Bagi 0 Napisano Listopad 9, 2015 Ale brzydal i to jeszcze czerwony Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mioo 2 Napisano Listopad 9, 2015 (edytowany) brakuje tylko jakiegoś Akrapa albo Arrowa Edytowano Listopad 9, 2015 przez mioo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pawel83 0 Napisano Listopad 9, 2015 Piękny ten twój brzydal KGr. Polecam kominy dedykowane termi. Moto zmienia się nie do poznania:lepsze osiągi,reakcja na gaz i brzmienie. Sam założyłem kity (i wgrałem softa) dopiero po paru miechach od zakupu i nie żałuję. Jak dla mnie jest to totalnie inne moto....zmiana oczywiście na ogromny + Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_WM 1 Napisano Listopad 10, 2015 To pokazuje :) ładny, ale jakiś wydech by się przydał w ciemnym kolorze - carbon by pasował ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AZU 0 Napisano Listopad 10, 2015 Mój Monster. Sorry za kiepską fote ale nie miałem jeszcze okazji zrobić lepszej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Listopad 11, 2015 ładny, ale jakiś wydech by się przydał w ciemnym kolorze - carbon by pasował ;) Zardy nie pasuja do 1200 :( (nie wiem czemu, ale na stronie producenta tak jest napisane) Poza tym w tym modelu trzeba zrobic "wszystko albo nic", a to sie wiaze sie z otwarciem ECU, czego na gwarancji nie chce robic... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pawel83 0 Napisano Listopad 11, 2015 Zardy nie pasuja do 1200 :( (nie wiem czemu, ale na stronie producenta tak jest napisane) Poza tym w tym modelu trzeba zrobic "wszystko albo nic", a to sie wiaze sie z otwarciem ECU, czego na gwarancji nie chce robic... Co masz na myśli pisząc wszystko albo nic?. Szczerze mówiąc nie wiem co można jeszcze zrobić, bo po wymianie kominów to moto tak jeździ, że moim zdaniem niczego mu więcej nie potrzeba...piszę o wersji S, bo 1200 jeszcze nie jeździłem. Fakt jest taki, że trzeba nauczyć się nim jeździć, co potwierdza wiele testów, gdzie redaktorzy piszą, że dopiero po przejechaniu 2000km zaczynają czuć ten motocykl. Wcześniej miałem R1, GSXR 1000 i do Monstera 1200S nie ma startu zarówno pod względem właściwości jezdnych (na ohlins) jak i powera (potworny ciąg od dołu :twisted:). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marcin_WM 1 Napisano Listopad 11, 2015 Zardy nie pasuja do 1200 :( (nie wiem czemu, ale na stronie producenta tak jest napisane) Poza tym w tym modelu trzeba zrobic "wszystko albo nic", a to sie wiaze sie z otwarciem ECU, czego na gwarancji nie chce robic... zawsze można kompa dołożyć i oryginału nie ruszać :) dziwne, że do 821 jest a 1200 nie.... ale może to ;) https://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/product/road/15709?brandId=46&modelId=693&yearId=3694 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arti 6 Napisano Listopad 11, 2015 (edytowany) Melco i m3c nie trzeba otwierać, wgrac mape mozesz bez otwierania, jakbys chcial zgrac zawartosc ecu to wtedy trzeba otworzyc. Zreszta na serwisie sami ci wrzuca aktualizacje kompa i mapa pójdzie sie paść na łączkę :smile: ... niestety M1200 ma conti tu trzeba otwierac, flash przez bdm, pytanie po co ci gwarancja przeciez sie nie psuja :smile: M1200s rexxer Ducati Monster 1200 s with stock exhaust + 4,3 HP / 4,1 Nm (measurements taken at the clutch) http://www.rexxer.eu/downloads/Ducati_M1200S.jpg Edytowano Listopad 11, 2015 przez Arti Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pawelsk 0 Napisano Listopad 12, 2015 (edytowany) zawsze można kompa dołożyć i oryginału nie ruszać :) dziwne, że do 821 jest a 1200 nie.... ale może to ;) https://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/product/road/15709?brandId=46&modelId=693&yearId=3694 mam założonego tego Akrapa, pięknie daje! Edytowano Listopad 12, 2015 przez pawelsk Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Listopad 12, 2015 +4HP i dodatkowo wersja STD (czyli taka jak moja) dostaje mape z "S", wiec w sumie +14HP. Jezeli jest wymieniony wydech i filtr powietrza to dopasowuja dalej i wynik bedzie jeszcze fajniejszy. Natomiast nawet glupie dopasowanie AFR wymaga otwarcia ECU... co za kazdym razem kosztuje (wlasnie u Rexxera) 350 EUR - wiec wszystko albo nic, inaczej po prostu sie nie oplaca :P zawsze można kompa dołożyć i oryginału nie ruszać :) dziwne, że do 821 jest a 1200 nie.... ale może to ;) https://www.akrapovic.com/#!/motorcycle/product/road/15709?brandId=46&modelId=693&yearId=3694 Mozna! Natomiast koszt jest podobny a zysk jednak mniejszy :( Akrap mi chodzi po glowie, owszem... ale to melodia na "za rok" (a szkoda, bo dzwieku monsterowi brakuje...) pytanie po co ci gwarancja przeciez sie nie psuja :smile: Jak ostatnio bylem w Bielsku to powiedzieli mi, ze mieli 3 zgloszenia gwarancyjne na Monstera 1200. Wszystkie moje :P W sumie to ciezko powiedziec czy powazne rzeczy, ale jednak :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pawelsk 0 Napisano Listopad 12, 2015 +4HP i dodatkowo wersja STD (czyli taka jak moja) dostaje mape z "S", wiec w sumie +14HP. Jezeli jest wymieniony wydech i filtr powietrza to dopasowuja dalej i wynik bedzie jeszcze fajniejszy. Natomiast nawet glupie dopasowanie AFR wymaga otwarcia ECU... co za kazdym razem kosztuje (wlasnie u Rexxera) 350 EUR - wiec wszystko albo nic, inaczej po prostu sie nie oplaca :P Mozna! Natomiast koszt jest podobny a zysk jednak mniejszy :( Akrap mi chodzi po glowie, owszem... ale to melodia na "za rok" (a szkoda, bo dzwieku monsterowi brakuje...) Jak ostatnio bylem w Bielsku to powiedzieli mi, ze mieli 3 zgloszenia gwarancyjne na Monstera 1200. Wszystkie moje :P W sumie to ciezko powiedziec czy powazne rzeczy, ale jednak :P Zrobiłem swoim przez rok 10 tyś i na razie bez problemów, ale z tego co wiem to nie za wiele ich sprzedali, więc pewnie też dlatego mało zgłoszeń gwarancyjnych Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arti 6 Napisano Listopad 12, 2015 Za 200$ kupujesz drugiego kompa i w nim robisz moda jak chcesz miec swoja gwarancje przed serwisem przekladasz kompy :-)...a jak skonczy ci sie gw to pewne pchniesz monstra wiec po co czekac :-p Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Listopad 12, 2015 Zrobiłem swoim przez rok 10 tyś i na razie bez problemów, ale z tego co wiem to nie za wiele ich sprzedali, więc pewnie też dlatego mało zgłoszeń gwarancyjnych 11 tys. km w 6 miesiecy: - wymiana simmeringu na walku rozrzadu (fabrycznie zalozony wadliwy, pocil sie lekko) - wymiana rollgazu - wymiana pompy hamulcowej (zapowietrzala sie) Rollgaz prawdopodobnie tylko zle wpiety byl na zlaczce, ale usterka pojawiala sie srednio od raz na 900 metrow (w deszczu) do raz na 900 kilometrow (w sloneczna pogode) wiec trudne do sprawdzenia. Tu wielkie brawa dla serwisu w Bielsku za nieowijanie w bawelne i wymiane rollgazu! Za 200$ kupujesz drugiego kompa i w nim robisz moda jak chcesz miec swoja gwarancje przed serwisem przekladasz kompy :smile:...a jak skonczy ci sie gw to pewne pchniesz monstra wiec po co czekac :razz: Pomysl z drugim ECU jest fajny, ale i tak raczej bede inwestowal w wyjazdy wiec gwarancja sie skonczy sama i nie bedzie potrzeby kombinowac. I nie, nie sprzedam go - pasuje mi ten motocykl wiec go zajade :) (a z moim stylem jazdy to potrwa :P) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pawel83 0 Napisano Listopad 12, 2015 1200S to moje pierwsze Ducati i narazie nic sie nie dzieje...odpukać. Nie wiem ile w tym prawdy, ale podobno Testastretta 11 jest silnikiem dopracowanym i bezawaryjnym. Zanim kupiłem potwora rozważałem jeszcze super duke'a 1290R, ale ostateczne z powodu dopracowanego silnika wybrałem Ducati. Poza tym jest dobra opcja z dokupieniem gwarancji na kolejne 2 lata, co zamierzam w swoim czasie zrobić. Termosy dostałem w dobrej cenie w salonie i tam też wgrali mi nowy soft. Nie wiem jak brzmi na Akrapie, ale napewno warto zmienić układ wydechowy, bo to zupełnie inne moto po wymianie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Listopad 12, 2015 Zeby nie bylo ze jakis straszny offtopic robimy:) Monster :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arti 6 Napisano Listopad 12, 2015 Żeby nie było :-) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chojny 0 Napisano Listopad 16, 2015 Sprzęt kozak ale jazda Stary za Tobą to istna mordęga. Moto wali takie "buchy" że czuć na klacie jak spycha z siodła a dźwięk rozsadza łep. Jeździłbym :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chojny 0 Napisano Listopad 17, 2015 Ha ha ha... my tu jeszcze kwa wrócimy... z Olem... ktoś Ci musi po akumulatory do padaki jeździć :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chojny 0 Napisano Listopad 17, 2015 (edytowany) No dobra, dobra... browar kitraliśmy i krakersy... sam dojechałeś, my tylko szlak przecieraliśmy do miłej Pani :twisted: Edytowano Listopad 17, 2015 przez chojny Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krakus5bs 0 Napisano Listopad 19, 2015 A to mój Dudek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krakus5bs 0 Napisano Listopad 19, 2015 trochę wykręcony, dziwnie zdjęcia wyszły, po za fabryką jest też ręka i śrubokręt, motocykle są po to by je przerabiać i mieć z tego frajdę. Nie potrzeba aż 4 postów, pisząc post, masz możliwość jego edycji, skorzystaj z tej opcji i dopisz treść następnym razem... MOD Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarek Kucharski 0 Napisano Grudzień 7, 2015 Witam wszystkich. Jakoś nie widzę miejsca do przedstawienia się, niniejszym czynię to teraz. Pojazd jak widać Monster, 620 S i.e. Dokonane kilka zmian kosmetycznych Egzemplarz zaprzeczający opinii o marce. Poza może 3 drobiazgami nie mającymi wpływu na jakość jazdy nigdy nie zawiódł. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Moderator-5 0 Napisano Grudzień 7, 2015 Zapraszamy https://docpoland.com/temat/15200-powitalnia/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kicin 0 Napisano Grudzień 8, 2015 (edytowany) Salut! W końcu, stało się! :) Po blisko 1,5 roku mojego pobytu na forum, w garażu w końcu pojawił się On - wymarzony, wychuchany, zdjęty ze ściany Monster 900. Taki, jaki miał być: włoski, 900-ka, z tamburynem... mój ;) Nie było łatwo, gdyż blisko 1,5 miesiąca pracowałem nad tym, żeby były właściciel zechciał mi go sprzedać. Dlaczego? Sprawa jest bardziej interesująca niż mogłoby się wydawać. Otóż w zasadzie motocykl nie był na sprzedaż! Ale jako, że jestem mocno młodym człowiekiem, zdarzyła się sytuacja, że ów właściciel zna mnie od czasu, gdy na chleb mówiłem "pep" :P Stwierdził, że jeśli ma oddać sprzęta komukolwiek, to muszą być to dobre ręce. Nieskromnie powiem, że za takiego człowieka mnie uznał :D Życzę każdemu, żeby kupno motocykla tak właśnie wyglądało, bo kupić sprzęt, którego jest się pewnym, ba! Pewnym jest się wszystkich czynności, które zostały przy nim wykonane (a tych było niemało) do dnia zakupu, to czysta przyjemność :) A teraz do rzeczy: Monster 900 i.e. z 2003 roku, klasyczny czarny półmat. Na wiosnę zostało w nim zrobione prawie wszystko, co się dało: wymiana pasków, łożysk, napinaczy, wszystkich płynów ustrojowych, filtrów, zrobiono wszelkie regulacje, nowe klocki Brembo, nowe sprzęgło od Rizomy, tarcze zamawiane w Toruniu, nowy napęd i jeszcze kilka drobiazgów. Generalnie, jak to się mówi, siadać i jeździć :D Warto nadmienić, że było to jeden z 4 jego motocykli i w tym sezonie, stety niestety, przejechał ok. 200 km. Fanty nie zdążyły się zatem zużyć :) Z dodatków cieszących oko jest ciekawa osłona tamburyna, która ładnie pokazuje czerwoną Rizomę, natomiast z tych cieszących uszy i oczy są dwa eleganckie kominy Termignoni ;) Na lepsze zdjęcia jeszcze przyjdzie czas, jak i na samą jazdę. Mimo, że grudzień jest w tym roku wyjątkowo ciepły, pogoda na jazdę to to nie jest :P Całe szczęście w niedzielę chociaż na MotoMikołaje można było się wybrać! :mrgreen: Edytowano Grudzień 8, 2015 przez Kicin Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach