Jump to content

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zenon Wierzbicki

Zegary Monster 695

Recommended Posts

Witam. Mam pęknięta obudowę zegarów. Chciałem wymienić, nawet kupiłem uzywane z 2004 Ducati 800 ss .Wtyczka pasuje tylko nie odpala. Czy mozna cos zrobić z immobilajzerem? Wymiana obudowy nie wchodzi w grę. W 695 są zegary Digitec a w 800 ss Magneti Marelli. Co robić? Jakieś rady? Pliz help.

 

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyłączyć immo. Niemniej jednak, obudowa zegarów Monstera różni się od SSowej, jak chcesz to zamontować do Monstera??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 12.12.2017 o 08:25, musieli napisał:

Wyłączyć immo. Niemniej jednak, obudowa zegarów Monstera różni się od SSowej, jak chcesz to zamontować do Monstera??

Podłączam się do pytania. Jak wyłączyć immo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 3.12.2017 o 12:24, Zenon Wierzbicki napisał:

 

Witam. Mam pęknięta obudowę zegarów. Chciałem wymienić, nawet kupiłem uzywane z 2004 Ducati 800 ss .Wtyczka pasuje tylko nie odpala. Czy mozna cos zrobić z immobilajzerem? Wymiana obudowy nie wchodzi w grę. W 695 są zegary Digitec a w 800 ss Magneti Marelli. Co robić? Jakieś rady? Pliz help.

 

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Chyba tylko 695 miał Digiteca. Ja ma ten sam problem i do tego wyświetlacz mam wylany ten z zegarkiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wyłączyć immo. Niemniej jednak, obudowa zegarów Monstera różni się od SSowej, jak chcesz to zamontować do Monstera??
Kupiłem nowe zegary. Jak wyłączyć immo? Trzeba mieć program diagnostyczny Ducati zdaje się. Obudowa to nie problem. Mozna dorobic uchwyt. Teraz mam zamontowane nowe zegary. I 2 sztuki używane na sprzedaż.

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeżeli któreś pasują do S2R 800, to byłbym zainteresowany.
Gniazdo na kable jest to samo. Digitec ma tez identyczne mocowanie. W Marelli musiałbyś dorobić mocowanie bo ma na 3 śruby. No i kwestia immobilaizera. afd82c2b8f71b6e334051f9d29896b00.jpg4be248d7f189fabb83f70eea872e3bf6.jpgd3447f734ca2fd4b3a9b7f84378d13d0.jpgc8a516f087cc39359d1b4108b561d171.jpg

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeżeli któreś pasują do S2R 800, to byłbym zainteresowany.
Gniazdo na kable jest to samo. W digitec to samo mocowanie. W marelli trzeba dorobić uchwyt ba ma na 3 śruby. Jak ogarniesz immobilaizer wszystko działa. 0dd8ad56aad64bfec2ed45c0fe44f129.jpg03e58ee46f93c7dc959240f3c0213ec3.jpg63145ad6a73b1c15ae18a68959237bc5.jpgcb5dc1b19a7f83401e65fb9d2ec9ea3b.jpg

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest jedna metoda "garażowa" na wyłączenie immo. Nie jestowałem jej u siebie, ale powinno dać radę.

Ściągasz z google play program "tuneecu" za 10 euro. Program działa tylko na adroida i potrzebne są kable (2 szt lub 3 sztuki). Program generalnie daje dużo opcji do diagnostyki naszych motocykli (wgrywanie map i edycja map, kasowanie błędów, itp.). To testowałem i działa bardzo dobrze.

Po zgraniu całej mapy silnika i zapisaniu na  tel. można ją edytować i jest tam opcja m.in. wyłączenie immo.  Po dokonaniu zmian na mapie, ponownie wgrywamy ją do ECU. 

Zapoznanie się z programem (sterowniki, instalacje, kable, podłączenia) wymaga trochę poczytania, nie radzę na szybko robić zmian.

Uwaga! Program dość mocno ingeruje w sterownik komputera, jeśli nie zastosujemy się do instruckji, to w skrajnych przypadkach mozna upalić ECU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam pęknięta obudowę zegarów. Chciałem wymienić, nawet kupiłem uzywane z 2004 Ducati 800 ss .Wtyczka pasuje tylko nie odpala. Czy mozna cos zrobić z immobilajzerem? Wymiana obudowy nie wchodzi w grę. W 695 są zegary Digitec a w 800 ss Magneti Marelli. Co robić? Jakieś rady? Pliz help.
 
Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
 
 

Mam nowe zegary. Stare do sprzedania. f32cf858396b3560729cea5161dff207.jpg199d9dbb75efe0cdb5fdd5fd5adf6a38.jpg04e400bcf07896bb19cf9327ef1e8553.jpg11fed1daa4766f6f5a52ce5a29ff056c.jpg4809fa30e10eaa3deab50f1b90917fcf.jpg

Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, ronnie77 napisał:

Jest jedna metoda "garażowa" na wyłączenie immo. Nie jestowałem jej u siebie, ale powinno dać radę.

Ściągasz z google play program "tuneecu" za 10 euro. Program działa tylko na adroida i potrzebne są kable (2 szt lub 3 sztuki). Program generalnie daje dużo opcji do diagnostyki naszych motocykli (wgrywanie map i edycja map, kasowanie błędów, itp.). To testowałem i działa bardzo dobrze.

Po zgraniu całej mapy silnika i zapisaniu na  tel. można ją edytować i jest tam opcja m.in. wyłączenie immo.  Po dokonaniu zmian na mapie, ponownie wgrywamy ją do ECU. 

Zapoznanie się z programem (sterowniki, instalacje, kable, podłączenia) wymaga trochę poczytania, nie radzę na szybko robić zmian.

Uwaga! Program dość mocno ingeruje w sterownik komputera, jeśli nie zastosujemy się do instruckji, to w skrajnych przypadkach mozna upalić ECU.

Przepraszam, że tak drążę, ale czy kolega mógłby jeszcze zdradzić gdzie dostać kable. Może jakiś link, nawet po Angielsku, jak to zrobić step by step.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaraz mnie chłopaki z serwisów powieszą, ale co tam. Trzeba się dzielić wiedzą :) 

http://tuneecu.com/TuneECU_En/index.html - tu ma opisy po angielsku i przy okazji mapy. Wszystko czytaj 3 razy dokładnie, jak nie ogarniasz, zostaw :)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tuneecu&hl=EN - tu masz program (można gdzieś za darmo dorwać też, ale nie będzie aktualizacji)

http://allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-usb-vag-kkl-ftdi-obd2-i6945440931.html - kabel nr. 1 - zwykły vag, ale musi być z chipem FTDI (nie każdy kabel będzie działał, kupiłem 3 szt różnych firm i ostatecznie zadziałał mi kabel.....z chin

http://allegro.pl/przejsciowka-adapter-fiat-alfa-obd1-3-pin-na-obd2-i6797524865.html- kabel nr. 2 do ECU i pod akumulator

http://allegro.pl/kabel-przejsciowka-adapter-micro-usb-otg-tablet-i5985038982.html - kabel nr. 3. to przejściówka do podłączenia telefonu i kabla nr. 1.  Tutaj kupujesz kabel OTG z końcówką do swego telefonu (micro-usb lub type-c). 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

My osobiście wysyłamy ECU do wyspecjalizowanej w tych kwestiach firmy, która usuwa na nasze zlecenie immo z ECU. Dzięki takiemu rozwiązaniu unikamy sytuacji uszkodzenia drogiego (nawet w używce) ECU, koszt "usunięcia" immo to 400zł + przzesyłka w dwie strony.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 15.01.2018 o 21:16, ronnie77 napisał:

Zaraz mnie chłopaki z serwisów powieszą, ale co tam. Trzeba się dzielić wiedzą :) 

http://tuneecu.com/TuneECU_En/index.html - tu ma opisy po angielsku i przy okazji mapy. Wszystko czytaj 3 razy dokładnie, jak nie ogarniasz, zostaw :)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tuneecu&hl=EN - tu masz program (można gdzieś za darmo dorwać też, ale nie będzie aktualizacji)

http://allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-usb-vag-kkl-ftdi-obd2-i6945440931.html - kabel nr. 1 - zwykły vag, ale musi być z chipem FTDI (nie każdy kabel będzie działał, kupiłem 3 szt różnych firm i ostatecznie zadziałał mi kabel.....z chin

http://allegro.pl/przejsciowka-adapter-fiat-alfa-obd1-3-pin-na-obd2-i6797524865.html- kabel nr. 2 do ECU i pod akumulator

http://allegro.pl/kabel-przejsciowka-adapter-micro-usb-otg-tablet-i5985038982.html - kabel nr. 3. to przejściówka do podłączenia telefonu i kabla nr. 1.  Tutaj kupujesz kabel OTG z końcówką do swego telefonu (micro-usb lub type-c). 

 

Dzięki wielkie, o to mi chodziło. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 16.01.2018 o 18:51, musieli napisał:

My osobiście wysyłamy ECU do wyspecjalizowanej w tych kwestiach firmy, która usuwa na nasze zlecenie immo z ECU. Dzięki takiemu rozwiązaniu unikamy sytuacji uszkodzenia drogiego (nawet w używce) ECU, koszt "usunięcia" immo to 400zł + przzesyłka w dwie strony.

Hmmm. Wydaje mi się, że to sporo jak za wyłączenie samego immo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.