Pablo 0 Napisano Maj 27, 2013 P5230469.JPG Teraz moja kolej na prezentację, zakupiony od Pablo z Rzeszowa. Na razie radość mała bo od kilku dni aura nie sprzyja delektowaniu się jeździe. Do 107km które miał na liczniku dołożyłem tylko 4km by podjechać na przegląd..... Cieszę się, że trafił w dobre ręce i że dołączyłeś do "desmozakręconych" ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Maj 28, 2013 Trytytka, możliwe, że to 748 R, pierwsza wersja była na przednim Showa TiN a tył na Ohlinsie( ale kto zaręczy, że Ohlins nie siknął i został zastąpiony bardziej dostępnym Showa), ale żeby być 100% to wtryski są typu prysznicowego, a sprzęgło ma antyhoppinga rampowego, paski są 19 mm a nie 17 mm, większe zawory z wyższym wzniosem, dodam też, że 5 szprychówki R-ki są kute, a nie odlewane, mocy ma więcej niż nieR-ki, ale moment ma nieco wyższy ( tu już w grę wchodzą niuanse, typu rodzaj paliwa, poziom morza itp..), lecz niezbyt nadający się do zwykłej exploatacji, zwykłe 748 mają moment lepiej "rozłożony"... R-ka czy nie eRka, jakie to ma znaczenie tym bardziej, że zrobiono ich 2610 sztuk- gratuluję motocykla...a mi tam podoba się i tyle. Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Fala 16 Napisano Maj 29, 2013 Moze być Rka z USA. Kiedyś był już temat 996R też nie miał nic szczególnego prócz silnika i zawieszenia...a potem okazało się że na USA takie puszczali Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
killroy 0 Napisano Maj 30, 2013 996R też nie miał nic szczególnego prócz silnika i zawieszenia... ale w "R" to chyba właśnie zasadnicza różnica polega na zawieszeniu i silniku, poza karbonami z których są owiewki .... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Maj 31, 2013 Ja bym powiedział, na ramie, sposobie zasilania i silniku. Ohlinsa można sobie w prawie Superbike wsadzić, szczególnie, że na zagraniczne zarobki koszty nie są jakieś szczególnie duże( 1500 dol przód, 800 tył, plus 350 amorek skrętu), kiedyś widziałem cały zestaw karbonów ( nie chińskich) do 999 R za niecałe 2000 dolarów, nawet silnik sandcastowy był za 6000. Dla mnie Superbike jaki by nie był, nie ma najmniejszego znaczenia, każdy jest kólll i fajny i tyle, reszta już kwestia kasy. Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wcinek 0 Napisano Czerwiec 7, 2013 powitac jako nowy przydalo by sie przywitac wiec to robie a o to i moje pierwsze ale nie ostatnie ducati Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Czerwiec 8, 2013 ładny gratulacje :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Czerwiec 8, 2013 Ładna Cytrynka-Bis... Jako, że chyba moto angolańskie, proponuję przeprowadzić oględziny i serwis instalacji elektrycznej, oraz cewkofajek , szczególnie przedniej... Terblanszaki mają jednak to coś... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wcinek 0 Napisano Czerwiec 10, 2013 Ok a mozesz cos wiecej napisas na temat serwisu elektryki- co dokladnie sprawdzic podziekowal Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Czerwiec 14, 2013 skąd żeś jest Chopie? Jak niedaleko to może by my trochu polatali? powitac jako nowy przydalo by sie przywitac wiec to robie a o to i moje pierwsze ale nie ostatnie ducati Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wcinek 0 Napisano Czerwiec 14, 2013 Jestem z yorkshire a oto pierwsze dodatki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Czerwiec 15, 2013 Trzeba, zarezerwować sobie trochę czasu, bo to trochę trwa... Mimo, że teoretycznie złączki Ducatowe są hermetyczne, proponowałbym, przejrzeć złącza, masowania ( np, na bloku silnika, od strony sprzęgła masz nad pokrywą sprzęgła), kabel rozrusznika ( sam rozrusznik ja co 2 lata przeglądam), konektorki, cewkofajki jeśli po zdjęciu( przednią uda się bez zbytnich problemów odkręć tylko kluczykiem śrubkę, tylną trzeba podnieść zbiornik paliwa, po operacji należy delikatnie zamontować zbiornik, znam przypadek złamania końcówki cewkofajki jak splotły się węże paliwa....) widać mocne skorodowania... właściwie należałby wymienić, ale tańszy sposób to potraktowanie b drobnym papierem ściernym, lub wypolerowanie na polerce, po wszystkim posmarować mgiełką wazeliny technicznej a środek cewkofajki wyczyścić WD i wytrzeć do sucha potem spryskać specjalnym smarowidłem do elektryki, przeczyścić wszystkie przełączniki na kierownicy i potraktować odpowiednim smarem do elektryki, niejako przy okazji można sprawdzić i przesmarować osadzenie klamek sprzęgła i hamulca, oraz rollgaz... Po całej operacji postawić pod kompa serwisowego i skasować błędy...dodam , że cała operacja jest żmudna i naprawdę jak w trakcie nie wynikną jakieś "kwiatki" to trwa cały bity dzień roboczy... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wcinek 0 Napisano Czerwiec 15, 2013 Ok podziekowal a co do kompa mozna znalesc program serw do swojego kompa?? Musze podjechac do swojego mechanika on pewnie ma bo jezdzi 998 i 999 po torach :-P czyszczenie i sprawdzanie sam chetnie ogarne bo lubie :-D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Czerwiec 15, 2013 Ta carbonowa osłonka sprzęgła, może efektownie wygląda, ale w razie co sprzęgła nie uchroni... lepiej znaleźć coś solidniejszego, szukaj może firmy Oberon, lub Speedymoto Alien... Nie wiem nić n/t programów, ja posługuję się Ducati Mathesisem, ale obsługuje do 999 włącznie oryginalne ECU, jak ktoś ma jakiegoś cudaka po prostu go "nie widzi"... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
siemian 0 Napisano Lipiec 9, 2013 Witam czas pokazac moja zmiane sponsora na wymazona fila Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kinga 0 Napisano Lipiec 9, 2013 Chcesz mieć replikę repliki, to chociaż koła polakieruj jak należy ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
siemian 0 Napisano Lipiec 10, 2013 Chcesz mieć replikę repliki, to chociaż koła polakieruj jak należy ;) to moze najlepiej odrazu kupic orginal na kola i zbiornik paliwa (dziwne ze nienadmienilas) przyjdzie jeszcze czas Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tjhamsiu 0 Napisano Lipiec 18, 2013 No to czas pokazać swojego:-)Pewnie wielu osobom jest znany a teraz jest MÓJ:-) :-) :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
herrwolf 3 Napisano Lipiec 18, 2013 Graty, teraz musisz o niego dbać. Pozdro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gorzko 10 Napisano Lipiec 19, 2013 Super sprzęt gratulację :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmo77 0 Napisano Lipiec 19, 2013 (edytowany) No to czas pokazać swojego:-)Pewnie wielu osobom jest znany a teraz jest MÓJ:-) :smile: :smile: IMG_20130718_1737281385865970.jpg Poprzedni właściciel bardzo o niego dbał, żeby nie powiedzieć paranoja pedantico. Nadal nie mogę uwierzyć, że go sprzedał. Edytowano Lipiec 19, 2013 przez desmo77 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tjhamsiu 0 Napisano Lipiec 22, 2013 Poprzedni właściciel bardzo o niego dbał, żeby nie powiedzieć paranoja pedantico. Nadal nie mogę uwierzyć, że go sprzedał. Życie...Ja należe do osób które polerowały śrubki w owiewkach więc o dbałość bym się nie martwił:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmo77 0 Napisano Lipiec 22, 2013 Życie...Ja należe do osób które polerowały śrubki w owiewkach więc o dbałość bym się nie martwił :) Czyli trafił w dobre ręce - gratuluję :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomcio 0 Napisano Lipiec 22, 2013 No to czas pokazać swojego:-)Pewnie wielu osobom jest znany a teraz jest MÓJ:-) :smile: :smile: IMG_20130718_1737281385865970.jpg Fajniuni ;) gratki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotrekkbk 0 Napisano Lipiec 23, 2013 Gratulacje! Dopieszczony... Ale nie obraziłbym się za parę zdjęć więcej :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach