Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
duke75

Silnik ST2 do Monstera 900?

Polecane posty

Kiedyś kupiliśmy z bratem Monstera 900 z 1994 roku. Zrobiliśmy wszystko na igiełkę ale przyszedł czas na regulację silnika no i się okazało,że:

1. kompletne sprzęgło do wymiany

2. nowe paski

3. wszystkie płytki zaworowe

4. membrany w gaźnikach nieszczelne

itd., itp.

Koszt w ASO samych cześci to ok. 3000 zł. Pomyślałem więc,że może kupić nowy silnik. Zacząłem szukać i znalazłem silnik od ST2, który gość zamontował do ramy monstera. Wszystko już sprzedał poza silnikiem. Fajny byłby projekt ale trzeba by dorobić mocowanie chłodnicy przede wszystkim i trochę się pobawić w rękodzieło.

Znalazłem też silnik 900 z 2000r. , ostatni na gaźnikach. Pytanie czy wejdzie bez problemów do ramy z pierwszych lat produkcji?

Mimo wszystko jednak byłbym za oryginalnym silnikiem. Co Wy na to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Theo. Wiem,że się da ale kwestia czy sprawa jest warta zachodu. Na razie podjęliśmy decyzję,że próbujemy zrobić ten silnik.

 

Edytowano przez duke75

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że jeżeli zamierzacie zatrzymać i użytkować tego Monstera to lepiej go zrobić choćby na częściach z ASO.

 

Kupując "nowy" silnik też nikt gwarancji Ci nie da, że po rozebraniu będzie wszystko ok a tak będziesz wiedział co masz w tym silniku.

 

Ja bym tak do tego podszedł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kurcze - za co Ci wyszło 3 tysie??? sprzęgło ( bez kosza) to jakieś 750zł.

Płytki - na wymianę ( lepiej zlecić regulacje, bo wyjdzie taniej niżeli zakup płytek) - ew. się dogadać z jakimś serwisem (daje swoje + dopłacam , a dostaje właściwe).

Nie wiem ile te gumki gaźnika mogą kosztować...

Paski po 70 zł

... nijak mi nie wychodzi ta kosmiczna kwota.

 

a morham dobrze Ci radzi - kupisz używkę i... nadal nie masz pasków , płytki albo będą Ci pasowy , albo nie, sprzęgło tez może być dojechane ... chyba najdroższe rozwiązanie zakup używanego silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też doszedłem do tego wniosku. Używany silnik i tak wymaga serwisu więc lepiej zrobić ten mamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja tez nie widze tam 3 tysiecy.To co wymieniles to gora 1500 zl razem z lozyskami .Przechodzilem niedawono ten temat i rozeznalem sie co ile kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie ze lepiej remontowac silniczek , i jak mowia przedmowcy cena z kosmosu :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.