Seb 0 Napisano Kwiecień 21, 2020 (edytowany) Witam, Jak już pisałem w powitalni poszukuję Monstera 696 w kolorze czarnym lub białym. Z tego co czytałem 696 będzie najlepszym wyborem ze względu na dosyć dobre jak na Ducati zbieranie się z niskich obrotów no i niższa od nowszych/większych modeli cenę. Ofert nie ma dużo więc liczę na pomoc w wybraniu jakiegoś sprzętu, który nie będzie musiał stać w warsztacie po tygodniu. Na pierwszy ogień znalazłem taką ofertę. Może ktoś miał okazję go oglądać, albo widzi coś na pierwszy rzut oka? https://www.olx.pl/oferta/ducati-monster-696-2009-rok-tylko-7900-km-okazja-bdb-stan-kat-a2-CID5-IDDJVlt.html pozdrawiam wszystkich Edytowano Kwiecień 21, 2020 przez Seb Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mitzek 3 Napisano Kwiecień 21, 2020 Sprawdź czy ma oryginalne opony z 2009, przy takim przebiegu powinien mieć. Jeśli nie, to już kontrolka by mi się zaświeciła.... (wiem, wiem, "były stare to wymieniłem"). 1 Seb zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzychu79 2 Napisano Kwiecień 21, 2020 Dokładnie przy takim przebiegu obie powinny być oryginalne. Jak oglądam ten motocykl to kojarzę sztukę która też była z Rzeszowa, też czarna i z przebiegiem coś ponad 30 tyś nie wiem czy to ten sam ale pamiętam że tamten dość długo wisiał w ogłoszeniach i jak dobrze pamiętam był sprowadzony z Kanady spróbuj podpytać o pochodzenie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Seb 0 Napisano Kwiecień 21, 2020 (edytowany) Z tego co widzę ze zdjęć tylna to Michelin a to chyba nie oryginał? Z tego co się dowiedziałem ten model pochodzi z Wlk. Brytanii. Edytowano Kwiecień 21, 2020 przez Seb Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzychu79 2 Napisano Kwiecień 21, 2020 Opony to fabryka do monsterów dawała pirelli ale tu nie jestem na 100% pewien. Ale jeżeli motocykl jest z Anagli to prosta sprawa poproś o VIN, angielski numer rejestracyjny i chyba rok produkcji wszystko jest w dowodzie który jest do motocykla. Następnie wchodzisz na stronkę poniżej i sprawdzasz oryginalność przebiegu oraz wszystkie przeglądy jakie motocykl miał (czy przeszedł czy nie, czy były jakieś usterki). https://www.gov.uk/check-mot-history Powodzenia! 1 Seb zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Seb 0 Napisano Kwiecień 22, 2020 Niestety, ta strona nie zwraca mi żadnych wyników dla podanego numeru rejestracyjnego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Seb 0 Napisano Kwiecień 22, 2020 (edytowany) Ok, widzę tylko 2 wpisy z 2017 i 2018, na pierwszym przebieg jest tylko 815 mil. Czyli co, wcześniej stał w garażu? (Numer rejestracyjny jest 09 czyli chyba od nowości - 2009 rok) Edytowano Kwiecień 22, 2020 przez Seb Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzychu79 2 Napisano Kwiecień 22, 2020 No to trochę dziwna sprawa, spróbuj do nich napisać żeby wytłumaczyli dlaczego są tylko dwa wpisy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Seb 0 Napisano Kwiecień 22, 2020 Poprosiłem o dokładniejsze zdjęcia i oprócz drobnych przycierek i uszkodzenia błotnika jest coś takiego. Czas chyba szukać dalej :/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzychu79 2 Napisano Kwiecień 22, 2020 No raczej tak. A szukasz konkretnie tego modelu czy inne też wchodzą w grę? Jak co mam monster s2r 800 z 2007 i z całą ramą! Jak będziesz zainteresowany to pisz na priv. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Seb 0 Napisano Kwiecień 22, 2020 Starsze nie wchodzą w grę, nowsze pewnie tez ze względu na cenę, także zostaje 696. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
RebelF1 0 Napisano Kwiecień 23, 2020 696 z niskim przebiegiem za 13 tys. zł, to musi być mina. '' Motocykl w BARDZO DOBRYM stanie zarówno technicznym jak i wizualnym '' uszkodzona rama to jest przecież drobiazg. Ludzie naprawdę nie mają wstydu... Za M696 trzeba dać minimum 15-16 tys., tańsze egzemplarze będą miały jakieś przygody Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Seb 0 Napisano Kwiecień 23, 2020 Tak, już się zdążyłem zorientować ze 15-16 tys. to minimum. Teraz zastanawiam się nad tym modelem: https://www.olx.pl/oferta/ducati-monster-i-wlasciciel-godny-uwagi-CID5-IDBbe9j.html Dosyć wysoki przebieg, o co powinienem pytać w takim wypadku? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gizzy 54 Napisano Kwiecień 23, 2020 Kolego, ...a jaki przebieg jest ok? Jeżeli 40kk to piach, to problem, ...albo poszukaj jakiegoś BMW R1100R, przebiegi wprawdzie pow. 60kkm, a nawet bliżej 100kkm, ale serducho pancerne.Przede wszystkim zapytaj o wymianę pasków i regulacje (gdzie, kiedy, kto?).Wysłane z pośrodku niczego Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Seb 0 Napisano Kwiecień 23, 2020 Nie, nie mówię że piach. Po prostu nie znam się, więc pytam na co zwrócić uwagę przy takim przebiegu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gizzy 54 Napisano Kwiecień 23, 2020 Najważniejsza moim zdaniem weryfikacja wymiany pasków, przy tym przebiegu co najmniej raz powinny być zdobione, a może już zaraz powinien być kolejny serwis z nimi. Reszta, to jak w każdym moto. Wysłane z pośrodku niczego 1 Seb zareagowało na to Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach