davidson 1 Napisano Czerwiec 26, 2014 Hej, Kupiłem nowy akumulator w kwietniu (fakt, że tani), SS normalnie jeździł a po powrocie z urlopu po jakiś 3 tygodniach stania przekręcam kluczyk i zero ... nawet kontrolki się nie palą. Aku ma całe 1,5 V! i nie nadaje się naładować, jest do wywalenia!... Czy to możliwe, żeby akumulator tak nagle bez powodu się zdupił czy mam gdzieś zwarcie? Słabo się znam na elektryce ale jak podłączam miernik do kabli od akumulatora to z wyłączony zapłonem jest 1ohm a po przekręceniu kluczyka ok 68ohmów . Jak myślicie, coś to oznacza czy się ośmieszam? :) Czy jak kupię nowy akumulator (tym razem już jakiś lepszy) to znów mi się zwali? ...sma już nie wiem. Poradźcie coś koledzy! ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Czerwiec 26, 2014 Aku pewnie złom.. ale ja to sprawdziłbym wszelkie połączenia, oraz masy... dodatkowe odbiorniki prądu, chińskie alarmy, podgrzewane manetki, gniazda zapalniczek itp. także mogą być źródłem niekontrolowanego poboru mocy, najlepiej je odłączyć... Pozdr. J-999 P.S. Nie ma teraz dobrych akumulatorów, nawet Yuasy się skiepściły, a i tani to chyba za dobry to nie będzie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
davidson 1 Napisano Czerwiec 26, 2014 Dzięki. A mógłbyś sprawdzić w swoim motocyklu, którymś zbliżonym do 900-tki (może w Paso) jaką masz oporność na kablach od aku po włączeniu zapłonu? Czy masz coś zbliżonego do 68 ohmów? Czy to nie mam sensu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Czerwiec 26, 2014 Hehe, w tej chwili nie bardzo, ale jak nie zapomnę, to w CagivieDucati zobaczę, Paso i 999 stoi u Rycha i jeszcze w tym roku nie odpalane :cry: .... z braku czasu... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Czerwiec 26, 2014 ale mierzenie oporności nie ma większego sensu przy takim problemie... wkładasz w pełni sprawny aku do motocykla , sprawdzasz napięcie bez podłączonych klem, następnie mierzysz na podłączonych - jeśli wynik się pokrywa +- 0,05v to jest git. jeśli nie to jakiś odbiornik pożera prąd... obstawiam na 99% wadę akumulatora , a konkretnie spięcie na celach... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Czerwiec 26, 2014 Marcin, u mnie to notoryczne... Gdybym nie ściągał klemy, to po 5-7 dniach jest koniec prądu. Wymieniłem masowy od aku do silnika, teraz czas na czerwony, ale to już trudniejsze, bez rozbiórki się nie obejdzie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blejz23 0 Napisano Czerwiec 26, 2014 ja tam na aku sie nie znam , ale mam jakiegos "M.Line" i dziala bez zarzutu przez 3 sezony , a kupilem go razem z moto ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Czerwiec 26, 2014 Martini, u Ciebie prawdopodobnie niezbyt dokładnie się rozłącza przełącznik na prawej kierownicy, Rysiek z Jedwabnego to przerabiał, doszliśmy do tego po miesiącu...teraz lepiej, ale i tak ma wypuszczony kabelek do ładowania i podpiętą "inteligiętną ładowarkię( :-) ) "... Co do problemu Davidsona, ja tak samo przypuszczam, że aku...wadliwy... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
davidson 1 Napisano Czerwiec 27, 2014 Dzięki chłopaki, w łikend się pobawię :) ... no i kolejna kasa na aku pójdzie, ...rwa :( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Czerwiec 27, 2014 Akumulatory do Ducati ...- to takie warte zainteresowania to 270 zł + .... wsio poniżej to ryzyk fizyk.. Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Czerwiec 28, 2014 Hahhahahhahhaha :mrgreen: I ja dzisiaj musiałem odpalać z popychu, ponieważ aku... is dead zmora... czy fatum jakieś hahahhahahahhahahhaa... tylko, że ja wiem co mi się stał.... chyba wymiana akumulatorka się szykuje... Zobaczę, czy się da zreanimować, jak nie to cóż dobrze, że wypłata blisko... Pozdr. Janek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blejz23 0 Napisano Czerwiec 28, 2014 pochwal sie co ci sie stalo :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Czerwiec 28, 2014 (edytowany) Hehe, jeździć się chce, a wody destylowanej to "moja z PKT " naleje???? I chyba zasiarczyłem dzwona, a ostatnio dolewałem w styczniu.., ale prąd przyjmuje, tylko trza długo ładować, już od 9.00 stoi i prąd ładowania z pierwotnych 1,75 spadł na 0, 85, ale jeszcze nie jest naładowany ( brakuje klocka na wyświetlaczu), obaczem, pewnie przyjdzie kupić za 320 zł sztuka... Pozdr. J-999 Edytowano Czerwiec 28, 2014 przez klekot999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Georger 0 Napisano Lipiec 12, 2014 Ja polecam Powerbaty CBTX .. W tamtym sezonie wymieniałem i tylko raz go podładowałem pszed rozpoczęciem sezonu ... Rozrusznik kręci aż miło i dałem 147 złociszy na allegro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Lipiec 13, 2014 Martini, u Ciebie prawdopodobnie niezbyt dokładnie się rozłącza przełącznik na prawej kierownicy, Rysiek z Jedwabnego to przerabiał, doszliśmy do tego po miesiącu...teraz lepiej, ale i tak ma wypuszczony kabelek do ładowania i podpiętą "inteligiętną ładowarkię( :smile: ) "... Pozdr. J-999 Już kiedyś mi o tym pisał chyba TMSa, rozkręcę go, rozłączę, założę klemy zostawię i zobaczmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
davidson 1 Napisano Lipiec 14, 2014 Kupiłem Vartę, wyczyściłem wszystkie klemy i połaczenia, odpiąłem alarm i wtyczkę do ładowania (pro forma), popsikałem elektrosolem ... odpala od strzału :) A przy okazji zrobiłem małe "strzyżenie" ... i zrobiłem z SS-a golasa :) ... teraz widać, jaki silnik jest zapuszczony. Trzeba będzie się zabrać za poprawę estetyki jednostki napędowej :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach