Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

herrwolf

749 - niby ok, ale nie ok

Polecane posty

A więc tak motocykl bez ssania odpala bez problemu, obroty są w granicach 1200 i tak sobie może pykać cały czas, ale jeśli chwilę pojeżdżę to potrafię stanąć na skrzyżowaniu wrzucić luz i po chwili ni stąd ni z owąd silnik się wyłącza....Albo na dojedzie do skrzyżowania gdy ma jedynkę i już są niskie obroty...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cinek wymienił świece, wyregulowal co mógł w tej cenie, niestety na pełną regulacje silnika póki co brak funduszy...I dalej to samo, dojazd do skrzyżowania wciskamy sprzęgło, leciutko odkrecamy gaz i silnik zdycha, nie zawsze...Zaczynam wierzyć w to, że nie potrafie jezdzic v-ka :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak , tak oczywiście :D Tylko w mieście mnie kur...a bierze jak mi co drugie światła gaśnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jest uzaleznione od temperatury silnika  że gaśnie z reguły gaśnie jak masz w granicach 100-105st.C  wyjedź za miasto i każde redukcja do 1 czy tez zatrzymanie się nie powoduje tego uciążliwego gaśnięcia silnika nie wiem czy zmiana termostatu pomożę czy lepszego płynu ale pomyśl nad wyminą na kacesoryjną chłodnicę jest większa albo nad wymianą na bardziej wydajny wentylator jeśli dużo jeździsz po mieście.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie Nastro silnik ma normalną temp. czyli ok 70 stopni...

Edytowano przez czino

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś na przeglądzie:

- Co to tak tłucze?

- To tak ma być.

- Hmm, to sprawdzimy tylko światła.

 

A i pozdrowienia dla Pana na Diavelu, który holował na lince hondziawkę. Współczuję obu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a to nie spotykany widok by hanka była powieczona na lince, ale za to ducati w standardzie powinny mieć uchwyt holowniczy wraz z linką w gratisie heh... od taka to precyzja wykonania po porannej expresso...

Edytowano przez NastroAzzurro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NastroAzzurro - tak zastanawiam się co ci Ducati zrobiło i po co masz ten motocykl, jeśli masz? - skoro co temat to narzekasz na niego, nie widziałem w ostatnim czasie twojej normalnej wypowiedzi, tylko narzekanie, szydzenie itp.... nawet w tym temacie o uchwyt holowniczy - typowa szydera - tylko kwestia z czego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się pod temat. 3 tygodnie temu zmieniłem Monstera na 749 i pojawają się pytania. Czy ktoś miał może problem z regulacją świateł ? Jak kręcę pokrętłami od świateł mijania i drogowych to brak efektu.

Edytowano przez Pmcpoznan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O to może kupiłeś Darka którego mi ukradli bo miałem takie same efekty Rozbierz lampę, soczewka wypadku Ci uchwytu najcześciej dzieje sie to po paciaku

Edytowano przez kamo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy u mnie niestety dalej to samo w 749, czyli moto po prostu gaśnie, gdy lekko dodam gazu, na dojeździe do skrzyżowania, gdy wcisnę sprzęgło i na nim wciśnietym dodam gazu etc.

Niestety gdy moto było na serwisie u Cinka nie widać było objawów, tak jakby wiedział, że jest u mechanika...

Ale udalo mi się nagrać filmik, może ktoś miał podobne objawy i będzie wiedział jak to wyleczyć bo ja już nie mam sił :(

Moto w ogóle nie idzie jeździć po mieście...

https://www.youtube.com/watch?v=T8puwosL520

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bylem u Cinka juz...

A cos wiecej mozesz napisac?

Bo tyle, ze serwis to sam wiem.

Edytowano przez czino

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie zastanawiający jest ten bardzo ciężki rozruch i gaśnięcie przy lekkim dodaniu gazu. Tak jakby problem byłby w miejscu gdzie (tu przepraszam za niefachowy język) dysza wolnych obrotów spotyka się z otwarciem przepustnicy, bo z tego co zauważyłem jak odkręcisz manete to wchodzi na obroty, a przy muśnięciu zdycha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A odpalanie było na zimnym silniku? i czy delikatnie uchylone były przepustnice ( "ssanie"), czy mocno czy wcale?

Zimny musi trochę pochodzić na "ssaniu"  dopiero później zamykasz i szlus.

Na ciepłym, nagrzanym powinien chyba zapalać bezproblemowo, a jak to samo jest co na filmiku, to może być parę rzeczy:  TPS, synchro, brudne/stare świece, cefkofajki, zabrudzone wtryski, filtr paliwa, problem z pompą - trza zmierzyć ciśnienie paliwa, ECU...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A więc tak odpalanie Klekot było na ciepłym silniku bez ssania, z tych rzeczy co napisałeś to świece już zostały wymienione na nowe, czyli to nie to :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś delikatnie na ciepło podnieść "ssanie" i odpalać w ten sposób?

Trza tak popróbować, w ten sposób może coś przyjdzie do głowy ( TPS, Synchro?), jeśli podniesienie przepustnic coś pomoże...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem, nic z tego...

Dopiero jak ssanie weszło na 3,5 k obrotów było dobrze...

Edytowano przez czino

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co deliberować, motocykl kwalifikuje się do wizyty w serwisie i rady przez internet na nic się nie zdadzą. Motocykl w 100% do kompleksowej regulacji układu wtryskowego, choć nie wykluczone że jest tam usterka. Ale akurat czarodziejskiej kuli nie mam przed sobą ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z racji, że padło "serwis u Cinka" więc czuję się wywołany do tablicy i chyba zakończę temat.

Napisze to co powiedziałem przy wydaniu motocykla w ręce właściciela: SILNIK JEST SKRAJNIE ZANIEDBANY SERWISOWO.

Motocykl dostał u mnie nowe świece i zrobiłem diagnostykę  + korektę CO w nadziei, że to do jesieni pomoże - niestety.

Silnik potrzebuje pilnej inspekcji zaworowej , synchronizacji przepustnic itd... cała kompleksówka na którą po prostu właściciela obecnie nie stać - mamy się spotkać jesienią.

W komputerze był błąd TPS - po wykasowaniu błąd nie wrócił , ale jest to też potencjalnie podejrzany element.

 

W tym egz. nie pomogą już żadne czary-mary/ półśrodki . Wymaga dużego serwisu silnikowego!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.