Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
seerek

749 - opinie o moto

Polecane posty

Hej Maniacy,

przymierzam się do tego sporta, jak ktoś na tym latał lub miał poproszę o opinie bo w necie mało co znalazłem. I szukać S-ki czy na pierwszego sporta goła 749 styknie. Co sądzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobry fajny motocykl, dla amatora, różnica między S a zwykłą wersją, niezauważalna...

Seria 749/999 to jedyny Superbike 2-osobowy. J-999.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak się moto traktuje, jak się dba to się jeździ, a jak katuje to się psuje...

Popatrz na temat na dole:

" Panewki 749..."

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm.. to jak to jest?

podobno 999 nie jezdzi :)

mysle sobie o czyms na trasy z owiewkami. 998 slicznie, trzy 9 tez mi sie podobaja.

wsciekly byc nie musi mocno.

620 zostawie sobie chyba do miasta bo zwrotne i plynne.

pomozecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na trasy z owiewkami ST2, ST3 lub ST4S :mrgreen:

 

Jak 999 to moim zdaniem tylko po 2005 roku.

 

Chyba że od kogoś znanego i zaufanego jeśli znasz motocykl :mrgreen:

 

Po Monsterku 749 powinno być OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a jak z psuciem się go bywa?

Cztery lata mam S-ke i nic. Tylko servis porzadny dwa razy do roku i smiga jak nic...;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o .. ja też mam w planach na wiosnę 749 i też nic o nim nie wiem ale przejechałem się i to zupełnie co innego niż monstersony..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiem że temat z przed jakiegoś czasu. Złości mnie gdy ktoś nie jeżdżący na danym modelu twierdzi że "coś tam"... Moja żona uważa że jest to najwygodniejszy supersport ze wszystkich które mieliśmy. Wiadomo że po 400km już ją troszkę 4litery bolą ale daje radę. Psucie się...czasami ciężko pali-ten model tak ma. Czasami zgaśnie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania-ten typ tak ma. W moim miałem problem ze świeco-cewką, dostawała się tam woda-oring zlikwidował problem. Jest to sprzęt do katowania, raczej nie do jeżdżenia na kole (cuś ze smarowaniem) na koło staje sam:) W deszczu przy 160km/h mam tylko mokre rękawice i buty.

Wszyscy wiedzą jaki problem miał franek-to nie jest jego wina ani ogólnie modelu 749/999

Kocham ten motocykl. Nie chcę się z nim rozstawać. Przygotowuję się właśnie do sporych inwestycji związanych z upiększeniem i ulepszeniem moich 999s. Bardzo proszę żeby wypowiadali się fachowcy lub właściciele danego modelu. Z miłą chęcią udostępnię mój model klubowiczom do testu pod warunkiem że będą świadomi wartości. POZDRAWIAM i zachęcam do zakupu bo ceny są mocno śmieszne w Polsce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie najlepiej jak właściciele się wypowiedzą... ja w swoich 999 mam uszkodzony w ECU element odpowiedzialny za szybkościomierz i drogomierz( od poczatku tak miałem), ale motocykl śmiga jak ta lala... czasami mi brakuje jednak tego powera jak w 1098( a było mi nim nie jeździć, nie miałbym takich dylematów...), ale do normalnej expolatacji rewelacja...możliwość regulacji zawieszenia- dostosowując do stanu naszych dróg, niesamowita, hamownia jak najbardziej OK, a pozycja jazdy na długich dystansach bije na głowę 1098...a nawet Sportclassica, czy SS 600/750/900/1000...

Naprawdę Terblanche miał niesamowite pomysły....

Od siebie dodam, że w USA seria 749/999 zdobywa powoli pozycje klasyka ( jaka ironia losu- ostatnie nowki sztuki po prostu wyprzedawano po obniżonych cenach...to za kontrowersyjną sylwetkę) i porządnego 999 nie kupi się poniżej 9000 dolcow, a za takie np. rjedynki za 5 lat trzeba bedzie płacić za utylizację...

749 w porównaniu do 999 kręci się wyżej, nawet licznikowe 13000 do odcięcia, niektórym to pasuje innym nie za bardzo....to kwestia gustu...jednak żaden z serii Terblanszowskich Superbików nie zrobi takiej krzywdy kierowcy jak 1098 w średnich zakresach obrotów, wsio jest ułożone i płynne, z tym że wyrazie czuć rożnicę w dołach miedzy mniejszym 749 i większym 999...w 749 po prostu będziemy częściej mieszać biegami niż w 999...

Dodam, że to wszystko, to me osobiste subiektywne odczucia i co jednemu wyda sie OK innemu moze nie pasic, a to tez trza uwzględnić...Pozdr. J-999 P.S. Sorki za pisownię, ale piszę z nieswojego kompa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

749 wspaniały motocykl, typowo sportowa maszyna, moto wygląda jak sbk i jak na nie wsiadasz to też tak samo się czujesz, pozycja ekstremalna, do lanserki na miasto lipa, ale jak lubisz dać w palnik to już wiesz, że wszystko jest na swojm miejscu... Silnik nie powala mocą, ale w tym sprzęcie to nie on jest najważniejszy.... Jak dla mnie 749 to stabilne prowadzenie, bdb hamulce, super aerodynamika i fantastyczny wygląd. Z wad mogę wymienić skrzynię biegów (trzeba dokładnie wbijać biegi bo zdarza się złapać luz między np 5-6), nie odpala jak japończyki i nie nadaje się do latania na kole. Mam 749 2005 już 2 lata, nic się nie psuje, na pewno jest to bardzo ciekawy motocykl, polecam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z przedmowca. Od 4 lat jestem zakochany i nie moge sie w nim odkochac. Jak usiadziesz to wrecz slyszysz szepty....rozpedz mnie(nie interpretowac;). Wrecz wymusza pozycje sportowa.;) Jezdzilem wczesniej japonczykami i prowadzenie tego modelu Ducati uwazam za bardzo dobre, nie boje sie tak kolein i braku sztywnosci calosci jak kiedys. Rzeczywiscie mozna troche ponarzekac na brak mocy, biegi i gasniecie na dojazdach(tez tak mam;) jednak to schodzi zupelnie na drugi plan kiedy chcemy sobie pojezdzic sprawnie/technicznie na torze. Ta maszyna odzywa i pokazuje zestaw kolejnych pazurow. Wlasnie wymienilem przednie tarcze na jeszcze lepsze oraz pelne sportowe sprzeglo. Moze jestem stronniczy ale maszyna rozpromieniala jeszcze bardziej.

Poprostu jestem dumnym posiadaczem motocykla ktory ukazuje caly czas nowe poklady potencjalu sportowego swemu kierowcy. Polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.