Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
spok503

Monster 696 a może 695?

Polecane posty

Hej, od około miesiąca przeglądam rynek ogłoszeń monsterów, od 620 do 696. Do wydania mam kwotę około 13k i trafiłem na takie ogłoszenie:

http://allegro.pl/ducati-monster-696-2008-r-i5693063310.html

 

Może ktoś oglądał na żywo? Co ogólnie sądzicie o tym motocyklu? Czy takie przebiegi w 696 to coś czego trzeba się bać? 

Czy w ogóle w takiej cenie jest sens porywać się na 696? (osobiście, z przyczyn nieznanych światu bardziej podoba mi się stylistyka modelu 695, ale wiadomo 696 jest nowocześniejszy).

 

A co do samego Monstera 695 na forum znalazłem ogłoszenie:

https://docpoland.com/garage/ogloszenie/1004-ducati-695-2007r/

 

Co o nim sądzicie?

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Witamy na forum, szkoda ze nie w powitalni :)

 

O samych motocyklach - 696 za 13 tys PLN to chyba troche.... tanio. Nie wiem prawde mowiac, czy bym byl az takim optymista :) 

 

A przebieg ponad 30 tys km? Tak, oczywiscie ze trzeba sie bac - moze jeszcze nie byc dobrze dotarty... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zapraszamy tutaj, co by dopełnić formalności i ładnie się przywitać ;)

 

A co do modeli 695 czy 696, w 2013r stałam przed tym samym dylematem...

Z oczywistych dla siebie względów wzięłam 695 z 2007r. Przecież ta stylistyka dawnych lat przebija wszystko!

A mechanicznie? Odpowiedz sobie sam - przecież w produkcji jest między nimi tylko rok różnicy :P

Bierz to, w czym się zakochałeś, a gwarantuję, że nie będziesz żałować!! :D Kobiet z samego rozsądku przecież też nie wybierasz... Heh ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"tylko rok różnicy" a w motocyklach lata świetlne - przecież to zupełnie inne motocykle, różnią się pod każdym względem. Poszukaj na forum lub pogoogluj pamiętam, że gdzieś na końcu internetu wygrzebałem artykuł porównujący 695 do 696 znajdziesz w nim potwierdzenie tego co napisałem powyżej. Osobiście uważam że jak masz kasę na solidny egzemplarz 696 czyli jakieś 18 tyś zeta w górę to nie masz się nad czym zastanawiać.      

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ducati Monster 695 – włoski motocykl typu naked bike produkowany przez Ducati w latach 2007–2008. Jest to model przejściowy, który łączy klasyczny wygląd pierwszej generacji rodziny Monster z nowoczesnym silnikiem z Ducati Monster 696.

 

Źródło Wikipedia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Zgodzmy sie, ze sie nie zgadzamy:)

 

Porownanie 695 i 696 z "MOTOCYKL"a z 2008 roku:

http://www.motocykl-online.pl/testy/Ducati-Monster-696-kontra-695,3839,1

 

 

"Bez dwóch zdan, nowy 696 ma przewage nad 695. I niby nic w tym dziwnego, bo gdyby bylo inaczej – po co mialby powstac. W tym przypadku mamy jednak do czynienia z ogromna przewaga. Dukat 696 jest poreczniejszy, precyzyjniej sie prowadzi i zapewnia wiekszy przeswit w zlozeniu. Do tego dochodzi mocniejszy, lubiacy obroty silnik oraz krótsze przelozenie, które poprawilo dynamike i elastycznosc. Kropka nad „i” jest fakt, ze wazy az o 4 kg mniej od poprzednika, mimo ze ma wiekszy zbiornik paliwa."

Edytowano przez KGr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciii.... ja też już mam s2r ;) Ale nie powiem, moja ex 695 (którą aktualnie ujeżdża Mateusi) to wyjątkowy egzemplarz, do dziś patrzę na nią z łezką tęsknoty w oku... To była miłość od pierwszego wejrzenia, no i moja pierwsza duka (wcześniej dwa japońce), więc sentyment zawsze będzie :D

 

A tak pokrótce, zgodzę się z chłopakami z jedną rzeczą, nie wierz w "tanie" egzemplarze, mierz siły na zamiary, przecież zawsze po dwóch latach można zmienić motocykl na inny. Nie wiem też czy masz już jakieś doświadczenie, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z motocyklami...

Edytowano przez KejTi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kup na 1-2 sezony zadbaną 600/620 z rozsądne pieniądze i jeśli złapiesz desmo-bakcyla (a z własnego doświadczenia powiem Ci, że złapiesz) to dozbieraj kasę i bierz od razu 796 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za przybliżenie tematu.

Monster ma być moim pierwszym własnym moto.

Po zastanowieniu, będę się kierował raczej w stronę 695 i 620, bo teoretycznie mógłbym wydać więcej na 696 ale mógłby na tym ucierpieć mój ubiór motocyklowy.

 

A z innej beczki, jak juz coć mi się uda znaleźć to możecie polecić jakiegoś mechanika uzdolnionego, który zbadałby luzy i wymienił ewentualnie paski, Warszawa, okolice Bemowo, Janki ?

Raczej chce uniknąc ASO (ceny).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masz w wawie dobre zaplecze serwisowe :)

Dziki sprzedaje swoje 620 mechanicznie mega ogarnięte. pomyśl. to będzie dobry wybór na 1 moto 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masz w wawie dobre zaplecze serwisowe :)

Dziki sprzedaje swoje 620 mechanicznie mega ogarnięte. pomyśl. to będzie dobry wybór na 1 moto 

Widzę, że wkradła się tu mała kryptoreklama mojego Monstera - dzięki Mioo ;)

@spok503 - ogłoszenie znajdziesz w Garażu - jeśli będziesz zainteresowany, odpowiem na wszystkie pytania :)

 

A kończąc OT - myślę, że 600/620/695 to bardzo dobry wybór na 1. moto. Sam zacząłem od 620 i jeżdżę nim 4 sezon.

Porównując 620 do 695 pamiętaj o kilku różnicach:

+ dla 695:

lepszy silnik

lepszy wygląd - więcej czarnych elementów

 

+ dla 620

lepsze zawieszenie przednie - amortyzator/sprężyna o obu lagach (w 695 tylko w jednej)

lepsze heble z przodu - tarcze 320 mm + 4-tłoczkowe zaciski (w 695 - mniejsze tarcze i 2-tłoczkowe zaciski)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do ogłoszenia to spoko, ale Wrocław to dość daleko i logistycznie trudna sprawa :/

 

Mam pytanie do posiadaczy 620/695, już w kilku ogłoszeniach spotkalem się, że na zdjęciach z zegarami świeci się lampka smarowania (ta obok N). Czy to się często zdarza, czy takie ogłoszenia od razu dyskwalifikować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do ogłoszenia to spoko, ale Wrocław to dość daleko i logistycznie trudna sprawa :/

 

Mam pytanie do posiadaczy 620/695, już w kilku ogłoszeniach spotkalem się, że na zdjęciach z zegarami świeci się lampka smarowania (ta obok N). Czy to się często zdarza, czy takie ogłoszenia od razu dyskwalifikować?

Jeśli moto nie jest odpalone a jedynie kluczyk ma w pozycji "zapłon" to wszystko jest OK. Lampka gaśnie po odpaleniu silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.