Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

erwinf

monster a turystyka

Polecane posty

Witam, mam pytanie dotyczące tankbaga do Monstera 1000Sie, wie ktoś jakiego mocowania Givi szukać? Chyba, że ktoś może polecić jakiś alternatywny tankbag, fajnie gdyby można było szybko tankować :) dzięki za odzew lub przekierowani.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki kupić, ale wiem, że nie może być zbyt duży.

Ja taki miałem i bardzo utrudniał jazdę - składanie się w zakręty, bo prawie nie mogłem się pochylić nad zbiornikiem. 

Zwróć na to uwagę przy zakupie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mocowanie Givi BF08 powinno być ok,takie miałem w 848 i pasowało też do innych modeli,do tego miałem mały odpinany sztywny tankbag,jeden klik i szybko tankujesz,całość powinieneś kupić w okolicach 350-400 za nowy.najlepiej pomierzyć gdzieś w dobrym sklepie,tak jak pisał motoricko,nie powinien ograniczać ruchów i pozwalać na bezpieczne manewrowanie sprzętem.mnie na początku wydawało się,że większy będzie lepszy jednak przymiarki wskazały na jeden z mniejszych-jakość wykonania bez zastrzeżeń. możesz pomyśleć o czymś tańszym na magnesy,bo chyba tysiąc ma stalowy zbiornik,w S4 używałem przez kilka sezonów i tez był ok,w dodatku można było się na nim położyć w trasie no i zap..ć ;)

p.s.sprawdź na stronie producenta to mocowanie BF-08

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

możesz pomyśleć o czymś tańszym na magnesy,bo chyba tysiąc ma stalowy zbiornik,

 

Niestety - ma plastikowy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Turystyczny Monster 944 tak a'propo hahahahhahahaha :smile:

 

 

1934961_899560816856016_9064457918443733240_n.jpg

Edytowano przez klekot999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chce dołożyć do monstera 696 tylny kufer. Nie mam doświadczenie w tej materii - jestem ciekawy opinii użytkowników którzy doposażyli swoje maszyny w  taki dodatek :)

Drugie pytanie to chcę swojego monsterka wyposażyć w taką owiewkę (linki poniżej). Jest to model GIVI ale za choleręnie mogę go znaleźć.handguard4.jpg 

duc-M.jpg

Edytowano przez Śledziu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Śledziu ta owiewka to GIVI A780 Smoke. Na stronie GIVI jej nie znalazłem bo pewnie jest już wycofana ale sporo sklepów jeszcze ją ma w ofercie jak wrzucisz w googla nazwę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak by jeździć 696 z pasażerem i bagażem bez stelaży do kufrów.  Ja pakuję się tylko na wypady solo a ledwo miejsca starczy. 

IMG_1472.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czołem,

Miesiąc temu wybrałem się Monsterem do Rygi, nie korzystając z autostrad w PL, udało się zrobić 1100 km w 15,5 h, samej jazdy około 13 h. Sakwy jak na załączonym zdjęciu, pomieściły na prawdę sporo jednocześnie nie powodując dyskomfortu w trakcie jazdy. Co do wygody muszę przyznać że po około 700 km jazdy różnymi drogami po PL (od ekspresówki bo wiejskie dróżki) zacząłem odczuwać 'trudy' mało turystycznej pozycji na Monsterze, pomagała gimnastyka na moto od czasu do czasu ;) W drodze powrotnej (Ryga - Zielona Góra) zdecydowałem się już na rozłożenie trasy na 2 dni z noclegiem na Mazurach, ale wiadomo - wraca się zawsze dłużej. Ogólnie Monster jako motocykl turystyczny sprawdził się na "DOBRY +" w mojej ocenie:

- szybko pokonany dystans ponad 1000 km

- zabiera na pokład całkiem sporo bagażu

- spalanie 5,0 l przy dynamicznej jeździe 90 - 120 km/h

To tylko aspekty raczej praktyczne, nie mówiąc już o czystej przyjemności z jazdy :)

Pozdro!

IMG_3584.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

@adapter Dzięki za info. Owiewka zakupiona na włoskim ebay :)

Postanowiłem przetestować monsterka na dłuższej wyprawie - celem były przełęcze w Austriackich i Włoskich Alpach.
Łącznie wyszło około 3500 km.  Jednorazowy dystans który udało mi się pokonać to 870km z czego 800km w deszczu :( - obłęd.
Moje spostrzeżenia:
Monster lubi zakręty :) kierownik również. Jazda po przełęczach dawała dużo frajdy. Piękne widoki, równe drogi (prawie) oraz zbieranie doświadczenia w prowadzeniu motocykla.
Monster na austriacko - włoskim paliwie palił jakoś mniej - rekord to 4,3l /100km. 
Przy prędkościach około do 130km/h około 5l.
Przy takiej "wyprawie" w monsterze zabrakło mi centralnej podstawki.

Szerokości

PS. Chciałem też podziękować kolędzie @cinek78 za usunięcie usterki która mnie dopadła na trasie :)

w_1.jpg

Edytowano przez Śledziu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.