Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
NoLlI

Problem z tylną zębatką - 748

Polecane posty

Witam.

Zabrałem się za wymiane tego zestawu napędowego, problem jest tego typu, że ponoć nie da rady odkręcić tej dużej śruby (40 coś tam mm). Sam tego nie robię i nie mam teraz możliwości tego obczajenia :/ . Gość który tym się zajmuje powiedział, że trzeba ściąć tą śrube :evil: Ma ktoś dostęp do tej śruby od ręki? Ile trzeba zabecalować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak sie nie da, ja też jak dokręciłem z loctitem niebieskim to nie mogłem potem odkręcic, mały palnik - leekie podgrzanie i poszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tylko ona nie jest klejem nasmarowana, jest poprostu tak dopieprzona.

 

no to masz łatwiej, po podgrzaniu rozszerza się i nie ma mowy by nie puścic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gościu podgrzewał. Mówił, że powinno puści a to nawet nie drgnie. Robi mi to gościu, który profesjonalnie się ściga na 1/4 mili, więc chyba ma pojęcie. Czy ścinając śrubę nie uszkodzę pozostałych elementów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Robi mi to gościu, który profesjonalnie się ściga na 1/4 mili, więc chyba ma pojęcie"

Od kiedy umiejetnośc jazdy na wprost chocby profesjonalnie oznacza ze jest sie dobrym mechanikiem...

Niech spróbuje uzyc klucza pneumatycznego jak nie to WD40 odczekać , palnik i rura... Musi sie poddac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra nasadka, porządny pneumat i powinno dać radę. No chyba, że mistrz prostej objechał nakrętkę lipną nasadką 12kontną więc pozostają metody inwazyjne :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako odrdzewiacz lekko rozgrzana coca-cola, polana na śruby czyni cuda ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie przerabia moto, on też zrobił Cedziora, który jak nie patrzec był hitem na targach w Warszawie. Więc wydaje mi się, że ma pojęcie. Próbował kluczem udarowym, grzaniem, wd40...nie wiem co jeszcze:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napęd już założony i powiem tylko....to nie ten motor! Masakryczna różnica, na pierwszych 2 begach wyrywa z pod tyłka. Bardzo krótkie biegi ale przyjemnie się jeździ. Najlepsze jest to że już dwa razy zdarzyło mi się próbować zapiąć 7 bieg :P rozpędził się do 180km/h i powiem szczerze nie wiele zapasu zostało :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jakby wg. wskazań..

Napisz jakie wrażenia , może warto wymienić zestaw?

Proszę jednak o opinię po dwóch tygodniach uzytkowania :D

Szerokości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
O co wogule z nim chodzi , szybszy montaż ? waga ? wie ktoś . tu np adapter osobno http://cgi.ebay.pl/STM-KETTENRAD-SCHNEL ... 4a9aeab765

 

Latwiejsza + szybsza obsluga. Nie trzeba odkrecac duzej nakretki + 5 x 10mm, sciagac docisku i wtedy dopiero zebatke tylko same nakretki 5 x 8mm, lekko zluzowac kolo i latwo zdejmujesz. Kupujesz kilka innych wiencow zebatych o cenie nizszej niz standartowe/orginalne zebatki (wkoncu materialu tam nie wiele ;) ) i mozesz kombinowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Adapter to fajna sprawa bo możesz sobie w szybki i łatwy sposób "regulować" ilość zębów. Gdyby mnie czas nie gonił to też był założył adapter. Cenowo wychodzi niewiele drożej, zębatka tył standard ok. 450zł, adapter z zębatką z 470zł, coś koło tego. Trzeba się liczyć z tym, że zębatka na adapter jest wykonana z aluminium, nic nie waży i pewnie z żywotnością też jest różnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trzeba się liczyć z tym, że zębatka na adapter jest wykonana z aluminium......... i pewnie z żywotnością też jest różnie.

 

Widze, ze w PL strasznie boicie sie aluminiowych zebatek....dlaczego?

Od conajmniej 10 lat je stosuje i nigdy ich nie zuzylem. Szybciej lancuch byl do wymiany niz one. Co nie oznacza, ze nie wymienialem kompletu. Moge szczerze polecic zebatki Renthal 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.