Zenon Wierzbicki 0 Napisano Grudzień 3, 2017 Witam. Mam pęknięta obudowę zegarów. Chciałem wymienić, nawet kupiłem uzywane z 2004 Ducati 800 ss .Wtyczka pasuje tylko nie odpala. Czy mozna cos zrobić z immobilajzerem? Wymiana obudowy nie wchodzi w grę. W 695 są zegary Digitec a w 800 ss Magneti Marelli. Co robić? Jakieś rady? Pliz help. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Grudzień 12, 2017 Wyłączyć immo. Niemniej jednak, obudowa zegarów Monstera różni się od SSowej, jak chcesz to zamontować do Monstera?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zrywka 0 Napisano Styczeń 14, 2018 Dnia 12.12.2017 o 08:25, musieli napisał: Wyłączyć immo. Niemniej jednak, obudowa zegarów Monstera różni się od SSowej, jak chcesz to zamontować do Monstera?? Podłączam się do pytania. Jak wyłączyć immo? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zrywka 0 Napisano Styczeń 14, 2018 Dnia 3.12.2017 o 12:24, Zenon Wierzbicki napisał: Witam. Mam pęknięta obudowę zegarów. Chciałem wymienić, nawet kupiłem uzywane z 2004 Ducati 800 ss .Wtyczka pasuje tylko nie odpala. Czy mozna cos zrobić z immobilajzerem? Wymiana obudowy nie wchodzi w grę. W 695 są zegary Digitec a w 800 ss Magneti Marelli. Co robić? Jakieś rady? Pliz help. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Chyba tylko 695 miał Digiteca. Ja ma ten sam problem i do tego wyświetlacz mam wylany ten z zegarkiem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Zenon Wierzbicki 0 Napisano Styczeń 14, 2018 Chyba tylko 695 miał Digiteca. Ja ma ten sam problem i do tego wyświetlacz mam wylany ten z zegarkiem.Wymieniłem zegary na nowe. Mam stare do sprzedania. 12430 mil. Wszystko dziala. Obudowa sklejona. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Zenon Wierzbicki 0 Napisano Styczeń 14, 2018 Wyłączyć immo. Niemniej jednak, obudowa zegarów Monstera różni się od SSowej, jak chcesz to zamontować do Monstera??Kupiłem nowe zegary. Jak wyłączyć immo? Trzeba mieć program diagnostyczny Ducati zdaje się. Obudowa to nie problem. Mozna dorobic uchwyt. Teraz mam zamontowane nowe zegary. I 2 sztuki używane na sprzedaż. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zyku 0 Napisano Styczeń 15, 2018 Jeżeli któreś pasują do S2R 800, to byłbym zainteresowany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Zenon Wierzbicki 0 Napisano Styczeń 15, 2018 Jeżeli któreś pasują do S2R 800, to byłbym zainteresowany.Gniazdo na kable jest to samo. Digitec ma tez identyczne mocowanie. W Marelli musiałbyś dorobić mocowanie bo ma na 3 śruby. No i kwestia immobilaizera. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Zenon Wierzbicki 0 Napisano Styczeń 15, 2018 Jeżeli któreś pasują do S2R 800, to byłbym zainteresowany.Gniazdo na kable jest to samo. W digitec to samo mocowanie. W marelli trzeba dorobić uchwyt ba ma na 3 śruby. Jak ogarniesz immobilaizer wszystko działa. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ronnie77 5 Napisano Styczeń 15, 2018 Jest jedna metoda "garażowa" na wyłączenie immo. Nie jestowałem jej u siebie, ale powinno dać radę. Ściągasz z google play program "tuneecu" za 10 euro. Program działa tylko na adroida i potrzebne są kable (2 szt lub 3 sztuki). Program generalnie daje dużo opcji do diagnostyki naszych motocykli (wgrywanie map i edycja map, kasowanie błędów, itp.). To testowałem i działa bardzo dobrze. Po zgraniu całej mapy silnika i zapisaniu na tel. można ją edytować i jest tam opcja m.in. wyłączenie immo. Po dokonaniu zmian na mapie, ponownie wgrywamy ją do ECU. Zapoznanie się z programem (sterowniki, instalacje, kable, podłączenia) wymaga trochę poczytania, nie radzę na szybko robić zmian. Uwaga! Program dość mocno ingeruje w sterownik komputera, jeśli nie zastosujemy się do instruckji, to w skrajnych przypadkach mozna upalić ECU. 1 Zenon Wierzbicki zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Zenon Wierzbicki 0 Napisano Styczeń 15, 2018 Witam. Mam pęknięta obudowę zegarów. Chciałem wymienić, nawet kupiłem uzywane z 2004 Ducati 800 ss .Wtyczka pasuje tylko nie odpala. Czy mozna cos zrobić z immobilajzerem? Wymiana obudowy nie wchodzi w grę. W 695 są zegary Digitec a w 800 ss Magneti Marelli. Co robić? Jakieś rady? Pliz help. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Mam nowe zegary. Stare do sprzedania. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zrywka 0 Napisano Styczeń 15, 2018 10 godzin temu, ronnie77 napisał: Jest jedna metoda "garażowa" na wyłączenie immo. Nie jestowałem jej u siebie, ale powinno dać radę. Ściągasz z google play program "tuneecu" za 10 euro. Program działa tylko na adroida i potrzebne są kable (2 szt lub 3 sztuki). Program generalnie daje dużo opcji do diagnostyki naszych motocykli (wgrywanie map i edycja map, kasowanie błędów, itp.). To testowałem i działa bardzo dobrze. Po zgraniu całej mapy silnika i zapisaniu na tel. można ją edytować i jest tam opcja m.in. wyłączenie immo. Po dokonaniu zmian na mapie, ponownie wgrywamy ją do ECU. Zapoznanie się z programem (sterowniki, instalacje, kable, podłączenia) wymaga trochę poczytania, nie radzę na szybko robić zmian. Uwaga! Program dość mocno ingeruje w sterownik komputera, jeśli nie zastosujemy się do instruckji, to w skrajnych przypadkach mozna upalić ECU. Przepraszam, że tak drążę, ale czy kolega mógłby jeszcze zdradzić gdzie dostać kable. Może jakiś link, nawet po Angielsku, jak to zrobić step by step. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ronnie77 5 Napisano Styczeń 15, 2018 Zaraz mnie chłopaki z serwisów powieszą, ale co tam. Trzeba się dzielić wiedzą :) http://tuneecu.com/TuneECU_En/index.html - tu ma opisy po angielsku i przy okazji mapy. Wszystko czytaj 3 razy dokładnie, jak nie ogarniasz, zostaw :) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tuneecu&hl=EN - tu masz program (można gdzieś za darmo dorwać też, ale nie będzie aktualizacji) http://allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-usb-vag-kkl-ftdi-obd2-i6945440931.html - kabel nr. 1 - zwykły vag, ale musi być z chipem FTDI (nie każdy kabel będzie działał, kupiłem 3 szt różnych firm i ostatecznie zadziałał mi kabel.....z chin http://allegro.pl/przejsciowka-adapter-fiat-alfa-obd1-3-pin-na-obd2-i6797524865.html- kabel nr. 2 do ECU i pod akumulator http://allegro.pl/kabel-przejsciowka-adapter-micro-usb-otg-tablet-i5985038982.html - kabel nr. 3. to przejściówka do podłączenia telefonu i kabla nr. 1. Tutaj kupujesz kabel OTG z końcówką do swego telefonu (micro-usb lub type-c). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Styczeń 16, 2018 My osobiście wysyłamy ECU do wyspecjalizowanej w tych kwestiach firmy, która usuwa na nasze zlecenie immo z ECU. Dzięki takiemu rozwiązaniu unikamy sytuacji uszkodzenia drogiego (nawet w używce) ECU, koszt "usunięcia" immo to 400zł + przzesyłka w dwie strony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zrywka 0 Napisano Styczeń 17, 2018 Dnia 15.01.2018 o 21:16, ronnie77 napisał: Zaraz mnie chłopaki z serwisów powieszą, ale co tam. Trzeba się dzielić wiedzą :) http://tuneecu.com/TuneECU_En/index.html - tu ma opisy po angielsku i przy okazji mapy. Wszystko czytaj 3 razy dokładnie, jak nie ogarniasz, zostaw :) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tuneecu&hl=EN - tu masz program (można gdzieś za darmo dorwać też, ale nie będzie aktualizacji) http://allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-usb-vag-kkl-ftdi-obd2-i6945440931.html - kabel nr. 1 - zwykły vag, ale musi być z chipem FTDI (nie każdy kabel będzie działał, kupiłem 3 szt różnych firm i ostatecznie zadziałał mi kabel.....z chin http://allegro.pl/przejsciowka-adapter-fiat-alfa-obd1-3-pin-na-obd2-i6797524865.html- kabel nr. 2 do ECU i pod akumulator http://allegro.pl/kabel-przejsciowka-adapter-micro-usb-otg-tablet-i5985038982.html - kabel nr. 3. to przejściówka do podłączenia telefonu i kabla nr. 1. Tutaj kupujesz kabel OTG z końcówką do swego telefonu (micro-usb lub type-c). Dzięki wielkie, o to mi chodziło. :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zrywka 0 Napisano Styczeń 17, 2018 Dnia 16.01.2018 o 18:51, musieli napisał: My osobiście wysyłamy ECU do wyspecjalizowanej w tych kwestiach firmy, która usuwa na nasze zlecenie immo z ECU. Dzięki takiemu rozwiązaniu unikamy sytuacji uszkodzenia drogiego (nawet w używce) ECU, koszt "usunięcia" immo to 400zł + przzesyłka w dwie strony. Hmmm. Wydaje mi się, że to sporo jak za wyłączenie samego immo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
asy44 0 Napisano Czerwiec 16, 2019 ile za zegary Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach