Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

delta81

Pochwal się swoim Streetfighterem.

Polecane posty

Mój aktualnie wygląda jak na zdjęciu, ku mojej wielkiej złości przygotowanie Streeta do wyścigów okazuje się bardziej skomplikowane niż by się wydawało a to za sprawą dostępu części.

Jest co prawda Francuska firma która może przygotować motocykl zgodnie ze specyfikacją ale liczy sobie za to BARDZO SŁONO więc jestem zdany na siebie i czekanie na części takie jak choćby laminaty które będą dostępne od marca.

 

A mówiłem kupić R6 :P :mrgreen: 8-) w cenie kół do STF już by była gotowa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Mój aktualnie wygląda jak na zdjęciu, ku mojej wielkiej złości przygotowanie Streeta do wyścigów okazuje się bardziej skomplikowane niż by się wydawało a to za sprawą dostępu części.

Jest co prawda Francuska firma która może przygotować motocykl zgodnie ze specyfikacją ale liczy sobie za to BARDZO SŁONO więc jestem zdany na siebie i czekanie na części takie jak choćby laminaty które będą dostępne od marca.

 

A mówiłem kupić R6 :P :mrgreen: 8-) w cenie kół do STF już by była gotowa ;)

 

 

R6, kiedyś były takie papierosy więc to do spalenia to R6 a ja chciałem jeździć :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mój aktualnie wygląda jak na zdjęciu, ku mojej wielkiej złości przygotowanie Streeta do wyścigów okazuje się bardziej skomplikowane niż by się wydawało a to za sprawą dostępu części.

Jest co prawda Francuska firma która może przygotować motocykl zgodnie ze specyfikacją ale liczy sobie za to BARDZO SŁONO więc jestem zdany na siebie i czekanie na części takie jak choćby laminaty które będą dostępne od marca.

 

A mówiłem kupić R6 :P :mrgreen: 8-) w cenie kół do STF już by była gotowa ;)

 

 

R6, kiedyś były takie papierosy więc to do spalenia to R6 a ja chciałem jeździć :lol:

 

Dobra, masz rację z pokemonem przesada ale 848 już inna bajka :P :mrgreen: ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Mój aktualnie wygląda jak na zdjęciu, ku mojej wielkiej złości przygotowanie Streeta do wyścigów okazuje się bardziej skomplikowane niż by się wydawało a to za sprawą dostępu części.

Jest co prawda Francuska firma która może przygotować motocykl zgodnie ze specyfikacją ale liczy sobie za to BARDZO SŁONO więc jestem zdany na siebie i czekanie na części takie jak choćby laminaty które będą dostępne od marca.

 

A mówiłem kupić R6 :P :mrgreen: 8-) w cenie kół do STF już by była gotowa ;)

 

 

R6, kiedyś były takie papierosy więc to do spalenia to R6 a ja chciałem jeździć :lol:

 

Dobra, masz rację z pokemonem przesada ale 848 już inna bajka :P :mrgreen: ;)

 

 

848 - zacny sprzęt odpowiednia ilość cylindrów ale to nie golas więc w klasie naked lc nie przejdzie.

Poza tym w 848 trzeba włożyć jeszcze wiecej by chciało jechać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Krl z jakiej firmy kupujesz sety i kierownicę? Bo rozumie, że jakiś zamiennik, a nie clipony. A do ochrony pewnie crash pady zawieszenia, silnika i wahacza. Z jakiej firmy to bierzesz? Jeździsz po torze to pewnie wiesz, którym można zaufać. I tarcze z klockami? Pompa hamulcowa zostaje seryjna? Jak silnik seria to pewnie da radę. Odchudzasz go konkretnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Krl z jakiej firmy kupujesz sety i kierownicę? Bo rozumie, że jakiś zamiennik, a nie clipony. A do ochrony pewnie crash pady zawieszenia, silnika i wahacza. Z jakiej firmy to bierzesz? Jeździsz po torze to pewnie wiesz, którym można zaufać. I tarcze z klockami? Pompa hamulcowa zostaje seryjna? Jak silnik seria to pewnie da radę. Odchudzasz go konkretnie?

 

 

Co do setów, wykonuje mi je kolega z instytutu lotnictwa, ponieważ wszystkie te pseudo racingowe sety są ażurowane, dziurawione itd, a sety poza swoją rolą podstawową, pełnią też rolę ochronną jak są zrobione z jednego konkretnego kawałka alu stanowią doskonałe zabezpieczenie przy szlifie, choć tą ramę trudno zabezpieczyć.

 

Znawcy ramy w STF-ie czy 1098,848,1198 wiedzą że niestety ich słabą strona są mocowania setów które wyginają się a w skrajnych wypadkach pękają na spawach przy kontakcie z podłożem.

Kierownica to DRIVEN Carbon, miałem taką założoną do S4RS i świetnie się sprawdza choć trzeba było wykonać inne risery.

Elementy ochronne także wykonuje w instytucie lotnictwa ze zwykłego wałka teflonowego czy rury teflonowej która kupisz choćby na allegro.

Pompa hamulcowa musi pozostać oryginalna, klocki i tarcze to BREMBO

 

Natomiast odchudzenie sprzętu to najprostsza i najskuteczniejsza forma tuningu więc dieta nie ominie STF-a tym bardziej że zostaje przebudowany na tor bez powrotnie.

Nie będę go sprzedawał później jako sprzętu z małym przebiegiem w idealnym stanie bo nie miałem czasu jeździć.

 

Jeżeli miałbym jednak polecić jakieś sety to byłoby to SATO Racing.

 

 

TAK WYGLĄDAJĄ DOBRE SETY:

post-968-1366037653,443_thumb.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli miałbym jednak polecić jakieś sety to byłoby to SATO Racing.

 

Sato ma bardzo fajne i solidne produkty. Uważam również, że RIZOMA to bardzo dobry wybór. I nie dlatego, że sprzedaję jej produkty, tylko dlatego, że do każdego produktu można dokupić każdą nawet najdrobniejszą śrubkę osobno jako część zamienna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Firmę SATO znam, co do DRIVEN lookne sobie później na neta. Carbonowa kierownica nie budzi mojego zaufania. Mam trochę carbonu w rowerze i załatwiłem już co nieco na amen! Ale pewnie robią jakieś testy jeśli chodzi o motocykl.

No nie każdy ma znajomości w branży lotniczej... Chłopaki jadą na trzecią zmianę na obrabiarkach..? Mam nadzieję, że później nie braknie jakiejś części w powietrzu, a która będzie w tym czasie na torze w Moście ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Firmę SATO znam, co do DRIVEN lookne sobie później na neta. Carbonowa kierownica nie budzi mojego zaufania. Mam trochę carbonu w rowerze i załatwiłem już co nieco na amen! Ale pewnie robią jakieś testy jeśli chodzi o motocykl.

No nie każdy ma znajomości w branży lotniczej... Chłopaki jadą na trzecią zmianę na obrabiarkach..? Mam nadzieję, że później nie braknie jakiejś części w powietrzu, a która będzie w tym czasie na torze w Moście ;)

 

 

Nie martw się to Osrodek badawczy instytutu lotnictwa więc nie wykonują żadnych części seryjnych, co do kierownicy jest sprawdzona w różnych warunkach w tym też miała crash testy i dała radę.

 

CHYBA DOSTANĘ CZERWONĄ KARTKĘ ZA TE ZMIANY W WĄTKU ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli miałbym jednak polecić jakieś sety to byłoby to SATO Racing.

 

Sato ma bardzo fajne i solidne produkty. Uważam również, że RIZOMA to bardzo dobry wybór. I nie dlatego, że sprzedaję jej produkty, tylko dlatego, że do każdego produktu można dokupić każdą nawet najdrobniejszą śrubkę osobno jako część zamienna.

 

Tak i taka oto śrubka Rizoma M4 z nierdzewki kosztuje 12 zł a dokładnie identyczna w dobrym sklepie z nierdzewką 0,8 gr za 15 szt. :mrgreen: 8-)

 

Ja również coś tam ostatnio projektuję z aluminium, może coś skrobnę na CNC to się pochwalę za jakiś czas ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli miałbym jednak polecić jakieś sety to byłoby to SATO Racing.

 

Sato ma bardzo fajne i solidne produkty. Uważam również, że RIZOMA to bardzo dobry wybór. I nie dlatego, że sprzedaję jej produkty, tylko dlatego, że do każdego produktu można dokupić każdą nawet najdrobniejszą śrubkę osobno jako część zamienna.

 

Tak i taka oto śrubka Rizoma M4 z nierdzewki kosztuje 12 zł a dokładnie identyczna w dobrym sklepie z nierdzewką 0,8 gr za 15 szt. :mrgreen: 8-)

 

Tak, masz rację :lol: Natomiast chciałem zobrazować dogłębnie jak to wygląda. Chodzi oczywiście o specyficzne elementy składowe danego produktu, co w przypadku setów jest dosyć istotne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Jeżeli miałbym jednak polecić jakieś sety to byłoby to SATO Racing.

 

Sato ma bardzo fajne i solidne produkty. Uważam również, że RIZOMA to bardzo dobry wybór. I nie dlatego, że sprzedaję jej produkty, tylko dlatego, że do każdego produktu można dokupić każdą nawet najdrobniejszą śrubkę osobno jako część zamienna.

 

Tak i taka oto śrubka Rizoma M4 z nierdzewki kosztuje 12 zł a dokładnie identyczna w dobrym sklepie z nierdzewką 0,8 gr za 15 szt. :mrgreen: 8-)

 

Tak, masz rację :lol: Natomiast chciałem zobrazować dogłębnie jak to wygląda. Chodzi oczywiście o specyficzne elementy składowe danego produktu, co w przypadku setów jest dosyć istotne.

 

 

Tanio czy drogo faktycznie sety są bardzo istotne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czytam to wszystko z duzym zaciekawieniem ale jednogo nie rozumiem, moze mnie ktos oswieci, z jakiego powodu przerabia sie steeta do scigania na torze skoro ducati ma w ofercie pojazdy wydawaloby sie bardziej do tego celu przeznaczone i projektowane (?)

PS:sato nie polecam do streeta :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czytam to wszystko z duzym zaciekawieniem ale jednogo nie rozumiem, moze mnie ktos oswieci, z jakiego powodu przerabia sie steeta do scigania na torze skoro ducati ma w ofercie pojazdy wydawaloby sie bardziej do tego celu przeznaczone i projektowane (?)

PS:sato nie polecam do streeta :)

 

Przeczytaj wątek "Golas na tor" - zadałem dokładnie to samo pytanie :) ale widać panowie lubią sobie utrudniać i robić pod prąd ;) :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
czytam to wszystko z duzym zaciekawieniem ale jednogo nie rozumiem, moze mnie ktos oswieci, z jakiego powodu przerabia sie steeta do scigania na torze skoro ducati ma w ofercie pojazdy wydawaloby sie bardziej do tego celu przeznaczone i projektowane (?)

PS:sato nie polecam do streeta :)

 

 

Odpowiedz jest banalna, w wyścigowej klasie "NAKED" mogą startować jedynie motocykle typu NAKED.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czytam to wszystko z duzym zaciekawieniem ale jednogo nie rozumiem, moze mnie ktos oswieci, z jakiego powodu przerabia sie steeta do scigania na torze skoro ducati ma w ofercie pojazdy wydawaloby sie bardziej do tego celu przeznaczone i projektowane (?)

PS:sato nie polecam do streeta :)

 

 

Odpowiedz jest banalna, w wyścigowej klasie "NAKED" mogą startować jedynie motocykle typu NAKED.

 

No tak. Na świecie różne ludzie tworzą klasy ścigania się - jakieś drag dirty do ścigania się po błocie, wyścigi ciężarówek, traktorów itp :P więc i klasę golasów potrafię zrozumieć :P

 

Ale ja osobiści chyba jednak wolał bym się ścigać w tej właściwej klasie na tym właściwym sprzęcie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mi tam osobisćie się bardzo podoba projekt streeta na tor, jest to coś innego niż poprostu zakup odrazu przykładowo 1098 i ściganie się w klasie przeznaczonej do tego, myśle że własnie oto chodzi w pasji do motocykli aby podchodzić do tego indywidualnie i nie brać wszytkiego tym czym jest ale dopasowywać do swoich potrzeb, krl chce startować w klasie naked i ja mu w tym kibicuje, życzać sukcesów i tzymajać kciuki za projekt :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A mi tam osobisćie się bardzo podoba projekt streeta na tor, jest to coś innego niż poprostu zakup odrazu przykładowo 1098 i ściganie się w klasie przeznaczonej do tego, myśle że własnie oto chodzi w pasji do motocykli aby podchodzić do tego indywidualnie i nie brać wszytkiego tym czym jest ale dopasowywać do swoich potrzeb, krl chce startować w klasie naked i ja mu w tym kibicuje, życzać sukcesów i tzymajać kciuki za projekt :)

 

Ja też mu kibicuję :)

 

Ale chyba dla mnie ciągnięcie streeta na tor jakoś się kłóci. To coś jak z Car Audio - oczywiście że to pasja, jest masa zapaleńców którzy to robią ale ja jakoś nigdy na tych wystawach nie potrafię zrozumieć jaki jest sens tunningowania tych aut, wsadzania nitro, sprężarek, felg, karbonu a na koniec "strzelenie sobie w kolano" i zniweczenie całej pracy pakując do tego wszystkiego pół tony głośników, końcówek, kabli, monitorów i wzmacniaczy :mrgreen:

 

Ni groma nie kumam tej zajawki - ale może ja jakiś inny jestem :roll: ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
A mi tam osobisćie się bardzo podoba projekt streeta na tor, jest to coś innego niż poprostu zakup odrazu przykładowo 1098 i ściganie się w klasie przeznaczonej do tego, myśle że własnie oto chodzi w pasji do motocykli aby podchodzić do tego indywidualnie i nie brać wszytkiego tym czym jest ale dopasowywać do swoich potrzeb, krl chce startować w klasie naked i ja mu w tym kibicuje, życzać sukcesów i tzymajać kciuki za projekt :)

 

Ja też mu kibicuję :)

 

Ale chyba dla mnie ciągnięcie streeta na tor jakoś się kłóci. To coś jak z Car Audio - oczywiście że to pasja, jest masa zapaleńców którzy to robią ale ja jakoś nigdy na tych wystawach nie potrafię zrozumieć jaki jest sens tunningowania tych aut, wsadzania nitro, sprężarek, felg, karbonu a na koniec "strzelenie sobie w kolano" i zniweczenie całej pracy pakując do tego wszystkiego pół tony głośników, końcówek, kabli, monitorów i wzmacniaczy :mrgreen:

 

Ni groma nie kumam tej zajawki - ale może ja jakiś inny jestem :roll: ;)

 

 

Enzo, wydaje mi się jednak że porównanie z car audio którego i ja nie rozumiem nijak się ma do STF w wyścigu, chyba że ktoś chce go poddać modyfikacjom tak by jak najbardziej przypominał 1098 by ukryć że to STF. A tu sprawa jest jasna w klasie naked jeździ wszystko co wyprodukowano jako motocykl typu naked, ewentualnie z owiewką typu BIKINI, tak więc mamy tu Wszystkie monstery chłodzone cieczą, APRILIA Tuono, DUCATI STF i inne dwucylindrowe golasy.

Choć rozumiem że mogą być osoby które nie wyobrażają sobie siebie w wyścigu na takim motocyklu i wybierają motocykl typu sport, kiedyś i ja tego nie byłem w stanie ogarnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba się z wiosłem przewieźć po torze aby zrozumieć. Na Radomiu po 2 kółkach na Theodorowym "wozidle" już czułem się jak u siebie w domu, a na moim 996 nie koniecznie czuję wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A mi tam osobisćie się bardzo podoba projekt streeta na tor, jest to coś innego niż poprostu zakup odrazu przykładowo 1098 i ściganie się w klasie przeznaczonej do tego, myśle że własnie oto chodzi w pasji do motocykli aby podchodzić do tego indywidualnie i nie brać wszytkiego tym czym jest ale dopasowywać do swoich potrzeb, krl chce startować w klasie naked i ja mu w tym kibicuje, życzać sukcesów i tzymajać kciuki za projekt :)

 

Ja też mu kibicuję :)

 

Ale chyba dla mnie ciągnięcie streeta na tor jakoś się kłóci. To coś jak z Car Audio - oczywiście że to pasja, jest masa zapaleńców którzy to robią ale ja jakoś nigdy na tych wystawach nie potrafię zrozumieć jaki jest sens tunningowania tych aut, wsadzania nitro, sprężarek, felg, karbonu a na koniec "strzelenie sobie w kolano" i zniweczenie całej pracy pakując do tego wszystkiego pół tony głośników, końcówek, kabli, monitorów i wzmacniaczy :mrgreen:

 

Ni groma nie kumam tej zajawki - ale może ja jakiś inny jestem :roll: ;)

 

No to może ja Ci odpowiem na to pytanie, bo przez dwa lata okupowałem dwa dolne stopnie pudła na zawodach CA.

Tu chodzi o całościowe podejscie do tematu. tak jak ktos kiedys powiedział... "brzydkie motocykle nie wygrywają" i tak samo jest na zawodach caraudio, bitwie tuningowej połnoc-południe itd.

Na zawodach CA była rubryczka - wrazenie ogólne, które nie dotyczyło tylko muzyki i przez które kilka razy minąłem sie z pudłem :D Dopiero zmiany wizualne postawiły mnie na 2, 3 miejscu w mistrzostwach polski, pomimo ze w samym graniu potrafiłem wygrac

podobnie jest w przypadku autek przygotowywanych do takich imprez jak zawody tuningowe północ-południe - tam CA jest jedna ze skladowych oceny ogólnej - wiec trzeba sie postarac

juz rozumiesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A mi tam osobisćie się bardzo podoba projekt streeta na tor, jest to coś innego niż poprostu zakup odrazu przykładowo 1098 i ściganie się w klasie przeznaczonej do tego, myśle że własnie oto chodzi w pasji do motocykli aby podchodzić do tego indywidualnie i nie brać wszytkiego tym czym jest ale dopasowywać do swoich potrzeb, krl chce startować w klasie naked i ja mu w tym kibicuje, życzać sukcesów i tzymajać kciuki za projekt :)

 

Ja też mu kibicuję :)

 

Ale chyba dla mnie ciągnięcie streeta na tor jakoś się kłóci. To coś jak z Car Audio - oczywiście że to pasja, jest masa zapaleńców którzy to robią ale ja jakoś nigdy na tych wystawach nie potrafię zrozumieć jaki jest sens tunningowania tych aut, wsadzania nitro, sprężarek, felg, karbonu a na koniec "strzelenie sobie w kolano" i zniweczenie całej pracy pakując do tego wszystkiego pół tony głośników, końcówek, kabli, monitorów i wzmacniaczy :mrgreen:

 

Ni groma nie kumam tej zajawki - ale może ja jakiś inny jestem :roll: ;)

 

No to może ja Ci odpowiem na to pytanie, bo przez dwa lata okupowałem dwa dolne stopnie pudła na zawodach CA.

Tu chodzi o całościowe podejscie do tematu. tak jak ktos kiedys powiedział... "brzydkie motocykle nie wygrywają" i tak samo jest na zawodach caraudio, bitwie tuningowej połnoc-południe itd.

Na zawodach CA była rubryczka - wrazenie ogólne, które nie dotyczyło tylko muzyki i przez które kilka razy minąłem sie z pudłem :D Dopiero zmiany wizualne postawiły mnie na 2, 3 miejscu w mistrzostwach polski, pomimo ze w samym graniu potrafiłem wygrac

podobnie jest w przypadku autek przygotowywanych do takich imprez jak zawody tuningowe północ-południe - tam CA jest jedna ze skladowych oceny ogólnej - wiec trzeba sie postarac

juz rozumiesz?

 

Hehe - chyba nie :mrgreen: ;) ale dzięki lkrencik, postaram się zrozumieć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to inaczej...

w wiekszosci wypadków jest tak, że robisz samochod który spodoba sie jak najwiekszej ilosci blachar pod sztachoteką, a przy okazji cos tam wyrwiesz na jakiśtam zawodach - chodzi o to zeby byc naj i miec najlepsze doopy :D

 

oczywiscie ja byłem chlubnym wyjatkiem - u mnie chodził o granie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no to inaczej...

w wiekszosci wypadków jest tak, że robisz samochod który spodoba sie jak najwiekszej ilosci blachar pod sztachoteką, a przy okazji cos tam wyrwiesz na jakiśtam zawodach - chodzi o to zeby byc naj i miec najlepsze doopy :D

 

oczywiscie ja byłem chlubnym wyjatkiem - u mnie chodził o granie :D

 

A no teraz to tak - trza było tak odrazu :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale się uczepiliśta tych golasów na torze. Skoro sa takie klasy to znaczy ze można. Na Panonni widziałem gościa na HD z całą armatura.... Na torze moze jeździć każdy i wszystkim. jak ktoś się ściga na poziomie amatorskim to z naturalnych przyczyn w klasach poniżej superbike czuje sie pewniej i o satysfakcje z wyników pewnie prościej. Jaki ma sens ściganie się w klasie superbike skoro miało by sie dostać dubla od najlepszych. A tak jest szansa i na pudło. Po to miedzy innymi istnieje podział na różne klasy. Grunt to banan pod kaskiem. Cała zabawa traci sens jeśli nie dostarcza radochy.... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.