Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Gregor1973

Ducati Monster s4rs pierwszy zakup

Polecane posty

Witam na co zwrócić szczególnie uwagę przy zakupie co należy sprawdzić i jakie dokumenty powinien posiadać sprzedający który jak sam twierdzi że moto jest z udokumentowaną historią.

 

poz Grzegorz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z dokumentów to kwity za części i potwierdzenie że były wymienione. Chociaż z tym to na dwoje babka wróżyła. Jak ktoś bardzo chce i moto jest tego warte to WSZYSTKO da się podrobić. Z drugiej strony wszelkie regulacje luzów, wymianę pasków i serwis zawieszenia niektórzy wykonują sami(np. ja) i nie mogą tego udowodnić dokumentami, ew. paragon za części. Patrz przede wszystkim na stan motocykla, bo ja te dokumenty traktuje z daleko posuniętą ostrożnością. Sam się sparzyłem kupując auto od prywatnego użytkownika i książka serwisowa była idealnie podrobiona że nawet serwisant się nie kapnął. Z autopsji wiem że jak ktoś na dzień dobry chwali się że pojazd ma wszystkie dokumenty serwisowe i inne bajery tego typu to albo ściemnia albo na prawdę tak jest i to już w Twojej kwestii jest odnaleźć prawdę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Same dokumenty to nie wszystko. Jak tutaj piszesz by Ci pomóc to znaczy że nie jesteś pewien swojej wiedzy, doświadczenia. Ja już wiem, że jak pojedziesz sam to kupisz. No chyba że to jest wrak. Bierz go na "kanał" u mechanika i po sprawie. Rs to powoli gatunek na wymarciu, wiec jak jest dobry, to mało kto sprzedaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o mechanikę to jakąś tam wiedzę posiadam ale jeżeli chodzi o motor to będzie to mój pierwszy,trochę poczytałem w necie na temat ale jak np.poznać czy rama nie była naprawiana albo czy kluczyki są oryginalne i karta kodowa,no i niestety ale jadę sam na oględziny,więc nie będzie opcji aby na miejscu ktoś doradził przesyłam link do trzech moto,które jutro jadę oglądać dodam ze mieszkam w Holandii

 

http://motopuro.nl/listing/ducati-monster-s4rs/

 

http://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-ducati/m1051400286-ducati-monster-s4rs-tricolore-as-new-only-7900-km.html?

c=aba4801fe1dcfdf8e084fd4b2e0a17e&previousPage=mijnberichten

 

http://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-ducati/m1047393800-ducati-m-s4rs-kwaliteitsoccasion.html?c=aba4801fe1dcfdf8e084fd4b2e0a17e&previousPage=mijnberichten

 

ten ostatni już widziałem i wypadł najsłabiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomyśl tak, ducati kupujesz za xxxxx zł, potem jeszcze wkladasz xxxxx zł. Czyścisz, pielenujesz, dmuchasz i chuchasz, bo wiesz że te motocykle mają " duszę ". Szukałeś go może 2-3 miesiące lub rozebraleś go do ostatniej śruby i skręcileś. To po czołgowisku nim nie będziesz jeździł.

Kluczyki są 2 czarne 1 czerwony i karta z kodem

Numery na ramie są nabijane po lakierowaniu punktowo. Czesto są zamalowanie jeżeli rama była ponownie malowana.

Rama ma słaby punkt przy glowce i na krzyżu na pionowym cylindrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Monster kupiony, byłem sam więc nie miałem się kogo poradzić ale myślę że nie będzie żle,w cenie zakupu wymienią rozrząd, oleje, płyny,świece,regulacja zaworów itd.czyli kompletny serwis i za tydzień przywiozą pod dom,jedyny mankament to poprzedni właściciel zagubił książkę i fakture zakupu i tu mam pytanie czy po numerze vin da się uzyskać duplikat takiej książki serwisowej ? 

 

pozdrawiam Grzegorz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie. Musiałbyś założyć nową i ew. jeździć po warsztatach tam gdzie były robione serwisy i robić wpisy. Jeżeli serwisy były robione tylko w ASO to w bazie jak najbardziej są wpisy co i kiedy było robione. Zostaje tylko pytanie czy Ducati ma międzynarodową bazę danych, bo tak jak Renault możesz sprawdzić gdzie było kupione,jakie wyposażenie i kod do radia można ściągnąć, ale już co było robione trzeba pytać w kraju gdzie było użytkowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiedzieli mi ,że teraz założą mi nową książkę i zrobią wpisy co wymienili i  dostane 6-miesięcy gwarancji na motor a także bedzie wpis że rama jest prosta i w momencie dostarczenia moto dostaję extra 15 dni ubezpieczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

wczoraj dostarczyli moto do domu wszystko wymienione i przygotowane do sezonu ogólnie wygląda bardzo dobrze i jestem zadowolony.

 

 

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj w podklubie RSowców :)

 

Kurcze wygląda lepiej jak po zejściu z taśmy w fabryce. Oglądając film mam wrażenie że całego poprzedni własciciel pokrył lakierem na wysoki połysk.

Tak na marginesie ciekawy jestem jak gadają te końcówki Akra bez usuniętej przepukliny.

 

I uważaj bo to groźne bydle jest ;)

Edytowano przez Magneto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam i dzięki wszystkim,

 

Co do wrażeń z jazdy to chetnie coś nagram ale nie posiadam kamerki więc może coś doradzicie jakiego sprzętu używacie.

 

 

poz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siema.

 

Wiem, że to temat o S4R, ale chciałem opisać moje wrażenia z oględzin S2R. Pojechałem dziś obejrzeć takiego Monstera 800. Dokładnie tego.

 

http://3.allegroimg.pl/original/09/62/66/33/46/6266334643

http://3.allegroimg.pl/original/09/62/66/33/46/6266334643_1

 

Doznałem czegoś bardzo dziwnego podczas zakupu i jazdy próbnej. Nie wiem jak to możliwe, ale jeździłem do tej pory Japońskimi maszynami i to takimi po 150 koni (np. Yamaha FZ1 czy nieco słabsze Suzuki SV1000), ale po przejażdżce tym Ducati łapy trzęsły mi się szalone, nogi miałem jak z waty, a serce waliło jak młot. Niby ten motocykl ma niecałe 80 koni (aczkolwiek jest tam wydech Arrow i Power Commander, więc być może jest tam nieco ponad 90 koni), ale wrażenie miałem jakbym jechał jakimś bardzo mocnym i narowistym nakedem. Sam wygląd po prostu zwalił mnie z nóg. Nigdy nie byłem zwolennikiem klasyki, ale takie motocykle widziałem tylko na zdjęciach. Na żywo ta maszyna zbudza u mnie emocje jak u dziecka, które pierwszy raz w swoim życiu widzi coś ekscytującego.

Szczerze powiem, że miałem go nie kupować, bo rozglądałem się za czym wygodniejszym dla dwojga, ale po przejażdżce wyłożyłem kasę na stół. Nie wiem czemu go kupiłem, nie wiem nawet czy będę jeździł nim gdzieś dalej (a po to właśnie miałem kupić motocykl), ale wiem, że na pewno będę się na niego gapił siedząc na tarasie i sącząc piwko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gratuluję zakupu. ale ponad 90 koni to nie ma, z tych 77 może jest trochę ponad 80 :) ale jak widać i tyle wystarczy, żeby przyspieszyć bicie serca :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na razie to jestem zestresowany tym zakupem. Boję się o uszczelkę głowicy, która ponoć lubi przeciekać. Ponoć właściciel wymienił rozrząd, ale luzy zaworowe nie były sprawdzane, więc to też musze gdzieś w serwisie zrobić (najbliżej mam Bielsko Białą). Nie wiem czemu ale nigdy wcześniej nie przejmowałem się aż tak motocyklem.

 

@Sacrosaint

Mam nadzieję, że moc silnika nie jest mocno podbita przez PowerCommandera, bo nie chciałbym nadwyrężać tej jednostki.

 

PS. Sorry za błędy i gramatykę, ale piszę z telefonu i na tak małej klawiaturze wkradają mi się pomyłki. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.