sincerro 1 Napisano Lipiec 11, 2019 Witam wszystkich uzytkownikow!Chcialbym prosic o porade czy warto kupic monstera1100 znalazlem takiego https://www.olx.pl/oferta/ducati-monster-1100-racing-idealny-bezwypadkowy-custom-okazja-CID5-IDzRjUI.html byla by to pierwsza przygoda z Ducati wczesniej Japonce shadow750 cbr600 katana600 i jeden stary niemiec Bmw gs650 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kwinto 21 Napisano Lipiec 12, 2019 Zapytaj skąd wziął ceny akcesoriów czy serwisu olejowego. Część podał w euro część w pln. Rozumiem że to co w pln zrobił sam. Tylko po co ktoś np. lakieruje felgi w nie zarejestrowanym moto, które jest na handel. Moim zdaniem nie ma okazji a to moto opisane zgodnie ze stanem faktycznym powinno kosztować 21-25 tyś. Tu kosztuje 17,9 tyś w tym zarobek sprzedającego, ciekawe :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sincerro 1 Napisano Lipiec 12, 2019 Dodatkow jest na gruba kwote.sam bym tyle nie dal..co powinienem sprawdzic?jak powypadkowy to moze tylko drasniety.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Capuchon 0 Napisano Lipiec 12, 2019 Witam, zapytaj czy ma karton z oryginalnymi częściami:-) [Maintenance] Przy 24 tysiach jest desmo przegląd za kilka złotych z tego co pamiętam i łańcuch (mi się skończył właśnie przy 24 w Evo). [Ceny] - Wydech jest razem z Ecu, więc kiedyś tyle kosztował (warto zdjąć bak i zobaczyć czy jest Ecu z Termignoni i czy ma db-killery do niego, bo dwa komplety stoperów do uszu strasznie ciężko wchodzą). - Mocowanie tablicy z Ducati Performance kosztuje kafla wyjściowo (96798111B), dekiel po prawej stronie oryginalnie nie jest czarny, a nie jest otwarty, może było malowane, razem z felami. - Aluminiowe kierunki, klamki czy lusterka: w zależności od producenta, ale np klamki Lightecha kosztują też kafla, kwestia co jest zamontowane w tym modelu. - jeśli chodzi o olej to nie ma tak nic wyszukanego .w tym modelu, może było robione coś przy okazji, jak jest papier na to, to bym się nie zagłębiał, bo to jest cena oryginalnej tylnej zębatki (49411341A) Dopytaj jakie ma aku, bo na standardowym bywają problemy z odpalaniem i ludzie wymieniają na Li-Ion (np. JMT HJT12B-FP), ważą 2kg mniej i moto lepiej odpala albo poprostu zaczyna odpalać, ale trzeba znowu parę złotych dołożyć. Nie jest łatwo kupić takiego z Termisami, więc bym posprawdzał mocno zanim bym kupił. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sincerro 1 Napisano Lipiec 12, 2019 Dzieki za porade.bylem zobaczylem.wrazenie piorunujace.delikatne pocenie na uszczelce silnika po lewej stronie.lagi suche nowe uszczeliki.ma wyjscie pod aku org ducati wiec musial bym gdzies przejsciowke dokupic do prostownika.hamuje rewelacja.co do termignoni one nie maja jakis dodatkowym naklejek numeru seryjnego?graja pieknie poezja!!wiec watpie ze to jakas chinska podroba.nowe opony amor skretu orginal.zaklepalem go juz milosc od pierwszego wrazenia!przebieg 18tys km Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Asty 34 Napisano Lipiec 13, 2019 Zapytałem na zamkniętej grupie Ducati w zachodniopomorskim, czy ktoś zna motocykl i kierownika. O ile będą jakieś wieści, to dam znać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sincerro 1 Napisano Lipiec 13, 2019 Ok dzieki! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sincerro 1 Napisano Lipiec 13, 2019 A teraz ciekawa sprawa..umowa in blanco bedzie.oc polskie jest i przeglad polski.moto nie zarejestrowane.wszystkie briefy niby sa ale podpisywac??kiedys tak mi stare twingo ktos sprowadzil wszystko niby ok bylo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Asty 34 Napisano Lipiec 16, 2019 Ciężko doradzić cokolwiek na odległość. Ogłoszenie już nieaktualne, to chyba już podjąłeś decyzję. Z naszej grupy z zachodniopomorskiego niewiele się dowiedziałem. Jeżeli kupiłeś, to niechaj dobrze służy i bezawaryjnie jeździ, chociaż pamiętaj, że zawsze warto po zakupie mniejszy lub większy przegląd zrobić, tak dla siebie przede wszystkim nie wspominając o moto Daj znać, co i jak. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sincerro 1 Napisano Lipiec 16, 2019 Moto u mnie w garazu jechalem z 60km piekna sprawa japonce chowaja sie przy 10tys odciecie wydechy to poezja:) czeka mnie rejestracja papiery niby sa i tlumaczenie z adnotacja z francji ze sprzedane.pojutrze bede walczyl z ,,systemem,,mam nadzieje ze sie wszystko uda. 1 Asty zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sincerro 1 Napisano Lipiec 16, 2019 Serwis niby byl u Borysa w Szczecinie co byl w aso ducati Berlin 10lat.aku niby nowe i jest orginalna przejsciwka do ladowania ktos z was wie gdzie kupic do niej prostownik lub przejscowke? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Capuchon 0 Napisano Lipiec 16, 2019 Kup sobie OptiMate + kabel do Ducati.Sent from my iPhone using Tapatalk Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kwinto 21 Napisano Lipiec 16, 2019 Masz komplet kwitów to z czym tu walczyć ;). Umowa, badanie, oc i tłumaczenie. Powinieneś dostać miękki dowód i to tyle. Masz gdzie to podjedź zrób sobie przegląd po zakupowy. Komputer, płyny, luzy zaworowe o gumach czy napędzie nie muszę wspominać. Później tylko latać i się cieszyć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach