Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Dziadzio20

Import ducati z Włoch ?

Polecane posty

Witam, czy ktoś z użytkowników ducati importował swoją maszynę z Włoch i mógł by się podzielić jak to wygląda jakie są koszta takiej imprezy? Przeglądając nasze portale ogłoszeniowe to sama posucha w czymś ciekawym a jak coś jest to poza moim budżetem ale przeglądając włoską stronę subito.it można trafić na parę ciekawych ofert, Więc jak by ktoś wiedział jakie są koszty i jak to wygląda to był bym wdzięczny za informacje.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak samo jak w całej UE. Nie ma podatku ani akcyzy. Sprowadzasz robisz pierwszy przegląd, tłumaczysz dokumenty, wykupujesz OC i z tym rejestrujesz motocykl na tzw miękki dowód rej. który urząd wymieni Ci na stały mniej więcej po 3 tygodniach. Jeśli motocykl ma ważne badania techniczne prawdopodobnie będą one również honorowane u nas, tak jest z niemieckim TUV więc nie sądzę by z włoskimi badaniami technicznymi mogło być inaczej. Koszt badania technicznego to 62 pln, tłumaczenie 70/90 pln w zależności od biura, koszt rej. okolice 185 pln.  

PS. a czego szukasz, bo staram się być z krajową ofertą na bieżąco i w sumie nie dostrzegam posuchy

     

Edytowano przez Kwinto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tłumaczyć nie trzeba. Przegląd, rejestracja i ubezpieczenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To S4R zna większość z nas. Jak to nie Twój budżet pozostaje jedynie żałować bo dla mnie to pewniak. 3200-3500 euro na S4R to nie jest dla mnie budżet na ten model. Sprawdź sobie ceny S4R w Niemczech i porównaj z tymi z Włoch czy nawet tym co masz obecnie w kraju. Dorzuć do tego koszt i ryzyko wyjazdu i przemyśl czy warto. Pamiętaj że to tylko moje zdanie.  

  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mówię cię nie kupuj Ducati bo to się nie sprzedaje albo będziesz się bujał ze 3 sezony zanim to ożenisz albo każdy będzie chciał kupić za cenę z du..py dukaty lecą z cenami na łeb na szyję duża utrata wartości do tego serwis zryty jak nie wydasz na dzień dobry że 3koła i tak prawie rok w rok dukat ładny ale jak stoi w pokoju albo w garażu. z kim nie rozmawiam każdy zmienia na BMW albo planuje zmiane z dukata na coś co nadaje się do jazdy a nie tylko wygląda każdy kto chce jeździć motocyklem i nawijać kilometry to nie jeździ dukatem bo do tego się najzwczajnie nie nadają  wieczne problemy zawsze coś się dzieje od taki ich kaprys . To są motocykle  z którymi zawsze coś się dzieje jak chcesz jezdzic na co dzień i w deszczu czy słońcu to tylko Japonia albo Niemiec każdy ci to powie bo tak jest a Ducati to taka patrzałka one nawet czasem ciekną olejem w salonie....

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Artykuł jest z początku kwietnia. Dwa tygodnie temu rejstrowalem sprowadzony od helmuta i na pewno nie robiłem tłumaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, gburki2 napisał:

Artykuł jest z początku kwietnia. Dwa tygodnie temu rejstrowalem sprowadzony od helmuta i na pewno nie robiłem tłumaczenia.

Przyznam, że było info o takiej możliwości w przypadku posiadania motocykla z ważnym TUV i bez istotnych przeróbek - tyle usłyszałem w urzędzie w Łomży. Niestety nigdy tego nie doświadczyłem. Ostatni motocykl rejestrowaliśmy w lipcu i wymagano od nas tłumaczeń. Ale ... każdy z nas doświadczył chyba sytuacji w urzędzie gdzie co kraj to obyczaj także daję wiarę a koledze szukającemu Ducati zwyczajnie radzę dopytać w urzędzie jak to jest u niego. Ja sam kolejnym razem będąc w UR "docisnę" temat - może warto ;).     

Edytowano przez Kwinto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę sobie pozwolić na zakup maszyny od kolegi z forum z prostej przyczyny, portfel mi na to nie pozwala i nie wyczaruję brakującej mi kasy do tego motocykla... Więc szukam innej alternatywy czy coś wyjdzie z tymi włochami to się okaże ale słabo to widzę. Są u mnie goście w miesicie co ściągają motocykle z Włoch ale czy chcieli by jechać  po ten konkretny model i na miejscu wszystko załatwić to nie wiem, podjadę do nich i porozmawiam z nimi kwestia rejestracji to nie będzie problem, problemem jest zakup motocykla we Włoszech nie uśmiecha mi się jechać specjalnie po to moto do Włoch wolę za to zapłacić jakiejś firmie co importuje motocykle na sprzedaż. Jak nic z tego nie wyjdzie to trzeba będzie odkładać pieniążki i tyle albo pomyśleć o czymś innym. Odnośnie marki nie chciał bym zmieniać, mam dobre wspomnienia z ostatnim modelem którym zrobiłem jakieś 3 tyś km i dał mi więcej radości jak poprzednie motocykle 2xR1 i 954. Nie przepadam za doskonałością i nowościami w motocyklach typu abs czy zimny map, motocykl ma być surowy i jak najmniej elektroniki blokującej przyjemność z jazdy. Jedyny model jaki mi się jeszcze podoba to BMW R Ninet ale to nie jest już w ogóle mój zasięg...

Tak wygląda moja maszyna po daj się przejechać koledze w sumie już nie moja a jego:

https://zapodaj.net/5194bf319efec.jpg.html

Pozdrawiam

Edytowano przez Dziadzio20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
55 minut temu, Dziadzio20 napisał:

Nie mogę sobie pozwolić na zakup maszyny od kolegi z forum z prostej przyczyny, portfel mi na to nie pozwala i nie wyczaruję brakującej mi kasy do tego motocykla... Więc szukam innej alternatywy czy coś wyjdzie z tymi włochami to się okaże ale słabo to widzę. Są u mnie goście w miesicie co ściągają motocykle z Włoch ale czy chcieli by jechać  po ten konkretny model i na miejscu wszystko załatwić to nie wiem, podjadę do nich i porozmawiam z nimi kwestia rejestracji to nie będzie problem, problemem jest zakup motocykla we Włoszech nie uśmiecha mi się jechać specjalnie po to moto do Włoch wolę za to zapłacić jakiejś firmie co importuje motocykle na sprzedaż. Jak nic z tego nie wyjdzie to trzeba będzie odkładać pieniążki i tyle albo pomyśleć o czymś innym. Odnośnie marki nie chciał bym zmieniać, mam dobre wspomnienia z ostatnim modelem którym zrobiłem jakieś 3 tyś km i dał mi więcej radości jak poprzednie motocykle 2xR1 i 954. Nie przepadam za doskonałością i nowościami w motocyklach typu abs czy zimny map, motocykl ma być surowy i jak najmniej elektroniki blokującej przyjemność z jazdy. Jedyny model jaki mi się jeszcze podoba to BMW R Ninet ale to nie jest już w ogóle mój zasięg...

Tak wygląda moja maszyna po daj się przejechać koledze w sumie już nie moja a jego:

https://zapodaj.net/5194bf319efec.jpg.html

Pozdrawiam

 

Eee, jeszcze nie jest tak źle. U kolegi po "daj się przejechać" przez tydzień zbierali pojedyncze części bo koleś jak poleciał przez krawężnik to jury z programu gwiazdy skaczą do wody dałoby po 10 pkt za tego pirueta.

Co do motocykla z Włoch to nie chcę Cię zniechęcać ale połowa wygląda prawie tak jak ten Twój na zdjęciu. Własnie jestem świeżo po tygodniowej wycieczce po Włoszech i nie powiem jestem lekko w szoku. Słyszałem o tych stereotypach że we Włosi nie dbają ale większość poobdrapywana, obsrane przez ptaki, łańcuch wisi że aż szlifuje wahacz i w ogóle wyglądają tak jakby stały 2 lata w skupie węgla. Nie mówię że jest to reguła, ale to mi się tak drastycznie rzuciło w oczy. Nawet była jedna Panigale V4 co z zewnątrz wyglądała gorzej od nie jednej 916/996 w Polsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Dziadzio20 jeśli wspominasz tu S4R od kolegi z forum i ma on kolor czerwony, to został on kupiony ode mnie na początku tego roku. Miał zrobione wszystko prócz przeglądu DESMO po sezonie.

Przegląd DESMO został zrobiony w motomaniax. Po pewnym czasie rozwiązała się zagadka rozładowującego się aku (jeszcze u mnie) - został wymieniony regulator napięcia - tak po prostu mają, bo jest on pod siedzeniem i dostaje baty od silnika.

Zapewne mógłbym pomóc przy negocjacjach z ceną. Wiem za ile sprzedałem...

 

Ale masz nowiutkie sprzęgło razem z koszem. Opony w bardzo dobrym stanie. Wymieniony napęd. X dodatków na moto jak chociażby chyba najdroższe z tego cały układ termignoni i amortyzator skrętu.

 

Masz spokój z dużym przeglądem na 2 lata. Po tym sezonie tylko olej i filtry.

 

Jak sprowadzisz moto z włoch to będziesz się zastanawiał w co ręce włożyć, bo polecisz na dodatkowych wydatkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.