Jump to content

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

TomekL

MTS 1200 akcja serwisowa przedni widelec ....

Recommended Posts

Witka

 

Właśnie doczytałem na forum Multistrada.eu, że trwa akcja serwisowa przednich teleskopów Ohlins o nr FG860, FG8601, FG8602 w MTS1200. Wymianie podlega prawe dolne mocowanie amortyzatora (stopka - tam gdzie przechodzi oś przedniego koła), ponieważ pęka .... Rewelacja.... Ktoś na forum miał z tym problem o ile pamiętam. Nr można odczytać patrząc od lewej strony, podobno znajduje się na tym szerszym kawałku aluminium pomiędzy śrubami mocującymi zacisk hamulca. W Niemczech mówi o tym informacja serwisona TBS 14-002. Wymianie podlegają "stopka", uszczelniacze, śruby mocujące oś koła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurcze właśnie w zeszłym tygodniu miałem serwis po 36Kkm i prawa laga cieknie zamówione uszczelniacze może się załapie na akcję serwisową? Dam znać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja Multi jest na  Ohlinsach ale według nr Vinu się też nie łapie.Pozdro Paweł

Edited by GUZZI

Share this post


Link to post
Share on other sites

tmsa, guzzi - jaki macie roczniki?? pytam bo mam "przeszczep" od rocznika 2010 i może ten rocznik nie jest objęty wadą fabryczną... ??? ( mam taka nadzieję)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzie można znaleźć listę vin łapiących się na akcję?

Sprawa dość pilna bo właśnie wysłałem multi na wymianę uszczelnień przez prawą lagę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tmsa, guzzi - jaki macie roczniki?? pytam bo mam "przeszczep" od rocznika 2010 i może ten rocznik nie jest objęty wadą fabryczną... ??? ( mam taka nadzieję)

Moja jest 2012 i przejechałem na niej 6500 km w zeszłym sezonie.Na razie wszytsko  hiper (nie licząc gwoździa w tylnej oponie po powrocie z Czarnogóry).Pozdrawiam Paweł :razz:  :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzie można znaleźć listę vin łapiących się na akcję?

Sprawa dość pilna bo właśnie wysłałem multi na wymianę uszczelnień przez prawą lagę.

 

Wg tego co piszą Niemcy, istotny jest nr amortyzatora - podałem w pierwszym poście.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam koledzy, w mojej MTS 2012 podczas hamowania motocykl był nie stabilny. Byłem w serwisie Ducati w Berlinie i wymieniono mi prawą stopę w zawieszeniu ponieważ pękła. Moto było kupione w Polskiej sieci dealerskiej jak zgłosiłem ten problem w Polsce przed wizytą w Berlinie to dostałem informacje że przyczyną uszkodzenia była słaba jakość naszych dróg. pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam koledzy, w mojej MTS 2012 podczas hamowania motocykl był nie stabilny. Byłem w serwisie Ducati w Berlinie i wymieniono mi prawą stopę w zawieszeniu ponieważ pękła. Moto było kupione w Polskiej sieci dealerskiej jak zgłosiłem ten problem w Polsce przed wizytą w Berlinie to dostałem informacje że przyczyną uszkodzenia była słaba jakość naszych dróg. pozdro

Gratulacje dla ignorantów z Polskiej sieci , dramat

Share this post


Link to post
Share on other sites

 ... jak zgłosiłem ten problem w Polsce przed wizytą w Berlinie to dostałem informacje że przyczyną uszkodzenia była słaba jakość naszych dróg. pozdro

 

który serwis ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam koledzy, w mojej MTS 2012 podczas hamowania motocykl był nie stabilny. Byłem w serwisie Ducati w Berlinie i wymieniono mi prawą stopę w zawieszeniu ponieważ pękła. Moto było kupione w Polskiej sieci dealerskiej jak zgłosiłem ten problem w Polsce przed wizytą w Berlinie to dostałem informacje że przyczyną uszkodzenia była słaba jakość naszych dróg. pozdro

 

Super .... w Poznaniu w Rapidzie również widziałem motocykl z takim uszkodzeniem w zeszłym  roku, właściciel został spuszczony na drzewo , ponieważ "za mocno dokręcił śruby" .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swoją drogą, ciekawa argumentacja - słaba jakość naszych dróg ... W instrukcji nie jest napisane, że motocykl nie nadaje się do użytkowania w Polsce... tym bardziej, że to jakby nie było wariacja w temacie turystycznego enduro (!!!)... ale co tam, klient zapłacił, więc niech sp......a 

Edited by TomekL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.