biedrona45 2 Napisano Lipiec 14, 2017 Witam jestem Nowy na Fourum imię Marcin pochodzę z Podlasia i właśnie stałem się posiadaczem 848 evo MoTocykl jest po kolizji przewrócony na lewą stronę ogólne uszkodzenia to porysowane plastiki i pęknięty stelaż czachy Stał parę miesięcy z rozĺadowanym akumulatorem . Problem polega na tym że po naładowania akumulatora podłanczając to do kabli zaczęły pracować wentylatory na wyłączonym zapłonie i po chwili wyświetla się error tps 1.1 i TWAT 3.1 Pierwszy To błąd czujnika położenia przepustnic drugi czujnika temp cieczy Zwracam się z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu moźe ktoś z WaS miał to samo Dodatkowo zapytam czy jpddiag obsługuje 848 evo bawiłem się tym programem przy monsterach 620 ale z tym 848 evo niekomunikuje się czy coś robię nie tak czy co Pozdrawiam i proszę o konstruktywną pomoc Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Lipiec 14, 2017 ... a sprawdziłeś czy pod obciążeniem aku trzyma prąd?? Może aku padło całkowicie... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
biedrona45 2 Napisano Lipiec 15, 2017 tak spraw ... a sprawdziłeś czy pod obciążeniem aku trzyma prąd?? Może aku padło całkowicie... tak sprawdzany, był nawet nowy, jest teraz zamontowany w czym problem może być? szukałem na zagranicznych forach i sporo było takich problemów jeden człowiek który miał problem z tym podpiął dodatkową masę do wtyczki diagnostycznej dokładnie do środkowego pinu zrobiłem tak samo i ducati odpala jak należy nie pokazuje błędów, jeździ, okazuje się że wszystko ok ale skąd to się wzięło czy można tak jeździć z dodatkową masą? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Lipiec 16, 2017 .. tak na dobra sprawę sam sobie odpowiedziałeś : Gdzieś nie ma przejścia/stuku masy. Musisz przelecieć wszystkie kostki, przewody masowe przykręcane do silnika,nadwozia - na pewno gdzieś jest zaśniedziałe połączenie. Jeżdżenie z by-passem który wykonałeś jest możliwe , ale to nie jest rozwiązanie problemu. Powodzenia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
biedrona45 2 Napisano Lipiec 16, 2017 .. tak na dobra sprawę sam sobie odpowiedziałeś : Gdzieś nie ma przejścia/stuku masy. Musisz przelecieć wszystkie kostki, przewody masowe przykręcane do silnika,nadwozia - na pewno gdzieś jest zaśniedziałe połączenie. Jeżdżenie z by-passem który wykonałeś jest możliwe , ale to nie jest rozwiązanie problemu. Powodzenia Dzięki cinek za wsparcie jutro zabieram sie za dokładne oględziny instalacji . Dam znac czy problem rozkminiony. Jak byś wybierał sie na podlasie to zapraszam na ducha puszczy lub kawówkę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
biedrona45 2 Napisano Lipiec 21, 2017 Dzięki cinek za wsparcie jutro zabieram sie za dokładne oględziny instalacji . Dam znac czy problem rozkminiony. Jak byś wybierał sie na podlasie to zapraszam na ducha puszczy lub kawówkę. Przejrzałem instalacje masy i nic ciekawego nie wymyśliłem zostaje narazie na baypasie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Lipiec 22, 2017 sprawdź jeszcze "przejścia" na masowych kablach miernikiem - niekiedy przewód wygląda wzorowo , a jest przerwa u układzie gdzieś w "koszulce" , lub na połączeniu konektor-przewód... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
biedrona45 2 Napisano Wrzesień 1, 2017 (edytowany) Witam ponownie walczyłem z ducati masa zostaje na baypasie i jeździ się dalej ostatnio na trasie zaczęła mrygac kątrolki trójkąt z wykrzyknikiem dodam że mam wyswietlacz biegów glpro który jednocześnie pokazuje literkę N, po postoju spokoju i po paru km znowu mruga o co chodzi z tym . akumulator Nowy ładowanie jest 14.2v Proszę o pomoc bo już nie wiem co czynić, dodam ze ostatnio zauważyłem że światło mijania niezałancza się po paru Prusach dopiero świeci. Edytowano Wrzesień 1, 2017 przez biedrona45 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
biedrona45 2 Napisano Listopad 15, 2017 Witam po dłuższej przerwie problem który występował u mnie z masą rozkminiony jak by ktoś miał podobnie zapraszam to opisze co zrobić Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
juhass 0 Napisano Listopad 16, 2017 Napisz tutaj żeby zostało dla potomnosci. Komuś się na pewno przyda. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
biedrona45 2 Napisano Listopad 18, 2017 Witam. Problem tkwił w niedrożnym pinie w ecu dokładnie nr 29 jest to masa na tps oraz twat tak wynikało ze schematu przeglądając przejscia masowe w ecu trafiłem na pin 3 w ecu który był wolny masowy więc z wtyczki wymontowałem żeński konektor i wpiąłem go do miejsca wolego nr 3 i wszystko gra puki co bay-pas wymontowałem , oczywiście żadnych błędów niewidać , ducati działa jak trzeba. Drążąc temat skąd taka przyczyna prawdopodobnie źle podpięte kable od prostownika co uczynił poprzednik chcąc podładować akumulator . Prośba o roztropność podczas tak prostego zabiegu dodam że nowe mikroprocesorowe ładowarki same wykrywają bieguny ładowania i nic nie uszkodzą ale starsze prostowniki czynią złe rzeczy . 1 Redjasper zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
biedrona45 2 Napisano Listopad 18, 2017 Pisałem jeszcze o usterce wyświetlacza biegów , przyczyną był wadliwy lut we wtyczce pod siedzeniem pasażera się on mieścił nie łączyła masa jak na razie problemy rozwiązane i radość z twarzy nie znika. Pozdrawiam . 1 Redjasper zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach