Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
waldiwy

Zestaw napędowy do MTS 1260 S co polecacie?

Polecane posty

Jak w temacie. Muszę wymienić napęd i zastanawiam się czy kupić OEM czy wybrać coś innego. OEM od Ducati może być gorszy niż jakikolwiek inny Jakie macie doświadczenia w tym temacie? Czy zaproponujecie coś lepszego niż kupię w sklepie DUCATI ? Polskie sklepy z częściami do Ducati sprzedają zestawy po 1400 - 1500 PLN. Natomiast włoski autoryzowany sklep sprzedaje po 1200 PLN. Mogą sprzedawać gorszy produkt? Czy nasi polscy sprzedawcy doliczają sobie większą marżę. Nikt nie pisze jakiego producenta sprzedaje. Może wiecie kto robi zestawy dla Ducati.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w życiu OEM (Regina), na nim zrobiłem zaledwie 17 kkm, teraz mam wzmocnionego DID-a i po kolejnych 15 kkm tylko raz wymagał delikatnej regulacji. zębatki to od Esjot-a, ewentualnie łańcuch AFAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się z zuper , ale moja , jak i Jego opinia to subiektywna ocena.

Mam bardzo dobra oponie o Regina.  I o ile chwile temu była tańsza od DID , to ją stosowałem.

Obecnie zakładam DID , i z tym też nie jest mega kolorowo.

W mojej ocenie zarówno jeden jak i drugi długo nie wytrzyma , gdy o niego nie dbamy.  Oczywiście może się też trafić jakiś fabryczny feler, ale to raczej epizod , niżeli jakaś stała wada produktów.

Na pierwszym Regina zrobiłem 36 tyś km !!! ( ale dbałem i olejarka) , na obecnym 17 , ale to moja wina ( bez szczegółów) .

Na DID zrobiłem 19 i na drugim 24, ale oba miały tendencje , do nierównego zużycia.

Więc wybór napędu to zasadniczo kwestia naszego dbania o jego stan .

Pamiętajmy też , że nasze Ducati to potężne V2 , więc szarpie strasznie te łańcuchy :63_astonished:- nie tylko przy przyspieszaniu, ale tez przy hamowaniu.

U mnie napęd obecnie kosztuje 1250 zł ( DID + esjot ) - więc dobra konfiguracja, w dobrej cenie. :96_ok_hand:

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na pewno coś w tym jest co piszesz ale ogólnie na zachodnich forach Regina nie ma dobrych opinii i po przesiadce na DID lub AFAM ludki sobie taką zmianę chwalą.

[mention=86840]cinek[/mention] a co sądzisz o zmianie tylnej zębatki na większą o dwa zęby żeby płynniej jeździć po mieście czy na rondach bez mieszania non stop biegami i zmniejszyć szarpanie? Ten mod też jest bardzo popularny w naszych maszynach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.