Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

domino46

Multistrada 1200 DVT z perspektywy przejechanych kilometrów

Polecane posty

13 godzin temu, gizzy napisał:

Ogólna na dzisiaj ocena: 3/10

1. Wymiana opon - usługa niezrealizowana. Zjechałem z trasy i chciałem wymienić gumy, byłem gotowy na zostawienie moto na kilka dni (wt-pt), ale nie dało rady znaleźć czasu, bo "na hali rozebrana Panigala", nie ma szans i nie byłem umówiony. ...ostatecznie wymiana w kilka godzin prawie po sąsiedzku w Toxic. Ocena 1/10.

2. Korekta innych serwisów - poprawka spasowania odstającej i sprężynującej owiewki po prawej stronie + korekta mocowania dźwigni nożnej hebla, zbyt mocno ściśnięta i nie wracała do pozycji wyjściowej, czujnik wywalał błąd tempomatu. Obie kwestie załatwione na cacy, w umówionym terminie. Ocena 10/10.

3. Śrubka mocowania halogenu - zerwany gwint, pewnie przy okazji de/montaży owiewiek itp (mniejsza o to, który serwis zerwał), dopiero jadący z przodu kumpel powiedział, że lewe oczko lata jak św. Marek po piekle. Co nie dziwne, na stanie serwis nie miał odpowiedniej, obiecali zapytać fabrykę o możliwości ściągnięcia dedykowanej i ...do dzisiaj czekam na telefon w sprawie. Problem ogarnięty przy pomocy sklepu z popularnej sieci budowlanej, łączny koszt: 5,56 zł + 10min zajęć DIY. Ocena: 1/10.

:61_sob: I jak żyć, serwisować w tych niektórych "autoryzowanych", echh... U mnie taka sytuacja: serwisowałem jedynie w dwóch serwisach, tj. serwisie "A" z powodu zakupu w tymże i bliskiej odległości oraz w  serwisie "B", odległym, wszak słynącym z tego, że zajmuje się jedną, słuszną marką i ściga się na torze :96_ok_hand:. Okazało się , że podczas serwisu olejowego w "B" świece są do wymiany, bowiem zajechane na maxa(przebieg ok. 17tys. km) o złej wartości cieplnej i w ogóle nie do MTS, choć firmowe do Dukata, ino nie tego. Zagadka nie do rozwiązania, bo żaden serwis oficjalnie nie wymieniał świec(brak papieru, tj. faktury), zatem pytanie nr 1: czy producent takie zamontował?! Czy w serwisie były potrzebne na cito komuś? Martwię się jedynie, że stan tych świec może świadczyć o tym, że poszedł pierścień na tłoku, bo coś oleju więcej zaczął brać :67_head_bandage:, czyżby "motek" chory/ Trzeba będzie obserwować apetyt na olej.  Niemniej mieliśmy się tutaj chwalić, więc w następnym poście się pochwalę :) image004.jpg.ea37ffd7b7616d067228267bada60553.jpg   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lokatę zlikwidowałem, bo chciałem:8_laughing: Niemniej olum wymienione, kierunki led założone, osłona pompy i ciężarki kiery, korek wlewu "dla leniwych" i nowe obuwie Michelin pilot road 4 gt-dzięki( @ptysiornia) że o świecach nie wspomnę1f609.png

 

Edytowano przez Asty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, gizzy napisał:

Asty, a skąd wziąłeś ciężarki?

Wysłano z pośrodku niczego
 

To rizoma model MA 532A( osłony osi mam tej firmy więc do kompletu) Może trochę poszerzają, ale chodziło mi o jakąś ochronę np. przy "postojówkach".  Koszt 240,00zł zamawiałem w Ducati Toruń. Od razu napiszę, że potrzebne są inne śruby,  by zamontować w naszych kierach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stan świec w DVT to standard...

Na leżącym dodatkowo koroduje ( centralna)

IMG_0503.JPG

IMG_0501.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cinek,  a jakie są dedykowane świece do MTS 1200S 2015? Bo te co u mnie wymienili, to NGK MAR10A-J. (ponoć zła wartość cieplna) i  zastanawiam się, czy producent takie zamontował, czy ktoś "potrzebował". Serwisuję na bieżąco, nikt dotychczas nie wymieniał teoretycznie tych świec. To, że przy przebiegu 17tys. mają prawo tak wyglądać, to spoko, tylko martwię się, czy oleju nie zaczął brać. Wiadomo, serwis twierdzi, że od wymiany do wymiany nie więcej jak litr, ale jak to powinno być naprawdę ?  Jakbyś znalazł chwilę, i odpisał to byłbym wdzięczny.   Przepraszam, że może nie do końca  wpisuję się z pytaniem w temat, ale to tak z perspektywy przejechanych kilometrów :) 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ma być 9 , czyli MAR9A-J  , ale nie zawracaj sobie tym głowy. Z ciepłotą świec jest podobnie jak z olejem - w zależności od klimatu w jakim będzie pojazd użytkowany   +- 1 może się to w świecach zmieniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, cinek78 napisał:

Ma być 9 , czyli MAR9A-J  , ale nie zawracaj sobie tym głowy. Z ciepłotą świec jest podobnie jak z olejem - w zależności od klimatu w jakim będzie pojazd użytkowany   +- 1 może się to w świecach zmieniać.

Obie takie same na każdym wiadrze (4szt MAR9A-J) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Kris3m napisał terma pasuje do MTS 1200 '15.

Zestaw jest kompletny czyli anodowana aluminiowa obudowa + wkładka MERA TV-124.80  Jeśli ktoś chce bardziej markowe wkładki to są odpowiedniki z zagranicznych firm.

Szczegóły na priv żeby nie zaśmiecać .

Dnia 8.10.2017 o 09:34, Jeronimo napisał:

???

termostat.JPG

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.