Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

rrolek

Szyba akcesoryjna do 1100

Polecane posty

Cześć.

Założony na niską szybę Multistrady 1100 deflektor sprawdza mi się do  100 - 110 km. Powyżej już mocno telepie kaskiem. Ja wiem, kask mam crossowy z daszkiem i musi telepać. Okazało się w ostatnia niedzielę że nie. Na KTM ADV 1250 kolegi za szybą do 130 kompletny spokój. Czyli da się. Nie chcę zakładać jakiś akcesoryjnych owiewek czy drutować własnej wyższej szyby bo generalnie linia tego motocykla mi się bardzo podoba.

Z akcesoryjnych wyższych szyb widzę dostępne tylko szyby Loster. Ma ją zamontowaną ktoś z was? Jak się sprawdza?

Jest też MRA, ale wydaje mi się że nie za wiele polepszy stan obecny. Może jakieś inne produkty przegapiłem, może jakieś inne sugestie.

Pozdr rr

P. S. Okazuje się że ten kat ma dużo gorszą dynamikę (w podobnych zakresach obrotów ofc) od formalnie sporo słabszej Multistrady. O składaniu w zakręt nie wspomnę.

Edytowano przez rrolek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo babcia multistrada to jest najlepszy i najbardziej niedoceniany motocykl! Ale zrozumie to i rozkocha się w niej dopiero każdy ten, kto ją kupi i trochę pojeździ.

 

ja miałem w poprzedniej szybę chyba DP, bo była ciut wyższa niż takie te standardowe płaskie. W obecnej mam poliftową, i ona też jest wyższa niż te standardowe, ale bardziej wygięta do góry niż ta w mojej poprzedniej multi. Tak naprawdę sam nie wiem ile było wersji i jakie te szyby - na poewno standard i ducati performance, i te po liftingu z 2006r były zmienione w stosunku do wcześniejszych.

https://www.skidmarx.co.uk/screen-headlight/ducati-multistrada-corse-double-bubble-screen

nie testowałem powyższych, ale mam taką w 999 i jest fajna.

 

do swojej kupiłem jeszcze takie cuda ...dokładki firmy Laminar... ale boję się zakładać którekolwiek i jeszcze nie wiem jak i czy działa...  i bez tego wszyscy wiemy, że uroda tego motocykla jest dyskusyjna... a z tym...to już chyba ścisła dominacja praktyczności nad wyglądem. Dlatego na razie leżą w garażu i się kurzą

image.png.1122952ac82f5616a31999f7e679a46f.png

image.png.4d8a89bda0b157ca8f5ed6e72bad251f.png

 

Edytowano przez Groszek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mam teraz pod ręką motoru bo został w garażu, ale mam szybę oryginalną średniego podniesienia. Było za mało na prędkości powyzej 120. Zakupiłem wysoka lostera. Jest niezle a nawet dobrze. Ale jest jedno ale...problem jest w tym że szyba jest w multi generalnie wąska. I to, że przy wzroście 186, przy szybie wysokiej, pęd wiatru idzie nad wizjer ale nie omija kasku. I to jest ok, ale niestety boki czyli ramiona nie są osłaniane. I to powoduje że wiatr wchodzi prosto w klatę. Ale generalnie szyba wysoka lostera spełnia zadanie. Jak będę w domu to mogę zrobić zdjęcia jakby co.

 

W sumie to taką mam.

 

 

 

ff9826a23920ad10128e0aa73674995e.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie no, moja uwaga dotyczyła lostera. Porównanie między oryginalna a losterem.
Generalnie to gdzieś widziałem w necie jakieś ujęcia ze stanów, mam nawet korespondencję z firmą która robi wysokie szyby. I właśnie gdzieś to wyczailem w USA że mają takie. Napisałem i dostałem info że to gdzieś koszt w sumie około 1 tys złotych. Ale głowy nie dam bo musiałbym sprawdzić. Jak poszperał w poczcie to dam znać ile to wynosiło. Bądź co bądź alternatywa był loster. I mam od nich. Nakładki gdzieś widziałem ale dałem sobie spokój po t jak na mojej oryginalnej zamontowałem deflektor. I niestety, przy moich prędkościach to obawiałem się że dostanę nim w twarz. W kask znaczy. Do lostera też próbowałem montować ale za cienki ten materiał z którego jest zrobiona. Podczas jazdy się odksztalcala szyba. Zatem zdemontowalem i leży. Wszelkich nakładek bym się bał.
Po drugie trzeba spojrz na mocowanie szyny. Ona jest przykręcona niby na 4 śruby ale tak naprawdę to podparcie czaszy jest tylko w dwóch miejscach. I to pracuje. Już widziałem multi ze śrubami zamontowanymi na przestrzał bo oryginały puściły. To jednak jest dość delikatne stworzenie i siłą jaką daje dużą szyba plus deflektor powodowac może dezintegrację mocowania czaszy z szybą.

Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze jedno pytanie: kierownica.

Oryginalna dla mnie (też 186 cm), jeżdżącego ostatnie ćwierć wieku na endurakach, wydaje się za  nisko. Kupiłem już wyższą która miała mieć niby 130 mm wzniosu (wobec ok 80 mm oryginalnej) ale wobec jej innej geometrii faktycznie podnosi manetki o ok 20 mm. Może po prostu dam risery ale pojawia się pytanie o szybę. Czy przy bardziej wyprostowanej pozycji będzie jednak dość wysoka? Próbowałeś może za tym Loserem wyprostować się z wyciągniętymi na maksa rękami żeby to ocenić? Lub może zauważasz znaczącą poprawę komfortu przy minimalnym pochyleniu do przodu?

Pozdr rr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No, zadałeś mi ciężkie pytania. Nie sprawdzałem tak tego. Byłem happy że nowa szyba sprawdziła się lepiej niż stara. Na pewno jeśli stanąłbym wyprostowany to szyba nie da rady. To nie jest tak wysokie.
Ale mogę sprawdzić. Niestety dopiero za jakieś dwa tyg. Wcześniej nie będę w pobliżu ducata.

Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uuuuu.... Jjasch, to już drobna przesada. Patrzeć przez szybę jak w puszce? Nieeee!

Mam jakieś głupie pomysły żeby samemu coś wystrugać, ale najpewniej skończę na Losterze lub Dobble Bobble Screen.

Pozdr rr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.