Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Kamil_29

Ducati monster 695 vs s2r800

Polecane posty

Cześć, przymierzam się już od jakiegoś czasu do zakupu monstera. Bacznie czytałem forum przez dwa tygodnie i zainteresowały mnie dwa klasyczne modele monstera, dokładnie chodzi o 695 i s2r 800 do 2008 roku. Chciałbym się dowiedzieć o mocnych i słabszych stronach tych modeli. Z przeglądania oferty na otom*** zauważyłem że używki stoją prawie na tym samym pułapie cenowym. Oba modele dysponują podobną mocą. Wiec się zastanawiam czy jest, jakaś znacząca różnica w dynamice w lub charakterystyce jazdy jeśli porównamy te dwa modele? Czytając recenzje i forum wnioskuje, że s2r800 będzie trochę bardziej agresywniejszy w jeździe i głośniejszy. Ale czy jest duża różnica? Na czym mi jeszcze zależy? Na pewno, z którego motocykla będę miał większą i dłuższą przyjemność z jazdy :) Na jakie roczniki powinienem zwracać uwagę podczas zakupu, jeśli były znaczące zmiany w roczniakach?  Nie ukrywam też, że bardzo lubię konkretne brzmienie wydechu czy to w aucie jak i w motocyklu :) Więc interesuje mnie który z tych dwóch modeli ma większe pole do popisu w tym temacie i większe możliwości przeróbek bo na takie na pewno po jakimś czasie będę się decydował. Jeśli ktoś miał przyjemność jeździć na obydwu modelach chętnie poczytam opinie porównawczą. Poza tym jestem ciekaw, waszych zdań który model jest bardziej udany monstera i wart swojej ceny. Pozdrawiam.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W 695 zawias i hamulce są słabe, dlatego wolałbym s2r :)

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W 695 zawias i hamulce są słabe, dlatego wolałbym s2r :)

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

 

Dzięki za odpowiedź :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Monstera od zawsze chciałem mieć więc tutaj nie ma dyskusji ;)  Została kwestia zaczerpniecia porady bardziej doświadczonych użytkowników. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W 695 zawias i hamulce są słabe, dlatego wolałbym s2r :)

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Bo S2R 800 to ma inne? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, za odpowiedzi! Padło na s2r800. Na razie rozważam zakup z tych ogłoszeń:

 

 

https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-monster-ducati-s2r-gotowy-do-jazdy-po-przegladzie-atrakcyjny-wyglad-ID6yPVLn.html#bf48e81c1b

 

Bądź

 

https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-monster-ducati-monster-s2r-800-ID6yWto3.html#ac9104b3e5

 

Może jakiś użytkowników forum ? Przy czym bardziej przemawia pierwsze ogłoszenie głownie cena nie ukrywam. Chętnie jakiś uwagi poczytam co do ogłoszeń jeśli takie są.

 

Jeśli ktoś chce rozważa sprzedać s2r a nie ma jeszcze ogłoszenia w internecie proszę info priv. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pierwsza sztuka ciekawa ze względu na dodatki (masz crashpady + manetki i lusterka). jeśli serwisowana u kogoś kto ogarnia to cena wydaje się wręcz rewelacyjna. ja co prawda przestałem wierzyć w okazje, ale może rzeczywiście ceny spadły. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Generalnie Kamiil_29 zastanów się ile masz pieniedzy w kieszeni na modyfikacje i serwis :) W obu masz wydechy seryjne, czyli motocykle mają katalizator. IMHO brzmieć to nie będzie wogóle :(. Jeśli chcesz żeby L2 oddawała przyzwoite dzwięki, to musisz wywalić kata, czyli zamontowac pełny przelot (rury + tłumiki), potem modyfikacje (luzy zaworowe, synchronizacje, mapy paliwa itp. itd). Koszt tych modyfikacji (tłumiki, rury, serwis oceniam na min. 3 do 6 tyś.). Dziękuję dobranoc :) 

 

Miałem wcześniej monstera 800 (prawie to samo co 695) i wsadzenie akcesoryjnych wydechów nie wymagało specjalnie dużych zmian...można powiedzieć, że mi się udało, ale moto nie miało katalizatora.

Teraz mam S4RS i po wywaleniu kata i wsadzeniu pełnego przelotu na termisach dzwięk rozpie&*&&la bębęnki w uszach, ale doprowadzenie go do porządku po tych modyfikacjach kosztowało mnie dużo $$ i czasu. 

 

Poza tym oba motocykle które wysłałeś mają dobre ceny, ale to "golasy" poza crashpadami i klamkami nic więcej na sobie nie mają. Jakiś czas temu ktoś wrzucał na forum 695 w paroma dodatkami (crashe, wydechy itp). Jak się nie upierasz na monowahacz, to szukaj doinwestowanej sztuki. No chyba, że hajs się nie liczy i będziesz modyfikował później (bo będziesz na pewno !! :) ) Przerobiłem temat dwa razy już, wiem co mówię. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie ogłoszenia S2R jakie znalazłem stoją na stockowych wydechach.....hm....ciekawe dlaczego ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam s2r na Arrow z swapem hebli na 330mm + pompa promieniowa brembo (sprzeglo i hamulec), kierunki rizoma, crashpady, siedzenie alcantara, filtr DNA + duży serwis u Cinka (luzy zaworowe, paski, synchro przepustnic, wymiana czujników i płynów ustrojowych + olej w lagach i uszczelniacze) faktura na 2.5oo. oddam w dobr ręce :)

 

https://zapodaj.net/671dceb151f69.jpg.html

 

foto na starych heblah i lustrach 

Edytowano przez mioo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pierwsza sztuka ciekawa ze względu na dodatki (masz crashpady + manetki i lusterka). jeśli serwisowana u kogoś kto ogarnia to cena wydaje się wręcz rewelacyjna. ja co prawda przestałem wierzyć w okazje, ale może rzeczywiście ceny spadły. 

 

No będę musiał jeszcze zadzwonić i się wypytać szczegółowo. 

 

Generalnie Kamiil_29 zastanów się ile masz pieniedzy w kieszeni na modyfikacje i serwis :) W obu masz wydechy seryjne, czyli motocykle mają katalizator. IMHO brzmieć to nie będzie wogóle :(. Jeśli chcesz żeby L2 oddawała przyzwoite dzwięki, to musisz wywalić kata, czyli zamontowac pełny przelot (rury + tłumiki), potem modyfikacje (luzy zaworowe, synchronizacje, mapy paliwa itp. itd). Koszt tych modyfikacji (tłumiki, rury, serwis oceniam na min. 3 do 6 tyś.). Dziękuję dobranoc :)

 

Miałem wcześniej monstera 800 (prawie to samo co 695) i wsadzenie akcesoryjnych wydechów nie wymagało specjalnie dużych zmian...można powiedzieć, że mi się udało, ale moto nie miało katalizatora.

Teraz mam S4RS i po wywaleniu kata i wsadzeniu pełnego przelotu na termisach dzwięk rozpie&*&&la bębęnki w uszach, ale doprowadzenie go do porządku po tych modyfikacjach kosztowało mnie dużo $$ i czasu. 

 

Poza tym oba motocykle które wysłałeś mają dobre ceny, ale to "golasy" poza crashpadami i klamkami nic więcej na sobie nie mają. Jakiś czas temu ktoś wrzucał na forum 695 w paroma dodatkami (crashe, wydechy itp). Jak się nie upierasz na monowahacz, to szukaj doinwestowanej sztuki. No chyba, że hajs się nie liczy i będziesz modyfikował później (bo będziesz na pewno !! :) ) Przerobiłem temat dwa razy już, wiem co mówię. 

Dzięki, wielkie! Ronni77 za wyczerpującą odpowiedź :) Masz może jakieś filmy swoje przed i po modyfikacjach wydechu z chęcią zobaczę :> Modyfikacje wydechu są w planach jak najbardziej ale najpierw zakup motocykla, nowy kask, strój i zabezpieczenia. Modyfikacje układu wydechowego w następnym sezonie. W tym roku chce zostać jeszcze dobrym sąsiadem  ;) Ale możesz kogoś już polecić gdzie się udać z tym tematem. 

 

Rzuć okiem na mojego

 

https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-monster-ducati-monster-s2r-ID6ySjXT.html

 

 

Cena trochę wyższa ale w razie co jestem otwarty na propozycje, no i motocykl gada jak trzeba ;)

 

Oczywiście widziałem te ogłoszenie tylko na razie własnie jadę tam gdzie mam blisko dwa motocykle żeby drogi jak najmniej na darmo robić. A tam cena jakoś niższa nie była ? :P

 

 

ja mam s2r na Arrow z swapem hebli na 330mm + pompa promieniowa brembo (sprzeglo i hamulec), kierunki rizoma, crashpady, siedzenie alcantara, filtr DNA + duży serwis u Cinka (luzy zaworowe, paski, synchro przepustnic, wymiana czujników i płynów ustrojowych + olej w lagach i uszczelniacze) faktura na 2.5oo. oddam w dobr ręce :)

 

https://zapodaj.net/671dceb151f69.jpg.html

 

foto na starych heblah i lustrach 

 

 No możesz mi podać na prive rocznik, stan ogólny, cenę :) Zawszę mogę rozważyć zwłaszcza jak okażę się że te z ogłoszenia nie będą mi leżeć. 

Edytowano przez Kamil_29

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No będę musiał jeszcze zadzwonić i się wypytać szczegółowo. 

 

Dzięki, wielkie! Ronni77 za wyczerpującą odpowiedź :) Masz może jakieś filmy swoje przed i po modyfikacjach wydechu z chęcią zobaczę :> Modyfikacje wydechu są w planach jak najbardziej ale najpierw zakup motocykla, nowy kask, strój i zabezpieczenia. Modyfikacje układu wydechowego w następnym sezonie. W tym roku chce zostać jeszcze dobrym sąsiadem  ;) Ale możesz kogoś już polecić gdzie się udać z tym tematem. 

 

Filmów nie mam, ale uwierz mi na słowo, rożnica jest gigantyczna :twisted: 

 

Za wydechami musisz przeglądać ebay (W Polsce trudno złapać, ale masz czas to szukaj. Nowe to koszt ok. 2,5-3 k plus min. 1,5 kolektory żeby usunąć kata. Same wydechy to tylko trochę lansu, bo dźwięku to nie będzie miało (kat wszystko tłumi). Ja kupowałem ze stanów termignoni, ale bez kolektorów. Swoje rury przerobiłem w moto-wydech w Konstancinie pod W-wa. Sam wgrałem mapę, ale pomogło tylko połowicznie, bo synchronizacja sie całkiem rozjechała i jeździć się nie dało. Resztę upgradów robiłem w serwisie u Cinka78 w Oleśnicy. Jak masz  pytania to wal śmiało. 

 

Podobno są tacy, którym się udało zmienić wydech i jeździć bez problemów, w silniku S2R masz powiedzmy 50% szans :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filmów nie mam, ale uwierz mi na słowo, rożnica jest gigantyczna :twisted:

 

Za wydechami musisz przeglądać ebay (W Polsce trudno złapać, ale masz czas to szukaj. Nowe to koszt ok. 2,5-3 k plus min. 1,5 kolektory żeby usunąć kata. Same wydechy to tylko trochę lansu, bo dźwięku to nie będzie miało (kat wszystko tłumi). Ja kupowałem ze stanów termignoni, ale bez kolektorów. Swoje rury przerobiłem w moto-wydech w Konstancinie pod W-wa. Sam wgrałem mapę, ale pomogło tylko połowicznie, bo synchronizacja sie całkiem rozjechała i jeździć się nie dało. Resztę upgradów robiłem w serwisie u Cinka78 w Oleśnicy. Jak masz  pytania to wal śmiało. 

 

Podobno są tacy, którym się udało zmienić wydech i jeździć bez problemów, w silniku S2R masz powiedzmy 50% szans :)

 

Jak patrzylem to na allegro na tą chwile są ZARDY:

 

http://allegro.pl/zard-double-ducati-monster-s2r-800-tlumik-wydech-i6665717304.html

http://allegro.pl/zard-double-low-ducati-monster-s2r-800-tlumik-i6665252999.html

 

Teraz w weekend jade obejrzeć te monstery. Na co szczególnie bacznie zwrócać uwage przy zakupie s2r? Chcę sobie wypisać liste rzeczy do sprawdzenia żeby się na jakąś kaszalota nie wpieprzyć ;) Nie chodzi mi o podstawowe rzeczy jakie powinno się zrobić przy zakupie każdego motocykla a bardziej te ktore mogą trapić ten dany model. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W temacie wydechów to zapytaj sprzedającego czy są dostępne, bo zakladam że na 95% są na zamówienie i czekasz nawet parę miesięcy.

 

Jak będziesz oglądał pytaj co było robione i kiedy. Jak sprzedawca nie wie, to licz że serwis musisz zrobić (luzy zaworowe, paski, zawieszenie). Inne to stan opon i napędu. Jak wszystko będziesz miał do zrobienia to suma kosztów przekracza 3 k.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Firma z allegro nie ma wydechow na swoje czekałem 3 miesiące obiecywali 2 tygodnie

Tak jest. To dobra opcja na zakupy w zimie. Ja na swoje Arrowy też czekałem długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam wszystko jest na zamowienie

Moje Mivv-ducati czekałem 3 miesiace ale

Sprzedca jest godny polecenia wywiązuje się z zobowiązań

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do gości z ogłoszenia.


 

 

Pierwszy właściciel z dość dużą wiedzą na temat swojego motocykla i chętnie udzielający informacji.

 

https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-monster-ducati-s2r-gotowy-do-jazdy-po-przegladzie-atrakcyjny-wyglad-ID6yPVLn.html#bf48e81c1b

 

Dla mnie zostaje stara cena 12.500 trochę wiecej info sie pojawiło w ogloszeniach. Sperzedaje bo kupil sobie drugie Ducati nie dopytywałem jakie ;)

 

Motocykl po przeglądzie, nowy akumulator, wymieniony olej, kontrola pasków rozrządu, wymieniony rozrusznik.

Napęd wymieniony na nowy około 2 lata temu (przejechane może 5 tyś km),

 

Dodatki min.:
- lusterka Rizoma (koszt ponad 1000 zł  (Facet mówił że mało co w nich widać dla mnie mało użyteczne)

- manetki Rizoma (koszt około 300 zł)
- klamki regulowane (koszt około 400 zł)
- crash pady silnika i przedniej osi WometTech (koszt około 300 zł)
- tylna lampa LED

 

 

 

Z dodatkowych informacji dowiedziałem sie:

 

Opony na dwa sezony jeszcze

Przegląd ważny pół roku jak OC

Wydech przerobiony u Edka 

 

-Sprowadzany z Anglii a kto tam nim wcześniej jeździł nie wiadomo

-pasek rozrządu wymieniany dwa lata temu

-Jeden kluczyk tylko

-brak setów pasażera

-brak książeczek 

-otarcie na misce olejowej slabo widoczne

-możliwe odpryski lakieru

 

 

 

https://www.otomoto.pl/oferta/ducati-monster-ducati-monster-s2r-800-ID6yWto3.html#ac9104b3e5

 

Facet w porzadku ale nie taki zapaleniec jak pierwszy z mniejsza wiedzą techniczną. Facet kupil go jak miał 5 tys przejechane. Rocznie nim robił tysiąc km. Odkąd go ma nie przypomina sobie żeby  pasek rozrządu był wymieniany. Napęd nie ruszany tak jak regulacjia zaworów czy swiece zaplonowe itd Sprzedaj z tego samego powodu co poprzedni  czyli zakup nowego motocykla ale nie dopytywałem na co.

 

 

Motocykl:

 

Przygotowany do sezonu, wymienione wszystkie płyny, filtr powietrza, smarowanie łańcucha w Maju serwis 600 zł

 

 

-dwa kluczyki i komplet książeczek

-Przegląd i OC do kwietnia 2018R

-Tylna opona do wymiany po sezonie

-wydech nie przerabiany

-kiedy gruntowny serwis ? 

-stan lakieru podobno w bardzo dobrym stanie

 

 

Teraz chciałbym się zapytać  czy to dość duża przeszkoda przy sprzedaży będzie miało wpływ brak kluczyka i książeczek ? Bo to chyba dość problematyczne może być?

 

Co myślicie o drugim motocyklu z mniejszym przebiegiem jeśli stan faktyczny tak jak opisuje go właściciel nie lepiej do niego pierwszego uderzać? Ile tak jeszcze do konkretnego serwisu temu motocyklowi mogło km zostać ?

 

 

 

greg52

Potwierdzam wszystko jest na zamowienie
Moje Mivv-ducati czekałem 3 miesiace ale
Sprzedca jest godny polecenia wywiązuje się z zobowiązań

 

 

Co do tej firmy na allegro własnie myślałem że 10 dni roboczych to byłoby zbyt piękne na dotarcie tłumików ;)

 

Dzięki ogólnie za poprzednie rady wszystkim forumowiczom którzy brali udział tym wątku bardzo mnie mile zaskoczył taki odzew i pomoc. To juz ostatnio post jeśli chodzi o doradzenie w przypadku tych dwóch ogłoszeń ale na tym aktywność na forum na pewno się nie skończy a dopiero zaczyna :) Mam nadzieje że dobrze wybiorę z waszą pomocą i będę śmigał już niedługo :)

 

 

 

Edytowano przez Kamil_29

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.