yarek72 0 Napisano Lipiec 9, 2017 (edytowany) Witam taka historia 1.5- 2 miesiąca temu podpoiłem ładowarkę ducati do gniazda pod siedzeniem (świeciła dioda czerwona power , migając bladym kolorem, coś mi nie pasowało) . Wczoraj odpinam chce odpalić moto i nie odpali , napięcie akumulatora 11,2-11,5 akumulator przed 4 miesiącami przeszedł pełny cykl ładowania z regeneracją akumulatora pod ładowarką CTEK , działał , jednak nie był on już tak 100 % towy mam nie zalany akumulator już na wymianę jednak wolał bym podładować ten obecny aku przez ładowarkę i gniazdo pod siedzeniem unikając rozbierania moto chyba że będę zmuszony wymianą aku - naprawa ładowarki ducati jest możliwa ? ma ona 3 zmierza 4 rok - przepięcie złączni do CTEK MXS 5.0 12V 5A od oryginalnej ładowarki ducati ,by pasowało do gniazda pod siedzeniem jest możliwe? a jeżeli tak to gdzie to zrobić, kupić, i czy inna ładowarka tj. ta ctek nie zaszkodzi mato pod czas ładowania przez gniazdo pod siedzeniem? wolał bym uniknąć kupna drugiej ładowarki do ducati ,bo to kolejne blisko 400 zł , i jestem w szachu , co zrobić waszym zdaniem , by nie wpadać w niepotrzebne koszty w takiej sytuacji ? dzięki z jakąkolwiek rade będzie mi bardzo przydatna , z góry dzięki i pozdrawiam . Edytowano Lipiec 9, 2017 przez yarek72 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Lipiec 9, 2017 Moim zdaniem ładowarkę raczej będziesz miał sprawną. Obstawiam , że ducha wyzioną akumulator i "inteligentna" ładowarka nie podejmuje "współpracy " - tak mam w ładowarkach optimate. Sprawdź napięcie na aku pod obciążeniem ( włączony zapłon, światła, kierunki) - obstawiam , że wtedy napięcie drastycznie spada do 4-6 V. Pomiar napięcia na akumulatorze bez obciążenia nie jest miarodajny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Lipiec 10, 2017 Dokładnie, mam podobna ładowarkę do tej ducatowej, nie podejmuje pracy na akumulatorach które są death... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DARc 22 Napisano Lipiec 14, 2017 Jeśli w końcu jednak okaże się ze ładowarka Ducari wyzionęła ducha to... "konwersja na CTEK" to nic innego jak uciąć kable z wtyczką (DDA jeśli to w miarę nowy model Monstera) i połączyć z kablami CTEK zachowując biegunowość. Przy okazji będziesz śmiał o niebo lepszą ładowarkę niż ta fabryczna Ducati, w której główną, zaawansowaną wartość stanowi... logo ;) LWG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yarek72 0 Napisano Lipiec 20, 2017 Panowie, wielkie dzięki za konkretne rady . pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach