Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
zuper

MTS 1260s - ERROR DQS ( quickshifter )

Polecane posty

dzisiaj pojawił mi się na na zegarach ERR DQS, pierwszym objawem problemów była dziura w gazie po zmianie biegu w górę i energicznym dodaniem gazu a po kilku dniach całkowicie padł i pali się czerwony napis ERR obok napisu DQS i cały czas szarpie. Po przełączeniu w menu na OFF moto śmiga jak należy ale oczywiście bez quicka. Jak tylko zawitałem do garażu rozebrałem quickshitera i w sumie to tam nie ma filozofi - są dwa mikrostyki któ®e dają sygnał góra lub dół. Przeczyściłem poskręcałem, styki wtyczki również przeczyszczone i dalej ERROR.  Już nie mam pomysłów co może być przyczyną i tutaj moje pytanie czy może ktoś z forumowiczów miał podobny problem i czy to coś elektroniką motocykla np. w ECU czy jednak quickshifter padł (np. zwarcie na mikrostyku) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DQS do wymiany.

gizzy o ile w ducati to rzadki przypadek, tak w "śmigiełkach"wymieniam notorycznie...:8_laughing:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, zuper napisał:

dzisiaj pojawił mi się na na zegarach ERR DQS, pierwszym objawem problemów była dziura w gazie po zmianie biegu w górę i energicznym dodaniem gazu a po kilku dniach całkowicie padł i pali się czerwony napis ERR obok napisu DQS i cały czas szarpie. Po przełączeniu w menu na OFF moto śmiga jak należy ale oczywiście bez quicka. Jak tylko zawitałem do garażu rozebrałem quickshitera i w sumie to tam nie ma filozofi - są dwa mikrostyki któ®e dają sygnał góra lub dół. Przeczyściłem poskręcałem, styki wtyczki również przeczyszczone i dalej ERROR.  Już nie mam pomysłów co może być przyczyną i tutaj moje pytanie czy może ktoś z forumowiczów miał podobny problem i czy to coś elektroniką motocykla np. w ECU czy jednak quickshifter padł (np. zwarcie na mikrostyku) 

Cinek prawde mówi, u mnie padł po 8 tyś km

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
...no i po co było zmieniać śmigiełko ?

 

Wysłane z pośrodku niczego

 

 

co prawda w śmigiełku quick mi nie padł ani nie spotkałem się z takim przypadkiem to i tak nie żałuję zmiany na włoszczyznę

 

dzięki za info, w takim razie będzie wymiana ale teraz zastanawiam się czy może zainwestować w DQS Cordona?

co tym sądzicie?

 

 

MTS 1260s - tak właściwie to nigdzie nie mam daleko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam podwójnie problemu z Quickiem, w MTS chyba (??) przy konfiguracji nie było takiej opcji u dealera, ale mogę się mylić, a R11S jakby babcia się dowiedziała o takich cudach, to pewnie cycki z niedowiewierzania by schowała

 

Tak czy siak, skaranie boskie z tą elektroniką

 

Wysłane z pośrodku niczego

 

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.