Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
klaus

było cudownie

Polecane posty

MTS 1200 jest cudowne

nie jest to enduro na pewno - ale jest extra.

skąd wziąć takie pieniądze? ja się pytam skąd

 

saluti Ducatisti

klaus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ewa    0
MTS 1200 jest cudowne

nie jest to enduro na pewno - ale jest extra.

skąd wziąć takie pieniądze? ja się pytam skąd

A ile kosztuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

Patrząc na sprzęt, w sam raz :thumbup:

Patrząc na kieszeń, za dużo :thumbdown:

:lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No Ewa z tego co pamiętamto ok. 76000 wersja testowa S-ka...ale do <font color='red'>[desmo]</font> był,strasznie brudny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja nie napisze nic bo mnie powaliła na kolana i do teraz nie moge sie podnieść .

Jechałem moja multi 620 i tak jakoś dziwnie mi było po tej 1200-ce.

Wrażenia bezcenne ...za resztę zapłacisz kartą :)

 

To już nie jest DUCATI.To jest coś dużo więcej .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To się robi niebezpieczne- kto wsiądzie na nową Multi- pieje, że <font color='red'>[desmo]</font>..sta :crazy:

Co takiego w niej? Mówić, zanim sam wsiądę na meetingu w maju. Co prawda- nie mój typ motonga ( o 999 też tak mówiłem :lol: ), ale jakby tak zdjąć to i owo, przód trochę zmienić to może...

Nie, chyba jednak streetfighter nr.1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Franek napisze tak.

Poszedłem do sklepu i muszę się dziś napierdolić żeby zasnąć .

Usiądziesz na multi raz i to zmieni całe twoje zycie .

Jak masz tyle odwagi to po prostu wsiadaj a jak zsiądziesz to nic juz nie będzie takie samo jak było przed :)

To jest nowa era w motocyklach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Konkrety, Panie. Konkrety :idea:

Nie każ mi czytać tekstów z ulotki reklamowej, wolę autorskie- pomijając monopolowy :D

P.S. Jak wsiadłem na TDM po Wdowie, to pomyślałem, że te wysokie motongi złe nie są- widoczność jak w Jeepie :lol: , dziurwy można olać, promień skrętu mnie zaskoczył itp. Ale potem wsiadłem znów na Klekota i zapomniałem o wszystkim. Jak jest z Multi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Franek .

siadasz jak do cadilaca .

Wszystko się zgadza .

Ja lubie enduro więc jestem mało obiektywny.

Po prostu płynie po glebie .

Podniosła się bez żadnego wysiłku ..

jak dla mnie ideał kobiety .

Co mam ci napisać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zresztą zapytaj Klausa.

On wszedł do salonu po zejściu z multi i powiedział dwa słowa :O kur..

A później pół godziny się nie zamykał bo opowiadał o przeżyciu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ewa    0
Jeśli jeździ jak wygląda

Klaus czy Multistrada ??

to wierzę

Klausa nie miałam okazji poznać, ale Multi przepiękna :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobrze troszkę ochłonąłem więc teraz moje wypociny

trochę krótka jazda - jazda w deszczu nie pozwoliła za mocno odkręcić i zapiąć 6 ale pierwsze wrażenia jest boskie:

1. jest to motocykl turystyczny - w 300 % (nie enduro, nie street ale turystyczny)

 

2. brak suchego sprzęgła - tylko zaleta - Ducati wie co robi montują sprzęgło mokre w turystycznym motocyklu (to nie motocykl na tor a do nawijania km)

 

3. siadamy na moto (ja mam 180 wzrostu) i - pozycja wydaje się być jak na enduro - choć coś z kierownicą jest jakby nie tak - wszystko się wyjaśnia jak ruszamy szerko ręce ale ugięte z lekkim pochyleniem do przodu - to co przekadza podczas postoju to pochylenie do przodu przy wysokim motocyklu w jeździe spisuje się idealnie - pozycja wygodna pozwala ułożyć się każdemu na motocyklu - szybko przyzwyczajamy się do pozycji i czas na odkręcenie manetki

3 bis - ale mnie denerwuje ten odłos komarka - co za pajac dał takie wydechy - natychmiast trzeba to zmienić - chodzi jak ..... jak nie ducati - żadne ducati na fabrycznych tak źle nie chodzi - a może ja jestem przewrażliwiony

 

4. jak ustawiłem sobie na urban a więc tylko 100 kucy - motocykl leci jak <font color='red'>[desmo]</font>. przyśpieszenie godne 1200 ccm - przy 100km/h puszczam kierownicę - moto idzie jak po sznurku - 2 bieg zapięty i wyczekuję momentu kiedy będę musiał chwycić kierownicę albo gleba - schodzi do 40-50 km /h 2 tys obrotów nic - 20 km na godzine obroty 1 cuś i szarpie jest efekt V-ki - no elastycny silnik w ...... odkręcam na nowo i jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki 140 km/ h wkleszczam 3 jeszcze napierdala - 4 leje deszcz przede mną "michał - wel el padre przewodnik" - ło matko gdzie jest to 848 - no to czekamy jazda 50 km za busem jest - oc$#$#eć idzie bo wyraźnie słychać spod zbiornika (jeśli to zbiornik) napierdalaj stary kręć mnie kręć do odcięcia - reszta jazdy jest nudna bo michasia wyprzedzać nie wolno on jedzie 140-150 a towrzysze na 848 jadą 75,23 km/ h - no wiem że pada są koleiny ale to nie powód - oqrwa są winkle jest jeden prawie 90 stopni składamy się i jak po szynach enduro które zachowuje się jak ścigacz - ale na kolano to se nie poschodzi nikt tym motocyklem - nie da się - kanapa i elementy przed nią nie pozwolą drugiej nodze zqawisnąć na zbiorniku - więc jedyni można się wychylić z kolankiem - ale w końcu to turystyk - jak wolę się przytulać do sprzęta - i to wycięcie na mój brzuch - idealne :lol: - tyle z jazdy.

 

5. skrzynia biegów - lekka za lekka - nie jest to pewnie wada ale ja jestem przyzwyczajony że biegi słyszę jak wchodzą a tutaj nic płynni w obie strony

 

6. sprzęgło jak nie od ducati - jak akcesoryjne nie trzeba mocno przyciskać co w ruchu miejskim się sprawdza - choć nie koniecznie jest takie super

 

7. zawieszenie - wybiera wszystko - i nie problemu - rondo niedaleko giełdy poznańskiej - dziurawe jak polskie drogi - moto pochyle i wybiera a pada deszcz

 

8. kontrola trakcji - zakręt - pada deszcz - na jezdni błoto z wyjazdu z budowy - moto przelatuje bez większych problemów - ale prędkość nie była zbyt wielka

 

9. przyrządy - blisko wszystko pod palcem - wyśiwtlacz zajebiście czytelny choć ciekłokrystaliczny - taki lcd - nie klasyk ale super

 

10.

 

chętnie bym ten motocykl potestował dłużej i dłużej

pierwsze ogólne wrażenie bardzo pozytwne - idealny do szybkiej turystyki

 

Saluti Ducatisti

Klaus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm, ja w tym tygodniu planuję przejażdżkę na nowej Multinie. Dziś zadzwonił do mnie miły pan z salonu i zaprosił na jazdy testowe. Jak pojeżdżę też napiszę jak się mi podobało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to narobiliscie apetytu, ale jak ma mi sie ma nie chciec wsiadac spowrotem na moja biedna mala 620 to czy warto? oj nie wiem nie wiem

dylemat zaiste egzystencjalny:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Ja po testowym oblocie a dostałem MTS 1200S na dwa dni muszę powiedzieć że zachorowałem, zaznaczę że całe życie gustowałem w motocyklach na których to zdecydowanie głowa jest z przodu 748, 999, 1098, choć z wiekiem pokochałem Monstera, fakt takiego któremu do sportu najbliżej ale jednak to golas.

Nigdy mnie nie ciągnęły kuferki, torby, sakwy etc. choć przyznam że wraz z moją drugą połową robię naprawdę bardzo dużo kilometrów w sezonie( w tym mimo marnego lata już zrobiliśmy blisko 17tyś) i zaczęło nam już strzykać tu i ówdzie ( choć ja mówię że to wiek lub waga ;) , moja żona twierdzi że to motocykl :? ), od długiego czasu myślałem o czymś w dalszą drogę byleby dało się rozebrać z kufrów i polatać konkretnie. Nowa Multi wydawała się być do tego stworzona 150km, zawias Ohlins no i da się wymienić to i owo na węgiel a i wygląda konkretnie więc odbyłem test.

Zakończeniem testu jest zakup MTS 1200S PP i napiszę tak nigdy nie przypuszczałem że taki koń sprawi mi tyle frajdy, motocykl jest naprawdę genialny do wszystkiego, druga połowa ma kuferki gdzie wchodzi suszarka do włosów i jeszcze kilka akcesoriów o których nie mam większego pojęcia. Na wieczór to wszystko ląduje w domu a sztuka naprawdę z wielką swobodą lata po winklach, hamuje bez zastrzeżeń a i na kole też sobie radzi.

Jeżeli myślisz o turystyce a żal ci rezygnować z odrobiny szaleństwa od czasu do czasu Multi jest dla ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.