Jump to content

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

biedrona45

Ducati 848 evo błędy tps 1.1o TWAT 3.1

Recommended Posts

Witam jestem Nowy na Fourum imię Marcin pochodzę z Podlasia i właśnie stałem się posiadaczem 848 evo

MoTocykl jest po kolizji przewrócony na lewą stronę ogólne uszkodzenia to porysowane plastiki i pęknięty stelaż czachy

Stał parę miesięcy z rozĺadowanym akumulatorem .

Problem polega na tym że po naładowania akumulatora podłanczając to do kabli zaczęły pracować wentylatory na wyłączonym zapłonie i po chwili wyświetla się error tps 1.1 i TWAT 3.1

Pierwszy To błąd czujnika położenia przepustnic drugi czujnika temp cieczy

Zwracam się z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu moźe ktoś z WaS miał to samo

Dodatkowo zapytam czy jpddiag obsługuje 848 evo bawiłem się tym programem przy monsterach

620 ale z tym 848 evo niekomunikuje się czy coś robię nie tak czy co

Pozdrawiam i proszę o konstruktywną pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

... a sprawdziłeś czy pod obciążeniem aku trzyma prąd?? Może aku padło całkowicie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak spraw

 

... a sprawdziłeś czy pod obciążeniem aku trzyma prąd?? Może aku padło całkowicie...

tak sprawdzany, był nawet nowy, jest teraz zamontowany

w czym problem może być?

szukałem na zagranicznych forach i sporo było takich problemów

jeden człowiek który  miał problem z tym podpiął  dodatkową masę do wtyczki diagnostycznej dokładnie do środkowego pinu

zrobiłem tak samo i ducati odpala jak należy nie pokazuje błędów, jeździ, okazuje się że wszystko ok

ale skąd to się wzięło czy można tak jeździć z dodatkową masą?

Share this post


Link to post
Share on other sites

.. tak na dobra sprawę sam sobie odpowiedziałeś : Gdzieś nie ma przejścia/stuku masy.

Musisz przelecieć wszystkie kostki, przewody masowe przykręcane do silnika,nadwozia - na pewno gdzieś jest zaśniedziałe połączenie. Jeżdżenie z by-passem który wykonałeś jest możliwe , ale to nie jest rozwiązanie problemu.

Powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

.. tak na dobra sprawę sam sobie odpowiedziałeś : Gdzieś nie ma przejścia/stuku masy.

Musisz przelecieć wszystkie kostki, przewody masowe przykręcane do silnika,nadwozia - na pewno gdzieś jest zaśniedziałe połączenie. Jeżdżenie z by-passem który wykonałeś jest możliwe , ale to nie jest rozwiązanie problemu.

Powodzenia

Dzięki cinek za wsparcie jutro zabieram sie za dokładne oględziny instalacji .

Dam znac czy problem rozkminiony.

Jak byś wybierał sie na podlasie to zapraszam na ducha puszczy lub kawówkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki cinek za wsparcie jutro zabieram sie za dokładne oględziny instalacji .

Dam znac czy problem rozkminiony.

Jak byś wybierał sie na podlasie to zapraszam na ducha puszczy lub kawówkę.

Przejrzałem instalacje masy i nic ciekawego nie wymyśliłem zostaje narazie na baypasie

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdź jeszcze "przejścia" na masowych kablach miernikiem - niekiedy przewód wygląda wzorowo , a jest przerwa u układzie gdzieś w "koszulce" , lub na połączeniu konektor-przewód...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ponownie walczyłem z ducati masa zostaje na baypasie i jeździ się dalej ostatnio na trasie zaczęła mrygac kątrolki trójkąt z wykrzyknikiem dodam że mam wyswietlacz biegów glpro który jednocześnie pokazuje literkę N, po postoju spokoju i po paru km znowu mruga o co chodzi z tym . akumulator Nowy ładowanie jest 14.2v 

Proszę o pomoc bo już nie wiem co czynić, dodam ze ostatnio zauważyłem że światło mijania niezałancza się po paru Prusach dopiero świeci.

Edited by biedrona45

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Problem tkwił w niedrożnym pinie w ecu dokładnie nr 29 jest to masa na tps oraz twat tak wynikało ze schematu przeglądając przejscia masowe w ecu trafiłem na pin 3 w ecu który był wolny masowy więc z wtyczki wymontowałem żeński konektor i wpiąłem go do miejsca wolego nr 3 i wszystko gra puki co bay-pas wymontowałem , oczywiście żadnych błędów niewidać , ducati działa jak trzeba.

Drążąc temat skąd taka przyczyna prawdopodobnie źle podpięte kable od prostownika co uczynił poprzednik chcąc podładować akumulator .

Prośba o roztropność podczas tak prostego zabiegu dodam że nowe mikroprocesorowe ładowarki same wykrywają bieguny ładowania i nic nie uszkodzą ale starsze prostowniki czynią złe rzeczy .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.