Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
artua2

Uszkodzony monster 1200s

Polecane posty

Witam ponownie, nadal poszukuje jakiegis sensownego monsterka mial to byc 1000 albo 1100 ale natrafilem na uszkodzonego 1200 s którego w sobote jadę oglądać.

Wiekszosc uszkodzen mnie nie martwi, jednak uszkodzony ogranicznik skrętu daje mi do myślenia. Sprzedający twierdzi ze rama jest prosta. Na co zwrócić uwagę albo jak to sprawdzic na miejscu?

 

http://otomoto.pl/oferta/ducati-monster-1200s-monster-1200-s-ID6yrHqz.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wnikając w stan techniczny  , jaki jest sens ekonomiczny takie odbudowy.

Wolał bym dorzucić kilka tys  PLN

https://home.mobile.de/DUCATIFRANKFURT#des_229901946

wiem że to nie S, ale prosty i jeździ. Zawieszenie można zmienić i będzie prawie S.  To jest tylko przykład pierwszy z brzega.

Edytowano przez miki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na jakiej podstawie ktos uznał że rama nie jest uszkodzona?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi to bardziej wyglada na maly slizg niz na jakiegos powaznego dzwona, bak wgnieciony zostal przez kierownuce ktora po urwaniu ogranicznika wbila sie w niego.

Jesli chodzi o odbudowe motocykla to dla mnie nie ma wiekszego problemu, kilka carbonow sprowadzonych z usa zbiornik do kupienia i podnózki, lagi zdemontowac i dac na nową oksydę prawa osłona chłodnicy tez do załatwienia. Tak jak mowilem jedyna kwestia ktora mnie martwi to rama- czy gdy cos sie z nia dzieje odpryskuje lakier czy sa inne objawy ktore mogly by wskazac na to ze jest krzywa. Dodam ze sprzedawca pozwala na jazde próbną, na co zwrocic uwage?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za tyle bejcu to można kupić zajebiste moto i jeszcze życie sobie na nowo poukładać. Za 30k koleżka sprzedawał Sporta 1000, który stylówą miażdży i tak zajebistego monstera. Za tą kasę możesz kupić sporta i zrobić z niego golasa cudasa, albo dorwać coś bez przeszłości kolizyjnej. Dziękuję, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi to bardziej wyglada na maly slizg niz na jakiegos powaznego dzwona, bak wgnieciony zostal przez kierownuce ktora po urwaniu ogranicznika wbila sie w niego.

Jesli chodzi o odbudowe motocykla to dla mnie nie ma wiekszego problemu, kilka carbonow sprowadzonych z usa zbiornik do kupienia i podnózki, lagi zdemontowac i dac na nową oksydę prawa osłona chłodnicy tez do załatwienia. Tak jak mowilem jedyna kwestia ktora mnie martwi to rama- czy gdy cos sie z nia dzieje odpryskuje lakier czy sa inne objawy ktore mogly by wskazac na to ze jest krzywa. Dodam ze sprzedawca pozwala na jazde próbną, na co zwrocic uwage?

 

laweta i kurs to motomaniax aby mogli obejżeć i sprawa załatwiona. Będziesz dokładnie wiedział na czym stoisz i czy warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Na oko spokojnie 10k wlozysz w naprawe (jak nie wiecej), a to przy zalozeniu ze faktycznie nie sa ruszone "rama" i mocowane jej w silniku...

Mi by sie nie chcialo bawic w cos takiego...

 

https://home.mobile.de/DUCATIFRANKFURT#des_229901946

wiem że to nie S, ale prosty i jeździ. Zawieszenie można zmienić i będzie prawie S.  To jest tylko przykład pierwszy z brzega.

 

Najlatwiej i najtaniej to odblokowac moc, w zawieszeiu sporo rzeczy sie niestety rozni, lacznie z polkami :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a to nie wiedziałem z tym zawieszeniem - myślałem że jest prościej  Szczerze to nigdzie nie wadziłem standardowej - wszystkie testówki jakimi moglem się przejechać były S.

Ale i tak wolał bym prosty standard i bez uszkodzeń niż S z historią wypadkową. Nawet jak się wszystko zrobi "idealnie" - to przy odsprzedaży będzie się ciągnęła historia motocykla po wypadku - a w dzisiejszy czasach nie jest to problem odszukać takie informacje - szczególnie że to moto od ubezpieczyciela.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety zawieszenie w wersji ni S to straszny kibel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Niestety zawieszenie w wersji ni S to straszny kibel

 

Dzieki :)

Ale to by znaczylo, ze w 821 to juz nie kibel a szambo, i dziw ze dopuscili to do uzytku bo tak zle sie prowadzi, ze jest pewnie wrecz niebezpieczne...

 

Jak sie ma duze doswiadczenie na torze i tam uzywa motocykla, to pewnie faktycznie ma niedostatki. Ale jakos nie wierze ze jezdzac rozsadnie po drogach publicznych narzekalbys ze zawias jest do D* i kosztujacy polowe z tego sv650 prowadzi sie lepiej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak nie kibel (w sanitariaty nie inwestujemy), to proszę w DSB Berlin

 

http://dsb-berlin.de/MOTORRAD/GebrauchtMotorrad/item.html?itemID=1566689

 

 

jak dobrze poszuka to jeszcze coś fajnego wyszuka - a to już się zupełnie nie opłaca

 

PS Tylko nie zaczynajcie następnych postów nad wyższością kibli nad resztą białego montażu. Po to wprowadzoną rożne modele aby każdy miał coś dla siebie. 

Edytowano przez miki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Artua - wysłałem Ci PW.

Kolega ma do sprzedania delikatnie uszkodzonego Monstera 1200 z 2014r zdaje sie pochodzącego z PL salonu.

Ja akurat nie jestem zainteresowany bo rozglądam się za SBK więc nie drążyłem tematu.

 

Nie widziałem go jeszcze na żywca ale na zdjęciach owszem - wyglądał na lżej uszkodzonego niż ten ze zdjęć z ogłoszenia, które wkleiłeś.

W razie W mogę dowiedzieć się więcej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, dzięki za wasze rady i uwagi.

Po obliczeniu kosztów zdecydowalem się kupić monsterka i nie żaluje. Uwazam nawte ze dobrze na tym wyszedlem.

Koszt naprawy to żadne 10K(chyba ze miał bym kupić nowy zbiornik)

Naprawa od początku do końca i bez kosztów rejestracji wyniosła mnie 3500 zł. Bez dolnej półki bo na tą jeszcze poluje :)

Motocykl jest prosty-robiłem pomiar

Bardzo fajny sprzęt :)

Az się micha cieszy :)

Wieczorem pozwolę sobie wstawić fotki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.