Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Seb

Kupię Monster 696

Polecane posty

Seb    0

Witam,

Jak już pisałem w powitalni poszukuję Monstera 696 w kolorze czarnym lub białym. Z tego co czytałem 696 będzie najlepszym wyborem ze względu na dosyć dobre jak na Ducati zbieranie się z niskich obrotów no i niższa od nowszych/większych modeli cenę. Ofert nie ma dużo więc liczę na pomoc w wybraniu jakiegoś sprzętu, który nie będzie musiał stać w warsztacie po tygodniu.

Na pierwszy ogień znalazłem taką ofertę. Może ktoś miał okazję go oglądać, albo widzi coś na pierwszy rzut oka? https://www.olx.pl/oferta/ducati-monster-696-2009-rok-tylko-7900-km-okazja-bdb-stan-kat-a2-CID5-IDDJVlt.html

pozdrawiam wszystkich

Edytowano przez Seb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy ma oryginalne opony z 2009, przy takim przebiegu powinien mieć. Jeśli nie, to już kontrolka by mi się zaświeciła.... (wiem, wiem, "były stare to wymieniłem").

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie przy takim przebiegu obie powinny być oryginalne. Jak oglądam ten motocykl to kojarzę sztukę która też była z Rzeszowa, też czarna i z przebiegiem coś ponad 30 tyś nie wiem czy to ten sam ale pamiętam że tamten dość długo wisiał w ogłoszeniach i jak dobrze pamiętam był sprowadzony z Kanady spróbuj podpytać o pochodzenie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seb    0

Z tego co widzę ze zdjęć tylna to Michelin a to chyba nie oryginał? 
Z tego co się dowiedziałem ten model pochodzi z Wlk. Brytanii.

Edytowano przez Seb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opony to fabryka do monsterów dawała pirelli ale tu nie jestem na 100% pewien. Ale jeżeli motocykl jest z Anagli to prosta sprawa poproś o VIN, angielski numer rejestracyjny i chyba rok produkcji wszystko jest w dowodzie który jest do motocykla. Następnie wchodzisz na stronkę poniżej i sprawdzasz oryginalność przebiegu oraz wszystkie przeglądy jakie motocykl miał (czy przeszedł czy nie, czy były jakieś usterki). 

 https://www.gov.uk/check-mot-history

Powodzenia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seb    0

Niestety, ta strona nie zwraca mi żadnych wyników dla podanego numeru rejestracyjnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seb    0

Ok, widzę tylko 2 wpisy z 2017 i 2018, na pierwszym przebieg jest tylko 815 mil. Czyli co, wcześniej stał w garażu? (Numer rejestracyjny jest 09 czyli chyba od nowości - 2009 rok)

Edytowano przez Seb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to trochę dziwna sprawa, spróbuj do nich napisać żeby wytłumaczyli dlaczego są tylko dwa wpisy.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seb    0

image.thumb.jpeg.def5c9a969fcaf09689a21186a601bb0.jpegPoprosiłem o dokładniejsze zdjęcia i oprócz drobnych przycierek i uszkodzenia błotnika jest coś takiego. Czas chyba szukać dalej :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No raczej tak. A szukasz konkretnie tego modelu czy inne też wchodzą w grę? Jak co mam monster s2r 800 z 2007 i z całą ramą! Jak będziesz zainteresowany to pisz na priv.  

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seb    0

Starsze nie wchodzą w grę, nowsze pewnie tez ze względu na cenę, także zostaje 696.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

696 z niskim przebiegiem za 13 tys. zł, to musi być mina.

'' Motocykl w BARDZO DOBRYM stanie zarówno technicznym jak i wizualnym '' uszkodzona rama to jest przecież drobiazg. Ludzie naprawdę nie mają wstydu...

Za M696 trzeba dać minimum 15-16 tys., tańsze egzemplarze będą miały jakieś przygody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego, ...a jaki przebieg jest ok? Jeżeli 40kk to piach, to problem, ...albo poszukaj jakiegoś BMW R1100R, przebiegi wprawdzie pow. 60kkm, a nawet bliżej 100kkm, ale serducho pancerne.

Przede wszystkim zapytaj o wymianę pasków i regulacje (gdzie, kiedy, kto?).

Wysłane z pośrodku niczego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seb    0

Nie, nie mówię że piach. Po prostu nie znam się, więc pytam na co zwrócić uwagę przy takim przebiegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsza moim zdaniem weryfikacja wymiany pasków, przy tym przebiegu co najmniej raz powinny być zdobione, a może już zaraz powinien być kolejny serwis z nimi. Reszta, to jak w każdym moto.

Wysłane z pośrodku niczego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.