Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

gajos

Multistrada 1200

Polecane posty

Prawie wszystko to upodobania kierowcy i jego umiejetnosci.

Najistotniejsze to zachowac zdrowy rozsadek i nie popadac w fanatyzm ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no i KLR poległ,

Pozdr. J-999

To albo Rysiek jest taki dobry, albo kierowca klr wyjątkowo słabym woźnicą :mrgreen: ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciniak, i jedno i drugie :lol: ...jednak sam jeździłem Paso Ryśka i powiem, że rzeczywiście niesamowicie fajnie się jeździ po szutrach...żeliwne tarcze hamulcowe to jest to...Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i mozna mieć niezły zgryz ,wchodzi na rynek u nas od maja yamaha Super tenere 1200 czyli ta sama półka co gs1200 o multistrada,choć multi wyrażnie przegrywa ceną ,np.w anglii jest takie duże zainteresowanie multi że są zapisy ,wygląd bezsprzecznie najlepszy ma multi silnik również ,ale akurat te cechy nie są u mnie ważne,najważniejsze to wygoda jazdy,bezawaryjność i ekonomie jazdy ...mam czas i z ciekawością będe obserwował rynek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj... czuję po kościach, że będzie R1200 GS...

Bo Ducata bierze się sercem, a potem patrzy czy wygodny, szybki, dużo bagażu, a że się czujnik japski zepsuje to pryszcz...

Pozdr.J-999.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cholera muszą ją dostarczyć razem z chusteczkami do wycierania śliny :lol: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ta nowa Multi bedziemy mogli na 99% dotknac na majowym meetingu.

Chętnie dotknę jakąś Włoszkę :mrgreen:

Są zapisy, czy kto pierwszy? Od razu mówię, po Franzu nie dotykam :!:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ta nowa Multi bedziemy mogli na 99% dotknac na majowym meetingu.

Chętnie dotknę jakąś Włoszkę :mrgreen:

Są zapisy, czy kto pierwszy? Od razu mówię, po Franzu nie dotykam :!:

czyli nie dotkniesz :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a najgorsze jest to że stać mnie będzie na Nią za jakieś pięć lat...jak już zaczną ściągać z Niemiec i nikt z super "ścigantów" oraz elephantowców nie ruszy psującego się włocha. Ceny spadną mam taką nadzieję:) i będzie Moja!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak cena to najgorsza część tego motocykla. Szczególnie wersja "S" mnie załamuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym się podzielić moimi wrażeniami z przejechania 2500 km nową Multistradą 1200 S Touring.

Już wiele miesięcy wcześniej przeszukiwałem internet w w nadziei znalezienia ciekawych opinii użytkowników. Nie ma ich zbyt wiele. Moje są następujące: Minusy to: słaba ochrona przed wiatrem (jak na motocykl turystyczny), przy wrzuceniu sprzęgła na zimnym silniku i wysokich obrotach motocyklowi zdarza się zgasnąć. Czasami można również znaleźć luz pomiędzy 4 a 5 biegiem (gdy słabo naciśnie się dzwignię zmiany biegów). Jeśli ktoś myśli o lepszej owiewce to polecam GIVI.

To tyle jesli chodzi o minusy. Reszta to same plusy. Motocykl prowadzi się doskonale. Korzystam z trybu sport i właściwie inne tryby mogłyby dla mnie nie istnieć. Dojeżdzam codziennie kilkadziesiąt kilometrów do pracy drogami asfaltowymi (autostrada i drogi lokalne). Zawieszenie Ohlins, dla kogoś kto jeździ głównie sam po asfaltowych drogach jest raczej zbytecznym wydatkiem. Silnik to czysta poezja. Uważam, iż powinno się pobierać opłaty od innych uczestników drogi za oglądanie i słuchanie Multistrady. Odejście zapiera dech w piersiach, a aż do 3 biegu trzeba się mocno koncentrować przy przyspieszaniu, bo przednie koło strzela w niebo.

 

Moto skręca doskonale. Wykończenie detali w motocyklu, sposób w jaki pracuje sprzęgło, skrzynia biegów, hamulce i cała reszta jest perfekcyjny (oprócz spraw o których pisałem wyżej). Elektronikę łatwo ogarnąć w wersji potrzebnej zwykłemu śmiertelnikowi do używania motocykla (zagłębianie się w jej niuanse można sobie odłożyć na zimowe wieczory). Czy jest to motocykl doskonały? Raczej nie, ale lepszym jeszcze nie jeździłem. Pozdrawiam wszystkich ducatistów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

były opinie jeźdzca z meetingu...

olej z zawiasy, problemy ze światłami....

choroba wieku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przy wrzuceniu sprzęgła na zimnym silniku i wysokich obrotach motocyklowi zdarza się zgasnąć.

 

A masz aktualną wersję softu ? Bo był update na tą przypadłość.

 

 

Pozdrówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.