gajos 0 Napisano Styczeń 30, 2010 Prawie wszystko to upodobania kierowcy i jego umiejetnosci. Najistotniejsze to zachowac zdrowy rozsadek i nie popadac w fanatyzm ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ciniak 1 Napisano Luty 1, 2010 no i KLR poległ, Pozdr. J-999 To albo Rysiek jest taki dobry, albo kierowca klr wyjątkowo słabym woźnicą :mrgreen: ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
geni 0 Napisano Luty 26, 2010 Nowinki z youtube: http://www.youtube.com/watch?v=DLL0lH-Ckrc http://www.youtube.com/watch?v=HaZkyyQT-wc http://www.youtube.com/watch?v=BwMqAqMloh4 http://www.youtube.com/watch?v=vVyq5Kd9aLw Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Luty 27, 2010 Ciniak, i jedno i drugie :lol: ...jednak sam jeździłem Paso Ryśka i powiem, że rzeczywiście niesamowicie fajnie się jeździ po szutrach...żeliwne tarcze hamulcowe to jest to...Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robbud9858 0 Napisano Marzec 1, 2010 i mozna mieć niezły zgryz ,wchodzi na rynek u nas od maja yamaha Super tenere 1200 czyli ta sama półka co gs1200 o multistrada,choć multi wyrażnie przegrywa ceną ,np.w anglii jest takie duże zainteresowanie multi że są zapisy ,wygląd bezsprzecznie najlepszy ma multi silnik również ,ale akurat te cechy nie są u mnie ważne,najważniejsze to wygoda jazdy,bezawaryjność i ekonomie jazdy ...mam czas i z ciekawością będe obserwował rynek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Marzec 1, 2010 Oj... czuję po kościach, że będzie R1200 GS... Bo Ducata bierze się sercem, a potem patrzy czy wygodny, szybki, dużo bagażu, a że się czujnik japski zepsuje to pryszcz... Pozdr.J-999. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
geni 0 Napisano Marzec 1, 2010 Taaaa Panzerkampfwagen 1200GS będzie idealny :mrgreen: . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Marzec 2, 2010 http://filmy.scigacz.pl/Ducati_Multistr ... _zywiolach :shock: :shock: :shock: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jaski_sm 0 Napisano Marzec 2, 2010 Bez dobrych zdjęć się nie obędzie. 1. http://hellforleathermagazine.com/galleries/images/Multistrada_1200_Dirt_1.jpg 2. http://hellforleathermagazine.com/galleries/images/Multistrada_1200_Dirt_2.jpg Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
czarnyrafal 0 Napisano Marzec 2, 2010 Co by nie pisać multi jest piękna .Może ten dziób trochę dziwny ale piekna jest i już . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zulus 1 Napisano Marzec 3, 2010 ...mój kolejny cel:) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Marzec 3, 2010 Szkoda, że mokre sprzęgło- to już półDucati hahahahahaha...Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Frencci 5 Napisano Marzec 3, 2010 Ta nowa Multi bedziemy mogli na 99% dotknac na majowym meetingu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Marzec 3, 2010 uwaga Spiewam .....Oni są Wielcy la la la Oni sa Wielcy...... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
geni 0 Napisano Marzec 3, 2010 Cholera muszą ją dostarczyć razem z chusteczkami do wycierania śliny :lol: . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
franek 0 Napisano Marzec 3, 2010 Ta nowa Multi bedziemy mogli na 99% dotknac na majowym meetingu. Chętnie dotknę jakąś Włoszkę :mrgreen: Są zapisy, czy kto pierwszy? Od razu mówię, po Franzu nie dotykam :!: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Marzec 3, 2010 Ta nowa Multi bedziemy mogli na 99% dotknac na majowym meetingu. Chętnie dotknę jakąś Włoszkę :mrgreen: Są zapisy, czy kto pierwszy? Od razu mówię, po Franzu nie dotykam :!: czyli nie dotkniesz :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
franek 0 Napisano Marzec 3, 2010 No tu mnie dotknąłeś. Do żywego :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zulus 1 Napisano Marzec 4, 2010 a najgorsze jest to że stać mnie będzie na Nią za jakieś pięć lat...jak już zaczną ściągać z Niemiec i nikt z super "ścigantów" oraz elephantowców nie ruszy psującego się włocha. Ceny spadną mam taką nadzieję:) i będzie Moja! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafi-r 0 Napisano Marzec 4, 2010 Tak cena to najgorsza część tego motocykla. Szczególnie wersja "S" mnie załamuje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Marzec 13, 2010 A tutaj coś dla ucha i oka do nowej Multi 8-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Archie 0 Napisano Marzec 26, 2010 i nowa w akcji http://www.motoblog.it/post/23502/ducat ... i#continua Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HanSolo 0 Napisano Maj 23, 2011 Witam, chciałbym się podzielić moimi wrażeniami z przejechania 2500 km nową Multistradą 1200 S Touring. Już wiele miesięcy wcześniej przeszukiwałem internet w w nadziei znalezienia ciekawych opinii użytkowników. Nie ma ich zbyt wiele. Moje są następujące: Minusy to: słaba ochrona przed wiatrem (jak na motocykl turystyczny), przy wrzuceniu sprzęgła na zimnym silniku i wysokich obrotach motocyklowi zdarza się zgasnąć. Czasami można również znaleźć luz pomiędzy 4 a 5 biegiem (gdy słabo naciśnie się dzwignię zmiany biegów). Jeśli ktoś myśli o lepszej owiewce to polecam GIVI. To tyle jesli chodzi o minusy. Reszta to same plusy. Motocykl prowadzi się doskonale. Korzystam z trybu sport i właściwie inne tryby mogłyby dla mnie nie istnieć. Dojeżdzam codziennie kilkadziesiąt kilometrów do pracy drogami asfaltowymi (autostrada i drogi lokalne). Zawieszenie Ohlins, dla kogoś kto jeździ głównie sam po asfaltowych drogach jest raczej zbytecznym wydatkiem. Silnik to czysta poezja. Uważam, iż powinno się pobierać opłaty od innych uczestników drogi za oglądanie i słuchanie Multistrady. Odejście zapiera dech w piersiach, a aż do 3 biegu trzeba się mocno koncentrować przy przyspieszaniu, bo przednie koło strzela w niebo. Moto skręca doskonale. Wykończenie detali w motocyklu, sposób w jaki pracuje sprzęgło, skrzynia biegów, hamulce i cała reszta jest perfekcyjny (oprócz spraw o których pisałem wyżej). Elektronikę łatwo ogarnąć w wersji potrzebnej zwykłemu śmiertelnikowi do używania motocykla (zagłębianie się w jej niuanse można sobie odłożyć na zimowe wieczory). Czy jest to motocykl doskonały? Raczej nie, ale lepszym jeszcze nie jeździłem. Pozdrawiam wszystkich ducatistów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Archie 0 Napisano Maj 24, 2011 były opinie jeźdzca z meetingu... olej z zawiasy, problemy ze światłami.... choroba wieku? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TomekL 1 Napisano Maj 27, 2011 przy wrzuceniu sprzęgła na zimnym silniku i wysokich obrotach motocyklowi zdarza się zgasnąć. A masz aktualną wersję softu ? Bo był update na tą przypadłość. Pozdrówki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach