Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
gin555

1260s skyhook jak powinno działać ?

Polecane posty

Część, jak powinno działać zawieszenie skyhook w multistradzie 1260s?

Czy w przednim  widelcu po zmianie ustawień powinienem też słyszeć pracę silniczka ustawiającego zawias ?  bo zmieniając tryby jazdy na postoju (bez odpalania silnika) słyszę i czuję utwardzanie albo zmiękczanie tylnego wahacza a przód raczej się nie zmienia, jest cały czas podobnie miękki. Jedynie jak zgaszę moto to oba zawieszenia robią się na maksa twarde.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pracy serwomechnizmów nie słychać w przednim zawieszeniu. Największa różnica jest między sport , a urban - ruszając przednim zawieszeniem powinieneś odczuć różnicę w twardości widelca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się ze przód się nie zmienia, sprawdze jeszcze dzisiaj na spokojnie, na pewno tył się znacząco zmienia po tym jak silniczek napina lub luzuje napięcie wstępne. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak . Ale przód działa inaczej. W przednim zawieszeniu zmianie ulega tylko odbicie / dobicie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cinek 78 jak coś mnie popraw ale przód działa ( czyli zmienia się) po odpaleniu silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj wejść w menu i ręcznie ustaw skrajne ustawienia i sprawdź. U mnie wyraźnie widać różnicę Sport Touring Urban

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.03.2022 o 20:24, gin555 napisał:

Na wyłączonym silniku przód jest twardy i jakby opuszczony a po odpaleniu robi się miękki i nieco podnosi 

Nie ma takiej możliowości!!! Nawet tył nie drgnie. Zmiany następują przy zmianie programu w menu. Faktem jest , że zawias nie jest aktywny przy wyłączonym zapłonie, więc może być sztywny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Testy zrobione. Faktycznie działa, przód ma elektroniczną regulacje dobicia i powrotu i na skrajnych ustawieniach na nierównej pofalowanej drodze to mocno czuć. Niestety napięcie wstępne trzeba kręcić kluczem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napięcie wstępne kluczem ? Nie ma takiej opcji , tył możesz regulować z menu, wejdź w menu / load mode/ wybierz sam kierowca lub  czy ...kolejne /przytrzymaj i wchodzisz do napięcia wstępnego. Tam możesz ustawić i jest naprawdę duży zakres.

 

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, kris3m napisał:

Napięcie wstępne kluczem ? Nie ma takiej opcji ,

Przód tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.