Master's 0 Napisano Grudzień 16, 2015 Witam Wszystkich. Człowiek się nudzi w długie zimowe wieczory, zatem właśnie wykonałem w swojej MTS1200 wymianę pasków i kompleksową regulację luzów desmo. Zastosowałem płytki regulacyjne EMS które ściągnełem ze stanów. Wszystkie ustawienia wykonane na oryginalnych blokadach Ducati. Reset parametrów wykonałem Texą. Silnik znacznie ciszej pracuje. Poprzednio to była "sieczkarnia". Wykresy z hamowni przedstawiają stan przed pracami i po pracach. Na drugim wykresie nałożyłem dwa wykresy na siebie, aby uwidocznić różnicę przyrostu momentu obrotowego i dodatkowych koników. Szcególna różnica jest pomiędzy 4 a 7 tyś rpm. Wkleiłbym więcej zdjęć z przebiegu prac, ale nie potrafię ich tutaj umieścić. Szczególne podziękowania dla kolegi cinka z Oleśnicy. Parę rzeczy mi podpowiedział Pozdrawiam wszystkich ....Master's Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Grudzień 17, 2015 Ale postów nastukałeś... Po co tyle o tym samym... ? !. texa - o której piszesz w innym wątku jest dobrym narzędziem , ale niestety wielu opcji nie ma... a we wspominanym przez Ciebie BMW to juz prawie 1/3 funkcji jest niedostępna. 2. w regulacjach nie wykonałeś jeszcze dwóch prac które bardziej zoptymalizowały by silnik. ;) Ale kawał dobrej roboty i... efekty widać... :razz: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Master's 0 Napisano Grudzień 18, 2015 Dzięki. Teraz mam na warsztacie MTS1200 po unfallu silnika. Zdjął sobie paski podczas jazdy. Zakładając, że testastretta jest najbardziej kolizyjnym silnikiem świata, uszkodzenia są rozległe. Niedługo zapodam zdjęcia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Grudzień 20, 2015 Zrob testy przy takich samych warunkach otoczenia to wtedy wyjdzie prawdziwy wynik. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Master's 0 Napisano Grudzień 21, 2015 No to do lata trzeba poczekać aż temperatura się podniesie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Grudzień 21, 2015 Kurczę, jakoś mam nieodparte wrażenie że kolega swoimi postami marketingowe podłoże do reklamy swoich usług tu szykuje. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Master's 0 Napisano Grudzień 21, 2015 Troche dłubię w silnikach, nie tylko Ducati, tak jak kolega, to czemu mam o tym nie pisać. :roll: Pomagać sobie trzeba wymianą informacji, nieprawdaż :?: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arti 6 Napisano Grudzień 21, 2015 Wespre Theodora Sposob pisania posta moze swiadczyc o reklamie a nie dzieleniu sie wiedza bo to troche inaczej wyglada :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Redjasper 53 Napisano Grudzień 21, 2015 Master's mamy tu po prostu pewne zasady jeśli chodzi o reklamę. Przeczytaj dokładnie regulamin forum... Jeśli chcesz zareklamować się jako firma to masz możliwość utworzenia własnego wątku w odpowiednim dziale. Natomiast każde odpowiedzi udzielane w pytaniach użytkowników forum jak najbardziej wskazane - po to jest forum by sobie pomagać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach