Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
kermit29

s2r 800 2007r. dosyć często gaśnie na wolnych obrotach.

Polecane posty

Witam,

Zakupiłem niedawno monstera s2r 800 na wtrysku paliwa, nieźle wymiata - trochę nerwowy.

Posiada sportowe wydechy ARROW wraz z komputerem do nich ( podobno ), lecz bardzo mnie rozczarowuje stając na światłach - gaśnie.

Nie ma nic gorszego niż niepewność jaką mnie obdarzył, obroty trzyma nie więcej jak 1000 lecz po odkręceniu gazu automatycznie - gaśnie ( dosyć często ).

Może ktoś mi coś podpowie/doradzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy jest to takie "czknięcie" jakby wstecznego zapłonu dostawał, przy małym uchyleniu przepustnicy?

 

W takiej sytuacji podciśnienia proszą się o synchro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy sztuka jest z Białegostoku? Jeśli tak i do tego jest czarna to znam ją i wiem co jej jest 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Autoryzowani" z PROBIKE założyli do niego komputer Performance od S2R 1000, teraz pewnie Pan sprzedając wyjął go i wsadził standardowy. Jednak taka operacja bez kasowania TPSa kończy się takimi "wybrykami".

 

Trzeba by sprawdzić jaki ma komputer. Jak znajdziesz chwilkę to podjedź, wsadzimy głowę pod zbiornik i się zobaczy co tam słychować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podjadę w wolnej chwili, lecz chyba nie podmienił

nr. jaki odczytałem MS2R1000DUCATI 048 EU_UK

SB29DFP4

60HCBGN4I 11408

powiedział, że na zwykłym filtrze nie ma takich cudów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak na prawdę trza by namierzyć kompa od 800tki i zaimplementować do motocykla. Nowy kosztuje w Polskiej sieci Ducati 5880zł :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli, gościowi wsadzili coś niewłaściwego ? podobno słono za to zapłacił, miał to być komp. sportowy przystosowany do tych wydechów.

Oczywiście w filtrze powietrza jest wycięta góra coby miał lepsze ssanie, a ja teraz mam założyć ponownie zwykły od 800, to czegoś tu nie rozumiem - zrobili go w wała czy co :?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W końcu są "autoryzowani", wiedzą co robią :lol:

 

Musisz wrócić do oryginału - to na dobry początek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i tu nasuwa mi się jedna myśl :arrow: im mniej komputerów tym lepiej śpisz :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no tak :roll: kto wie jak dotrzeć do Musiela :idea: i mam chwilowo dostęp do manometrów, czy ktoś wie ile powinno wynosić podciśnienie :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
n mam chwilowo dostęp do manometrów, czy ktoś wie ile powinno wynosić podciśnienie :mrgreen:

Wakuometrów :idea:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zegarki ;) , próbowałem regulować i żeby coś z tego było to musi być przynajmniej 1000 obrotów/min. Spore wahania - wskazówki mocno skaczą nie wiem czy to ok :?: i mam takie dziwne wrażenie jakby jeden mniej potrzebował powietrza - przy regulacji :idea:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Regulacja podciśnienia w koloktorze dolotowym w Ducati to trochę inna bajka - jak nie wiesz jak to zrobić to się nie bierz. Wskazówkowe w tym wypadku średnio się nadają. Ja osobiście używam Morgan Carbtune III

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeżeli to możliwe to wpadłbym do ciebie któregoś dnia :roll: , zerknąłbyś na narwańca :twisted: tylko daj mi jakiś namiar bo nie wiem gdzie :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, byłem dzisiaj na motobajzlu i liczyłem że kogoś spotkam no i ..... :cry:

Próbowałem zsynchronizować gardziele na rozgrzanym silniku ( 100 C* ) powiedzmy, że ustabilizowałem obroty, lecz to nie to.

Coś mnie tknęło, ponieważ odgłos zasysającego powietrza na jednym z gadzieli był trochę inny. Zrobiłem pomiar ciśnienia na cylindrach, masakra :evil: ( jeden 11 bar, drugi 9 bar ) no i co o tym myślicie :?: zawory, które zpiepsz... autoryzowani, czy gorzej :?: :evil: .

Ręce opadają, przecież to 3 latek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przebieg .......... gość napisał w ogłoszeniu 7000 km, a tak naprawdę dotarłem do rachunku z serwisu i z niego wynika, że przy 12000 km przed zeszłym sezonem miał zrobiony duży przegląd ( paski, regulacje zaworów, płyny, itp. wraz z zamontowaniem wydechów ) więc przejechał ponadto tyle co w sezonie 2009r. Obecnie zastanawiam się co teraz zrobić. :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.