Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Waldi59

Czujnik poziomu paliwa padł

Polecane posty

Jak w temacie raz działa raz nie i niestety już miałem okazję troszkę pchać tego diabła, zabrakło wachy 200 metrów przed stacją, ciekawostka wlałem 18,01 litra. Czujnik już kupiłem,  jakaś podpowiedź jak go wymienić szybko i łatwo ?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba się zbyt pośpieszyłeś ponieważ u mnie się przyblokował i bieda zapalała się jak już praktycznie było słychać pompę, a czasem w ogóle więc musiałem poziom paliwa badać organoleptycznie. Rozebrałem, pomacałem, złożyłem z powrotem i działa. Co do samej wymiany filozofii w tym temacie nie ma, czujnik zazwyczaj siedzi od spodu, pamiętaj tylko żeby przy wyciąganiu baku oznaczyć wszystkie przewody żeby w drodze powrotnej ich nie pomylić a poza tym to wszystko plug&play.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To znany problem. Jest parę filmików na youtube jak rozbierają te czujniki. Częstym problemem są zimne luty - do poprawienia.

W moim przypadku problem był z kablami i jeden miły Pan z facebooka (na grupie Ducati  Multistrada PL) zaoferował pomoc. Problem jest tylko z dostaniem się do bebechów, bo śrubki są pod a`la żywicą. 

Na youtubie można zobaczyć gdzie są śrubki i rozwiercić żywicę.  Potem kwestia sprawdzenia czujnika przez jakiegoś elektryka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod  temat, u mnie  niestety  także   cholera padła  tzn czujnik,  akurat zima się zbliża więc nie problem, się wymieni, ale   mam pytanie  o rozmiar klucza,  w serwisówce   nie znalazłem , a moto  w  garage trochę daleko,  a z tego co pamiętam to nakrętka konkretna a żabką  nie zamierzam tego odkręcać  raczej.

Podzieli się ktoś wiedzą 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z tego co widzę  to  do tego jest  klucz oczkowy  z nacięciem ( nie wiem jak to fachowo brzmi)  tylko jest to raczej z tych większych, standardowy   zestaw  to starczy do zdemontowania wszystkiego  po drodze

klucz.pdf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zmierzyłem i wyszło że będzie to klucz 50 czy musi być nacięty?, oczkowym można przykręcić przed połączeniem kabelka,

tylko myślę że wymiana w serwisie będzie tańsza niż zakup tego klucza. 

IMG_4117.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt nie musi być nacięty,, zafiksowałem się , a co do kosztów to fakt  cena wymiany w serwisie  nie powala na kolana 

Waldi  dziękuję  za pomoc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.