Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Gość

Pokaż swojego superbike`a.

Polecane posty

attachicon.gifP5230469.JPG

 

Teraz moja kolej na prezentację, zakupiony od Pablo z Rzeszowa.

Na razie radość mała bo od kilku dni aura nie sprzyja delektowaniu się jeździe. Do 107km które miał na liczniku dołożyłem tylko 4km by podjechać na przegląd.....

Cieszę się, że trafił w dobre ręce i że dołączyłeś do "desmozakręconych" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trytytka, możliwe, że to 748 R, pierwsza wersja była na przednim Showa TiN a tył na Ohlinsie( ale kto zaręczy, że Ohlins nie siknął i został zastąpiony bardziej dostępnym Showa), ale żeby być 100% to wtryski są typu prysznicowego, a sprzęgło ma antyhoppinga rampowego, paski są 19 mm a nie 17 mm, większe zawory z wyższym wzniosem, dodam też, że 5 szprychówki R-ki są kute, a nie odlewane, mocy ma więcej niż nieR-ki, ale moment ma nieco wyższy ( tu już w grę wchodzą niuanse, typu rodzaj paliwa, poziom morza itp..), lecz niezbyt nadający się do zwykłej exploatacji, zwykłe 748 mają moment lepiej "rozłożony"...

 

R-ka czy nie eRka, jakie to ma znaczenie tym bardziej, że zrobiono ich 2610 sztuk- gratuluję motocykla...a mi tam podoba się i tyle.

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moze być Rka z USA. Kiedyś był już temat 996R też nie miał nic szczególnego prócz silnika i zawieszenia...a potem okazało się że na USA takie puszczali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 996R też nie miał nic szczególnego prócz silnika i zawieszenia...

ale w "R" to chyba właśnie zasadnicza różnica polega na zawieszeniu i silniku,  poza karbonami z których są owiewki ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym powiedział, na ramie, sposobie zasilania i silniku.

 

Ohlinsa można sobie w prawie Superbike wsadzić, szczególnie, że na zagraniczne zarobki koszty nie są jakieś szczególnie duże( 1500 dol przód, 800 tył, plus 350 amorek skrętu), kiedyś widziałem cały zestaw karbonów ( nie chińskich) do 999 R  za niecałe 2000 dolarów, nawet silnik sandcastowy był za 6000.

 

Dla mnie Superbike jaki by nie był, nie ma najmniejszego znaczenia, każdy jest kólll i fajny i tyle, reszta już kwestia kasy.

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ładna Cytrynka-Bis...

Jako, że chyba moto angolańskie, proponuję przeprowadzić oględziny i serwis instalacji elektrycznej, oraz cewkofajek , szczególnie przedniej...

 

Terblanszaki mają jednak to coś...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skąd żeś jest Chopie? Jak niedaleko to może by my trochu polatali?

powitac

jako nowy przydalo by sie przywitac wiec to robie

a o to i moje pierwsze ale nie ostatnie ducati

 

331oh3r.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba, zarezerwować sobie trochę czasu, bo to trochę trwa...

 

Mimo, że teoretycznie złączki Ducatowe są hermetyczne, proponowałbym, przejrzeć złącza, masowania ( np, na bloku silnika, od strony sprzęgła masz nad pokrywą sprzęgła), kabel rozrusznika ( sam rozrusznik ja co 2 lata przeglądam), konektorki, cewkofajki jeśli po zdjęciu( przednią uda się bez zbytnich problemów odkręć tylko kluczykiem śrubkę, tylną trzeba podnieść zbiornik paliwa, po operacji należy delikatnie zamontować zbiornik, znam przypadek złamania końcówki cewkofajki jak splotły się węże paliwa....) widać mocne skorodowania... właściwie należałby wymienić, ale tańszy sposób to potraktowanie b drobnym papierem ściernym, lub wypolerowanie na polerce, po wszystkim  posmarować mgiełką wazeliny technicznej a środek cewkofajki wyczyścić WD i wytrzeć do sucha potem spryskać specjalnym smarowidłem do elektryki, przeczyścić wszystkie przełączniki na kierownicy i potraktować odpowiednim smarem do elektryki, niejako przy okazji można sprawdzić i przesmarować osadzenie klamek sprzęgła i hamulca, oraz rollgaz...

 

Po całej operacji postawić pod kompa serwisowego i skasować błędy...dodam , że cała operacja jest żmudna i naprawdę jak w trakcie nie wynikną jakieś "kwiatki" to trwa cały bity dzień roboczy...

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok podziekowal

a co do kompa mozna znalesc program serw do swojego kompa??

Musze podjechac do swojego mechanika on pewnie ma bo jezdzi 998 i 999 po torach :-P

czyszczenie i sprawdzanie sam chetnie ogarne bo lubie :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta carbonowa osłonka sprzęgła, może efektownie wygląda, ale w razie co sprzęgła nie uchroni... lepiej znaleźć coś solidniejszego, szukaj może firmy Oberon, lub Speedymoto Alien...

Nie wiem nić n/t programów, ja posługuję się Ducati Mathesisem, ale obsługuje do 999 włącznie oryginalne ECU, jak ktoś ma jakiegoś cudaka po prostu go "nie widzi"...

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz mieć replikę repliki, to chociaż koła polakieruj jak należy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz mieć replikę repliki, to chociaż koła polakieruj jak należy ;)

to moze najlepiej odrazu kupic orginal

na kola i zbiornik paliwa (dziwne ze nienadmienilas) przyjdzie jeszcze czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to czas pokazać swojego:-)Pewnie wielu osobom jest znany a teraz jest MÓJ:-) :smile: :smile:

attachicon.gifIMG_20130718_1737281385865970.jpg

Poprzedni właściciel bardzo o niego dbał, żeby nie powiedzieć paranoja pedantico. Nadal nie mogę uwierzyć, że go sprzedał.

Edytowano przez desmo77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poprzedni właściciel bardzo o niego dbał, żeby nie powiedzieć paranoja pedantico. Nadal nie mogę uwierzyć, że go sprzedał.

Życie...Ja należe do osób które polerowały śrubki w owiewkach więc o dbałość bym się nie martwił:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Życie...Ja należe do osób które polerowały śrubki w owiewkach więc o dbałość bym się nie martwił :)

Czyli trafił w dobre ręce - gratuluję :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.