Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

mefisto

Ducati Monster 620 - czesci akcesoryjne

Polecane posty

Witam wszystkich,

Zakupiłem właśnie swój pierwszy motocykl, Ducati Monster 620.

Zależy mi na delikatnej przeróbce tego motocykla, konkretnie chodzi o montaż krótkiego zadupka oraz założenie mniejszych lusterek.

Czy możecie mi pomóc z dostępnością części lub informacją, gdzie je mogę kupić w jakimś normalnym budżecie?

Załączam zdjęcia motocykla obecnie, jeszcze na przyczepce w drodze powrotnej :)

post-90334-0-33455200-1453569092_thumb.jpg

post-90334-0-63147600-1453569102_thumb.jpg

post-90334-0-08491300-1453569113_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zadupek jak ma być tanio to zrobisz sam...

lusterka : niestety masz tylko 2 wyjścia. Albo tanio ( chińczyki) , albo grubo - czyli markowe produkty. Te ostatnie są najlepszym ale i najdroższym wyborem....

Gratuluje zakupu - "będziesz Pan zadowolony... " :thumbup:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zacny sprzęt Mefisto. gratuluje zakupu!!!

Co do kaczego kupera, to najlepiej samemu wziąć brzeszczot, zaślepki z Castoramy i po sprawie.

W kwestii lusterek, przerabiałem dwa komplety chińszczyzny i zapomnij. szkoda kasy, lepiej od razu kup porządne.

 

IMG_2506a.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

miałem takie w 695

 

male-lusterka1.jpg

 

male-lusterka2.jpg

 

widoczność dobra, ale trzeba się przyzwyczaić do patrzenia niżej niż w klasyczne

 

tu masz różnice pod względem wystawania na zewnątrz

 

roznica-stare-nowe-lusterka-przod.jpg

 

Ogon...   tu mocno eksperymentowałem.

 

uciety-tyl3.jpg

 

uciety-tyl.jpg

 

te wystające w stronę tablicy bolce to ledy do oświetlenia tablicy...

 

Plastik da się ciąć nożycami do metalu, ale drugi raz bym tego nie zrobił,choć skracałem go ponownie.

 

 

 

A skończył i tak bez

 

bez-bobra2.jpg

 

Dodatkowo na zdjęciach widzisz kierunki - takie same z przodu. Mi się bardzo podobały i pasowały do czarnego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jakieś lusterka na sprzedaż, które przyszły z moim Monsterem z Włoch, zmieniłam je na oryginalne bo mi się takie podobały ;)
Mam też tylni amortyzator w razie co do 620 ^^
Zadupek żeby nie płacić za oryginał nie wiadomo ile to na allegro można dorwać z włókna i trzeba tylko pomalować - gdzieniegdzie dorobić mocowania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi,

Monsterek póki co jest przeganiany po hali garażowej :-D

Zadupek będzie potraktowany brzeszczotem i myślę też o pryśnięciu żółtka plastidipem na czarno. Co o tym sądzicie?

W razie słabej prezencji guma schodzi i wracam do żółtka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Guma jak na tymczasową zmianę koloru moze być tylko na zbiorniku porysuje się od kolan i z biegiem czasu średnio to będzie wyglądało...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

miałem takie w 695

 

male-lusterka1.jpg

 

male-lusterka2.jpg

 

widoczność dobra, ale trzeba się przyzwyczaić do patrzenia niżej niż w klasyczne

 

tu masz różnice pod względem wystawania na zewnątrz

 

roznica-stare-nowe-lusterka-przod.jpg

 

Ogon...   tu mocno eksperymentowałem.

 

uciety-tyl3.jpg

 

uciety-tyl.jpg

 

te wystające w stronę tablicy bolce to ledy do oświetlenia tablicy...

 

Plastik da się ciąć nożycami do metalu, ale drugi raz bym tego nie zrobił,choć skracałem go ponownie.

 

 

 

A skończył i tak bez

 

bez-bobra2.jpg

 

Dodatkowo na zdjęciach widzisz kierunki - takie same z przodu. Mi się bardzo podobały i pasowały do czarnego...

Możesz napisać mi na pw jak skróciłeś tylni jak i przedni błotnik??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przedni błotnik zaznaczałem taśmą jak ma wyglądać po docięciu. O wiele prościej ciąć przedni - jest miększy. Nożyczki do blachy bardzo dobrze sobie radziły, ale musisz pamiętać by stronę odcinaną mieć po prawej stronie. Przynajmniej moje nożyczki od prawej strony "kaleczyły" cięcie pęknięciami. Lewa strona po cięciu była bardzo ładna. Można zrobić testowe cięcie.

 

Później papier ścierny i wygładzenie. Wyszło tak, że to poprawki lakierniczej była krawędź cięta bo sam lakier błotnika nie ucierpiał.

 

Co do tyłu. Drugi raz bym już nie ciął tego. Dolny plastik jest bardzo miękki i cięcie to przyjemność, ale górny jest bardzo twardy i nie dość, że samo cięcie idzie jak po grudzie, to bardzo trzeba uważać, żeby plastik nie popękał przy cięciu - jak pisałem prawa strona była mocniej na to narażona.

 

Górna część, do której montowane są oryginalnie kierunkowskazy po cięciu wygląda tak.

 

uciety-blotnik.jpg

 

a chlapacz tak - tutaj razem z dorobionym uchwytem na tablicę i kierunkowskazy.

 

uciety-chlapacz.jpg

 

 

 

Jak pisałem drugi raz bym z tym się nie certolił. Sugeruje od razu przemyślenie ucięcia ramy i dorobienie uchwytu na lampę tylną, kierunki i tablicę. Jest wątek o tym na forum https://docpoland.com/temat/9523-monster-a-sprawa-bobrzego-ogona/?hl=bobra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.