Chino 0 Napisano Sierpień 21, 2015 Cześć wszystkim Na forum jestem już jakiś czas ale szczęśliwym (naprawdę szczęśliwym) ujeżdżaczem Ducata od 5 dni. Kupiłem go od jednej z użytkowniczek niniejszego forum - serdecznie ją pozdrawiam Pewnie kilka pytań względem motocykla będę miał, gdyż się dopiero go uczę. Natomiast zacznę od tego. Co to za dyndajaca wtyczka i uciete okabllowanie? Silnik 800cc z bodaj 2004r. Zachowane gaźniki. Czy to coś od stopki / obrotomierza ? :) Dzięki za pomoc! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chino 0 Napisano Sierpień 22, 2015 I jeszcze takie pytanko. Chłodnicy oleju chwilowo nie ma. Będę montował. Czemu przewody co idą od prawego dekla z dołu idą do .. gaźnika? I jak to się ma do podłączenia chłodnicy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Redjasper 53 Napisano Sierpień 22, 2015 To faktycznie wygląda jak wtyczka od czujnika stopki. Przy stopce bocznej powinieneś mieć czujnik rozłożenia stopki. Sprawdź po kablach gdzie Cię zaprowadzi. Jeśli czujnik zaczął szwankować to może ktoś zrobił tylko zworkę i tak zostawił. Zobacz czy na rozłożonej stopce po zapaleniu wbijesz jedynkę. Jeśli zgaśnie to czujnik działa. Ostatnio miałem problem z czujnikiem i miałem zrobioną zworkę, a znaleziona wtyczka z uciętymi kablami posłużyła jako zaślepka wtyczki od czujnika, ale to tylko domniemania co to u Ciebie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
johnnyb88 0 Napisano Sierpień 22, 2015 (edytowany) to ucięte to czujnik położenia wału - crank position sensor. znacznie lepiej żyje się z działającym :) monster 800 jest na wtrysku a nie na gaźnikach. Edytowano Sierpień 22, 2015 przez johnnyb88 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chino 0 Napisano Sierpień 22, 2015 A no wlasnie wlasnie. Zapomniałem powiedziec, że stopkę mam odpietą tj. zamontowana bez żadnych czujnikow. Czyli od czego wtyczka juz wiemy :) A ten ucięty czujnik położenia wału to gdzie miał by iść? To jest swapowany 800. Buda od 600 i wsadzona 800 przy zachowaniu gaźników. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Sierpień 22, 2015 Czy ten motocykl nie jest przypadkiem żółty? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chino 0 Napisano Sierpień 22, 2015 Tak, dokladnie ten. Opowiadaj skoro go znasz :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chino 0 Napisano Sierpień 23, 2015 Panowie a nic nie podpowiecie w kwestii chodnicy? Przewody olejowe wychodzą i idą do .. gaźników :) Czyżby grzanie gażników olejem? Jak w to teraz wpiąc chlodnice? zostawić to co jest i dodać chłodniczke do obiegu czy odciąć gaźniki i po prostu przepuscic to na chłodnicę? Tak, mój egzemplarz jest nieco porzeźbiony ale jest fantastyczną baza jako projekt a byl naprawdę niedrogi :) Mam mega frajde tym bardziej, że pod koniec mocno go doinwestowano i chodzi jak złoto. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
johnnyb88 0 Napisano Sierpień 24, 2015 http://www.ducatimonsterforum.org/index.php?topic=22449.30 poradnik krok po kroku jak zamontować chłodnice. Weź zrób fotkę, bo coś nie mogę sobie wyobrazić jak idę te przewody u Ciebie. 800tka powinna miec seryjnie chłodnice, rzeczywiście sporo dłubnięty ten egzemplarz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Chino 0 Napisano Sierpień 24, 2015 Sporo dłubnięty ale nadal jestem zadowolony. Mimo iż leżał, mimo iż kundlony :) Juz trochę rozgryzłem wczoraj przy piwku. U mnie przewody idą po prostu do gaźników i podgrzewają je. Sprawuje sie to perfekcyjnie, motocykl pali i chodzi jak złoto wiec nie chce nic tu grzebac i zmieniac - tlyko dopnędo obiegu chłodniczkę :) Tą blaszkę zapewne mam zamontowaną skoro to 800 i idzie olej przewodami na gaźniki Dziękuje za pomoc. Oczywiscie cykne później fotkę i zamieszcze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach