ChuckG 1 Napisano Październik 10, 2016 Witam, Miał być monster, ale jednak ostatecznie padło na Multistrade 1200 z pierwszych lat produkcji, przebrnąłem przez parę ogłoszeń, podzwoniłem, popytałem i jakiś tam zarys mam. W weekend mam zamiar je obejrzeć, ale może ktoś zna któryś z egzemplarzy, widział go na żywo, jego sokoli wzrok wypatrzy coś dla mnie nie zauważalnego, pozwalającego mi nie wtopić całej kasy i pół nerki w jakąś pułapkę. Do większości z nich mam 400km+ z okolic Torunia, więc wyprawa po niego słuszna. 1. https://www.olx.pl/oferta/multistrada-1200-touring-pierwszy-wlasciciel-CID5-IDhIyhx.html#af39d8dc3e ^^ Chyba najbardziej pewny, niby po lekkim ślizgu do rowu, z czego zostały małe ryski, ale właściciel nic z tym nie robił. Mam pytanie do znawców tematu, czy bać się tego przebiegu 60k km? Coś za sobą niesie taki przebieg złego jeśli był odpowiednio i na czas serwisowany? Pękła mu też głowica wcześniej, ale podobno jest wymieniona, w serwisie w Bielsko Białej, gdzie też były wszystkie serwisy dokonywane. 2. http://allegro.pl/ducati-multistrada-1200-i6540277938.html#thumb/1 3. http://allegro.pl/ducati-multistrada-1200-2011r-krajowy-i6552215939.html#thumb/1 Również serwisowany W Bielsko Białej, 2 właścicieli krajowych znanych wraz z historią pojazdu. 4. http://otomoto.pl/oferta/ducati-multistrada-1200-s-pikes-peak-carbon-ohlins-bezwypadkowy-ID6yrgJ3.html Najmniej pewny, chociaż najbardziej mi się podobający egzemplarz, pewnie przez tą limitowaną serie, malowanie i wydech, Właściciel podobno ściągnął dla siebie z Francji, lekko rozbitego, zrobił dla siebie, ale nie pod pasował mu zostaje przy Japoni. Bardzo dziękuję z góry za pomoc i podpowiedzi. Pozdrawiam Kamil :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Październik 12, 2016 1 multina to sama prawda, właściciel TMSA z nasz klubowicz, wątków na jej temat zapisał kilka... Tu masz o głowicy i rozwiązaniu problemu... https://docpoland.com/temat/14753-mts-1200-pekniecia-glowic/page-4 To z tych motocykli najpewniejsza sztuka jak dla mnie...Jestem pewien, że się dogadacie ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
junak 7 Napisano Październik 14, 2016 4 sobie odpuść... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ChuckG 1 Napisano Październik 15, 2016 Już sobie ją darowałem i nie biorę jej pod uwagę, dziękuję za ostrzeżenie :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Październik 17, 2016 Numer 1) z tego co wiem juz sprzedany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ChuckG 1 Napisano Październik 17, 2016 Nr 1 sprzedany, Nr 1 przeze mnie kupiony. Tzn prawie :) W weekend już powinien być u mnie, dzięki wszystkim za pomoc! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mariszon 2 Napisano Listopad 22, 2016 Myślę nad zakupem MTS, natomiast jako że jest to moto turystyczne to w większości zdarzają się całkiem pokaźne przebiegi. Wiadome jest, że moto jest do tego przystosowane, ale zastanawiam się czy powinienem się obawiać przebiegów na poziomie 50k+ ? Zakładamy, że moto było szanowane, olej zmieniany na czas jak również inne wymagane czynności serwisowe. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Listopad 23, 2016 nie musisz -- wpadają do mnie MTS-y z najechanymi 70-80 tysiami i tylko bieżące/eksploatacyjne tematy. Silnik zdaje się być pancerny... :razz: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ChuckG 1 Napisano Listopad 23, 2016 Po rozmowie z Cinkiem kupiłem MTS z 60k przebiegiem, tak jak mówił, zwracałem raczej uwagę na systematyczność przeglądów i wymian. Na razie zbyt wiele nie wykręciłem, ale nie żałuję zakupu :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach