natura nie lubi próżności :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chojny, lamiesz mi serce, jak to sprzedany. Z kim ja teraz będę testował M750? (Żartuje oczywiscie).

Ogladnalem Twój filmik z tego tematu, i mam pytanie odnośnie wydechow. Wyglądają chyba jak oryginały, ale brzmienie ładne. Modyfikowane/wybebeszone org, czy jak?

 

 

 

Trafił mam nadzieję w dobre ręce, dwóch kumpli na M750 więc gang 3/4L rośnie w siłę tylko zasoby zmieniają właścicieli   :thumbup:

 

Tłumiki seria ale... nadłubane coś w nich jest.

Edytowano przez chojny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co teraz ?? miejsce jest miejscem i musi być zapełnione - natura nie lubi próżności :razz:

 

Teraz chwila motocyklowej przerwy, miejsce a dokładnie garaż marzeń trzeba wybudować a dalej jak będę, a będę kupował to tylko Ducati ale coś bardziej dla dwóch osób.  :roll:

 

Może jakiś  :twisted:

 

Nie wiem co z tego wyjdzie ale może się uda wystartować w HRPP rangi Mistrzostw Polski o czym zawsze marzyłem, aktualnie sprawdzamy możliwości, zbieramy dokumentację, możliwości przygotowania samochodu zgodnie z homologacją A grupy. Zakręcony temat i na tym chce się skupić na 2016 i może 2017.  

Edytowano przez chojny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.