mefisto 0 Napisano Styczeń 23, 2016 Witam wszystkich, Zakupiłem właśnie swój pierwszy motocykl, Ducati Monster 620. Zależy mi na delikatnej przeróbce tego motocykla, konkretnie chodzi o montaż krótkiego zadupka oraz założenie mniejszych lusterek. Czy możecie mi pomóc z dostępnością części lub informacją, gdzie je mogę kupić w jakimś normalnym budżecie? Załączam zdjęcia motocykla obecnie, jeszcze na przyczepce w drodze powrotnej :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Styczeń 23, 2016 Fajny żółtek !! Wydechy są super !! nierdzewka termisa :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hódy 0 Napisano Styczeń 23, 2016 Żółte są szybkie, wiem bo miałem :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Styczeń 23, 2016 zadupek jak ma być tanio to zrobisz sam... lusterka : niestety masz tylko 2 wyjścia. Albo tanio ( chińczyki) , albo grubo - czyli markowe produkty. Te ostatnie są najlepszym ale i najdroższym wyborem.... Gratuluje zakupu - "będziesz Pan zadowolony... " :thumbup: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
elMaciejos 0 Napisano Styczeń 23, 2016 ooo, bardzo dobry temat, tez aktualnie poszukuje lusterek ;) moze jakies przyklady? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterYoda 6 Napisano Styczeń 24, 2016 Zacny sprzęt Mefisto. gratuluje zakupu!!! Co do kaczego kupera, to najlepiej samemu wziąć brzeszczot, zaślepki z Castoramy i po sprawie. W kwestii lusterek, przerabiałem dwa komplety chińszczyzny i zapomnij. szkoda kasy, lepiej od razu kup porządne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hódy 0 Napisano Styczeń 24, 2016 Co do lusterek, mnie się zawsze takie podobały http://cognitomoto.com/collections/motogadget/products/motogadget-bar-end-mirror. Sam jednak nigdy nie posiadałem więc nie wiem jak się sprawdzają. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Redjasper 53 Napisano Styczeń 25, 2016 miałem takie w 695 widoczność dobra, ale trzeba się przyzwyczaić do patrzenia niżej niż w klasyczne tu masz różnice pod względem wystawania na zewnątrz Ogon... tu mocno eksperymentowałem. te wystające w stronę tablicy bolce to ledy do oświetlenia tablicy... Plastik da się ciąć nożycami do metalu, ale drugi raz bym tego nie zrobił,choć skracałem go ponownie. A skończył i tak bez Dodatkowo na zdjęciach widzisz kierunki - takie same z przodu. Mi się bardzo podobały i pasowały do czarnego... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klopsik 2 Napisano Styczeń 27, 2016 Ja mam jakieś lusterka na sprzedaż, które przyszły z moim Monsterem z Włoch, zmieniłam je na oryginalne bo mi się takie podobały ;)Mam też tylni amortyzator w razie co do 620 ^^Zadupek żeby nie płacić za oryginał nie wiadomo ile to na allegro można dorwać z włókna i trzeba tylko pomalować - gdzieniegdzie dorobić mocowania :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mefisto 0 Napisano Styczeń 28, 2016 Dzięki za odpowiedzi, Monsterek póki co jest przeganiany po hali garażowej :-D Zadupek będzie potraktowany brzeszczotem i myślę też o pryśnięciu żółtka plastidipem na czarno. Co o tym sądzicie? W razie słabej prezencji guma schodzi i wracam do żółtka :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotras224 0 Napisano Luty 28, 2016 Guma jak na tymczasową zmianę koloru moze być tylko na zbiorniku porysuje się od kolan i z biegiem czasu średnio to będzie wyglądało... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
harnas 1 Napisano Luty 28, 2016 miałem takie w 695 widoczność dobra, ale trzeba się przyzwyczaić do patrzenia niżej niż w klasyczne tu masz różnice pod względem wystawania na zewnątrz Ogon... tu mocno eksperymentowałem. te wystające w stronę tablicy bolce to ledy do oświetlenia tablicy... Plastik da się ciąć nożycami do metalu, ale drugi raz bym tego nie zrobił,choć skracałem go ponownie. A skończył i tak bez Dodatkowo na zdjęciach widzisz kierunki - takie same z przodu. Mi się bardzo podobały i pasowały do czarnego... Możesz napisać mi na pw jak skróciłeś tylni jak i przedni błotnik?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Redjasper 53 Napisano Luty 29, 2016 Przedni błotnik zaznaczałem taśmą jak ma wyglądać po docięciu. O wiele prościej ciąć przedni - jest miększy. Nożyczki do blachy bardzo dobrze sobie radziły, ale musisz pamiętać by stronę odcinaną mieć po prawej stronie. Przynajmniej moje nożyczki od prawej strony "kaleczyły" cięcie pęknięciami. Lewa strona po cięciu była bardzo ładna. Można zrobić testowe cięcie. Później papier ścierny i wygładzenie. Wyszło tak, że to poprawki lakierniczej była krawędź cięta bo sam lakier błotnika nie ucierpiał. Co do tyłu. Drugi raz bym już nie ciął tego. Dolny plastik jest bardzo miękki i cięcie to przyjemność, ale górny jest bardzo twardy i nie dość, że samo cięcie idzie jak po grudzie, to bardzo trzeba uważać, żeby plastik nie popękał przy cięciu - jak pisałem prawa strona była mocniej na to narażona. Górna część, do której montowane są oryginalnie kierunkowskazy po cięciu wygląda tak. a chlapacz tak - tutaj razem z dorobionym uchwytem na tablicę i kierunkowskazy. Jak pisałem drugi raz bym z tym się nie certolił. Sugeruje od razu przemyślenie ucięcia ramy i dorobienie uchwytu na lampę tylną, kierunki i tablicę. Jest wątek o tym na forum https://docpoland.com/temat/9523-monster-a-sprawa-bobrzego-ogona/?hl=bobra Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach