Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Polecane posty

A usunięcie postów nie jest naruszeniem regulaminu?

 

27. Użytkownik jest świadomy, iż treści przez niego publikowane zostaną trwale zapisane na łamach Forum

 

Równie dobrze można odblokować funkcję edycji postów, skoro i tak dowolnie można je usuwać na prośbę.

 

Edit:

Kolega walczy jednak nadal z Administarcją...

1. Posty są trwale zapisane na forum i widzi je Administracja.

2. P.36

3. Wszelkie problemy należy zgłaszać do Admina przez formularz korespondencyjny.

4. Proszę pisać zgodnie z tematem wątku - ostrzeżenie. P.29

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jankes - naprawdę przejąłeś się błędami ort. po tym jak zjechałeś klekota ? Stary - gość pobudził się do życia nt. 916 , lubię to Jego ADHD ;) a Ty mówisz o stroszeniu piórek ?? Daleki był od tego .

Siedzę i wciągam  informacje o kultowej maszynie , to pasja nas wszystkich więc dzielmy się informacjami , owszem zwracajmy sobie uwagę o ewentualnych błędach ale nie urządzajmy tu walk kogutów 

Peace :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jankes - naprawdę przejąłeś się błędami ort. po tym jak zjechałeś klekota ? Stary - gość pobudził się do życia nt. 916 , lubię to Jego ADHD ;) a Ty mówisz o stroszeniu piórek ?? Daleki był od tego .

Siedzę i wciągam  informacje o kultowej maszynie , to pasja nas wszystkich więc dzielmy się informacjami , owszem zwracajmy sobie uwagę o ewentualnych błędach ale nie urządzajmy tu walk kogutów 

Peace :)

Popieram!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Motocykl serwisowo trafił w moje ręce , więc mogę potwierdzić kilka faktów, które były tutaj poruszane.

 

Silnik 996

Carbonowy Airbox

Komputer P8

Tylny amortyzator Ohlins

Kolektor wydechowy 50mm

 

Brak jakiejkolwiek tabliczki

Zastanawiający jest ten kod w ramie, 748S, ale nie jestem specjalistą od historii, to i nie będę snuł teorii.

 

 

Stan zaniedbania serwisowego tego egzemplarza jest porażający. Jeśli obecny właściciel nie będzie miał nic przeciwko temu, pozwolę sobie wrzucić kilka fotek i informacji do czego może doprowadzić nieprawidłowa obsługa takiego silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teodor...dasz radę...

 

 

 

 

 

Pozdr.J-999

Edytowano przez klekot999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za LT Snyderem

 

Luzy zaworowe 916/996SPS

Ducati recommended

 

IN

open   0,05 -0,18

close  0,15- 0,25

 

EX

open  0,05 - 0,23

close  0,1 -   0,2

 

My setting ( znaczy Lt Snydera):

 

 

IN

open   0,1

close  0,1

 

EX

open  0,15

close  0,1

 

 

Za Ianem Fallonem - Ducati Desmoquattro Performance Book

 

916 SP

 

IN

open   0,14-0,16

close 0,08-0,10

 

EX

open  0,19 - 0,21

close  0,08 -0,10

 

jednak silnik 996 ze względu na mocniejsze hairspringi( to reduce noise, and emissions), ale nie pisze czy to silnik SPS( !!!)

 

IN

open 0,05 -0,18

close 0,16 -0,25

 

EX

open 0,05 -0,23

close 0,11- 0,20

 

 

Pamiętaj, że motocykl swoje lata ma i mogą się zdarzyć wyschnięte kondensatorki czy inne ustrojstwo wchodzące w skład elektroniki, ale widziałem na ebaju włoskim nówki P8 za 1350 zł + przesyłka..

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A więc motocykl jest po serwisie silnikowym, właściwie po podstawach serwisowych koniecznych do prawidłowej jego pracy.

 

Stan takich silników jak ten zawsze skłania mnie do pytań dlaczego???

 

Bo o ile za łuszczący sie chrom z dźwigienek zaworowych można oskarżyć wadę produkcyjną, o tyle nie rozumiem jak z premedytacja można takie dźwigienki pozostawić w silniku. Bez dwóch zdań ktoś ten silnik wcześniej regulował, z tym że zrobił to ustwiając luzy zaworowe na uszkodzonych dźwigniach!!! Bo luzy byłu zgodne z wytycznymi fabrycznej instrukcji. Kompletny brak wiedzy na temat specyfiki silnika, lub brak jakiejkolwiek kultury technicznej, brak wyobraźni???

 

Zupełnie inną sprawą jest niemal juz mityczna usterka elektroniczna tego egzemplarza. Podobno kilka osób walczyło z problemem nieprawidłowej pracy silnika i poległo, co mnie nie dziwi akurat.

 

Problem jest definitywnie rozwiązany. Wystarczyło prawidłowo zamontować koło zamachowe z którego jest brany sygnał dla elektroniki.

Niezrozumiałe jest dla mnie to dlaczego było zamontowane niezgodnie z fabrycznymi znakami.

 

Zresztą nie pierwszy to taki motocykl, rozumiem ze ktoś może być powszechnie uważany za autorytet w dziedzinie wiedzy na temat marki, ale jak widzę jego pracę w postaci głowicy silnika przykręconą uszkodzonymi nakrętkami na starej uszczelce wysmarowanej silikonem ze sklepu z umywalkami to krew się we mnie gotuje. Może swoją pasje do Ducati powinien zweryfikować, bo takie praktyki to do Urali i Dnieprów bardziej pasują.

Bo to już nawet nie jest zaniedbanie, to ewidentne działanie na szkodę.

 

Teraz wreszcie ten motocykl pracuje tak jak powinno desmoqattro pracować.

 

Poniżej fotka dźwigienek które ktoś zostawił w silniku. Nie trzeba być mechanikiem by rzuciło się w oczy że jest mocno nie ok.

post-86319-0-70966400-1406827103_thumb.jpg

Edytowano przez theodor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale jaja...ciekawe, kto serwisował???

 

Pozdr. J-999

 

P.S.

Już wiem gdzie...

Edytowano przez klekot999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie jest źle , dwie dźwigienki wychodzi że są ok , no chyba że się nie znalazły :p  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz bedzie długie oczekiwanie i sie wreszcie dowiemy któż to?

Czy będzie inaczej nie dowiemy sie, kto tak serwisował bo to wiedza tylko dla wybranych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pytanie brzmi kiedy ostatnio ten motocykl był serwisowany i u kogo?

w kraju czy za granicą?

916 czy 748, monster albo trzy dziewiątki też trzeba umieć naprawiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na fejsie się wyjaśniło mniej więcej, ja to dawno wiedziałem że Niemcom najlepiej wychodzą pancerfausty, albo maszinegewere..... :mrgreen: ...

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz to już nieistotne kto.

Ale może też nie dociekać, bo może ktoś kiedyś spytać o te głowice składane na silikon hydraulczny i okaże się że rodzime gwiazdy ducati jednak nisko świecą. ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze, że nowy właściciel, młody człowiek notabene gotowy do wszczepienia wirusa desmo, jest aktualnie szczęśliwym posiadaczem gładko i bezproblemowo banglającej 916tki ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie pitolcie Panowie przez chusteczke tylko napiszcie kogo chcecie opisac, jesli jest w PL i macie na to dowody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Theodor, moze troche wiecek meskiej odwagi. Oświeć nas w końcu albo zamknijcie temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie kwestia odwagi.

Nie wiadomo kto ten silnik obsugiwal i teraz to bez znaczenia.

Opis jest potraktowany wybitnie jako ciekawostka, bez personalnych podtekstow.

 

Wazne ze temat ogarniety a nowy wlasciciel zadowolony z motocykla.

 

Wlascicie faktycznie temat chyba do zamkniecia, bo tyczyl sie maszyny na sprzedaz, a ze sprzedana...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może jeszcze od siebie...   Theodor gratulacje znalezienia usterki i wyeliminowanie jej. Zapewne będzie teraz cieszył nowego właściciela.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.