rrolek 4 Report post Posted May 22 Cześć. Wracając w niedzielę z wycieczki kilka razy mi mrugneła pomarańczowo. Najpierw, w słoncu, mysiałem ze rezerwa bo kolor ten sam a zasięgu pokazywało 55 km. Jak zgasiłem z kierownicy i postawiłem na kosie zapaliła się na serio. Przekręciłem kluczyk i zgasło jak bozia kazała wszystko. Potem zrobiłem jeszcze z 15 km i nic. W garażu chciałem sprawdzić kody błędow. A tu nic... Miał ktoś takie zagwozdke? Pozdr rr Share this post Link to post Share on other sites
matekboss 25 Report post Posted May 22 Widocznie nie był to błąd stały, podłącz diagnostykę bo na 100% jeśli wywaliło ci checka to zapisało go w pamięci sterownika. Share this post Link to post Share on other sites
hubi199 2 Report post Posted May 23 Mi tak wywaliło prawdopodobnie od czujników (wtyczki były bardzo po naszej pogodzie zabrudzone) Przeczyscilem Mao sensor i czujnik temperatury i w tym sezonie jest po problemie Share this post Link to post Share on other sites
rrolek 4 Report post Posted May 28 Dzisiaj podpiąłem kompa. Błąd czujnika poziomu paliwa... Przejechane było 360 km, kontrolka rezerwy się nie zapaliła. Jakoś pecjalnie nie patrzyłem na wycieczce w zegary ale fakt, ze od koniec pokazywał jedna kreskę. Z pompy wychodzą 4 kable. Zakładając, że jeden to zasilanie, jeden masa to mamy 2 kable na czujnik. Może jeden to sygnał dla wskaźnika a drugi to oddzielny sygnał rezerwy i cos tu może być nie tak. Z praktycznego punktu widzenia, oceniam, ze można to olać i latać dalej. Share this post Link to post Share on other sites
Mitzek 3 Report post Posted May 29 Też tak kiedyś miałem, przy niskim poziomie paliwa. Żółta kontrolka EOBD mrugała (już nie pamiętam z jaką częstotliwością), co po przeszukaniu forum multistrada.net wskazywało na typową usterkę czujnika paliwa (u mnie mrugał od ok. 270km do 334km). Po zatankowaniu problem zniknął i nigdy więcej nie powrócił. Share this post Link to post Share on other sites