Kiełbasa 0 Napisano Maj 30, 2015 Potrzebuje informacji od użytkowników bardziej zaawansowanych. Czy to jest dobry sprzet na 1 motocykl jeśli chodzi o marke Ducati ? Nie mam rozeznania nie wiem na co zwracac uwage. Mam 187 wzrostu i czy szukac + 1000 czy 800 wystarczy. Z drugiej strony nie chce zaczynac od 600 aby za rok zmieniać na coś co zmrozi mi krew w żyłach :) Czekam na opiniej i sugestie co do tego .... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Redjasper 53 Napisano Maj 30, 2015 słuchaj najważniejsza kwestia to przymierzenie się do motocykla. Uzupełnij profil... Jarku :) z mazowieckiego jest wiele osób i zawsze można na jakiś spotkaniu pogadać i przymierzyć się do motocykla. Jak już będziesz wiedział co jest dla Ciebie dobre, to zaczniesz szukać i wtedy najlepiej obejrzeć z kimś kto coś wie o motocyklach, a najlepiej trafić na motocykl z okolic, gdzie znajduje się jakiś serwis, który może ocenić motocykl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matti 1 Napisano Maj 30, 2015 Nie kupuj Ducati... ...a na pewno nie poniżej lytra... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Maj 30, 2015 800 dark miałem, to był pierwszy szosowy "duzy" Moto, nie będziesz żałował, jeśli trafisz dobra sztuk, to będzie Pan zadowolony.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Maj 30, 2015 (edytowany) :) Edytowano Maj 30, 2015 przez martini Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matiDucati 0 Napisano Czerwiec 2, 2015 Ja też mam 187cm wzrostu. Jeżdże na 900i.e. i powiem Ci że to wystarcza. Opanuj najpierw 800, bo mocy lytra raczej nie wykorzystasz ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emvespa 0 Napisano Czerwiec 2, 2015 Mialem 800, zmienilem na 1000, a teraz wrocilem do 800. Duzo przyjemniej, chyba, ze jezdzisz autostradami glownie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KejTi 0 Napisano Czerwiec 3, 2015 (edytowany) Z pojemnością 800 to jest tak, że... Niczego nie powinno Ci w niej zabraknąć ;) A druga kwestia, to będzie Twoje pierwsze moto w ogóle, czy pierwsze z ducati? Bo nawet 620 może i pojemnością nie straszy, ale też ma pazura, a z pewnością błędy początkującego wybaczy, bo w 800 możesz o tym zapomnieć... Od pewnej doświadczonej osoby usłyszałam tekst, który bardzo utkwił mi w pamięci, a pro po s2r800: że jest to taki model motocykla, który jeśli Ci się wydaje, że już go znasz na wylot, to potrafi Cię szybko sprowadzić do podłogi i udowodnić jak bardzo się w tym mylisz... Edytowano Czerwiec 3, 2015 przez młoda Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Czerwiec 4, 2015 Miałem s2r 800 fajne moto spokojnie jako na pierwsze ogarniesz, dobry do miasta itp... Jedynie jego minus to duzo gorsze hamulce niż nawet w 620 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kiełbasa 0 Napisano Czerwiec 11, 2015 to już któryś będzie z kolei ale 1 o pojemności większej niż 350 :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dardes 1 Napisano Czerwiec 12, 2015 Na pierwsze moto świat i ludzie, fajne i dobre moto, żeby wykorzystać cały jego potencjał trzeba trochę pośmigać. Nie wiem tylko czemu ktoś napisał że ma słabe heble ?? W wersji którą miałem M800S i.e. heble brembo w stalowym oplocie były więcej niż dobre chyba że w różnych wersjach były różne hamulce. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
topgear68 0 Napisano Czerwiec 12, 2015 Chodzi o porównanie S2R 800 kontra M800, S2R miały słabsze hamulce. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ronnie 0 Napisano Czerwiec 12, 2015 Mniejsza o heble bo w M800 ie są naprawdę dobre i trzeba się z nimi łagodnie obchodzić. Ja kupiłem 800ie z 2004 na mój pierwszy w życiu motocykl. Żyję z nim już 2 sezon i niczego mi nie brakuje. Do dziś za każdym razem kiedy wsiadam na niego rano, czuję, że jest dla mnie za mocny. Narowisty i wymagający. Co by nie powiedzieć o tym modelu, to łatwy i przyjemny do jazdy to on nie jest dla amatora. Takie cechy jak: bezpośredni wtrysk, silnik V i brak antyhopingu robią z niego dość wymagającego przeciwnika. Blokada tylnego koła do dziś czasem mi się zdarza na zakrętach, ale przynajmniej wiem, żeby nie folgować, tylko cierpliwie uczyć się go i ćwiczyć techniki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach