Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
kartofel23

brak kierunków i reakcji na starter

Polecane posty

Witam. Mam problem wczoraj podczas jazdy znikły mi kierunki a dzisiaj jak chciałem poszukac co sie dzieje okazało sie ze pomimo naładowanej baterii starter nawet nie drgnie. Kierunki nadal nie działają a moto nie odpala. Czy to i wina jakiegoś bezpiecznika? Sprawdziłem te pod siodłem i są ok, od kierunków i główny tez. Sa jeszcze jakies koło baterii moze to przyczyna? Co myslicie koledzy? Dzieki i pozdrawiam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest takie cudo jak starter, do niego idzie kabel od rozrusznika, tam powinien być jeszcze jeden schowany bezpiecznik. Jeśli starter "cyka" a rozrusznik nie kręci to może być to, jeśli nie bezpiecznik, to musisz zewrzec kabel od plus co idzie do startera z kablem od rozrusznika, bo może starter umarł, tylko ostrożnie bo wysokie napięcie tam jest. I jak zakręci dzięki temu wszystko by wskazywało na to że starter padł. Co do kierunków to nie wiele ma chyba wspólnego, więc szukaj w instalacj, pod siodłem powiemes mieć taka kostkę od której idą trzy kable, różowy idzie do zasilania kierunków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Się nie zrozumieliśmy. Pisząc starter mialem na myśli ten moduł startere co jest schowany przy air box-się, a nie przycisk na kierownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tylko ostrożnie bo wysokie napięcie tam jest..

 

Nie strasz kolegi. Aż tak wysokie to nie jest... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie żaden moduł tylko stycznik rozrusznika. A napięcie jest takie samo jak samego akumulatora. Duży jest jedynie amperaż w związku z relatywnie dużym poborem prądu przez silnik rozrusznika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W 620 z tego co pamiętam przerywacz kierunkowskazów jest wbudowany w liczniku (model na wtrysku paliwa z immo).

 

Więc albo brakuje jakiegoś zasilania, styku w przełączniku albo zegary się spaliły.

 

Przydało by się trochę więcej szczegółów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz dobrze te bezpieczniki i wyczyść dobrze wszystko mi notorycznie padały kierunki a i zdarzyło się że padło całe zasilanie kiedy jeździłem w deszczu pod siedzeniem są właśnie dwa takie przerywacze czy jak to zwał (kostki) do których dostawała się woda i jarał się bezpiecznik ten gł.najmocniejszy w wyniku tego zwarcia przez wodę traciłem najpierw tylko kierunki a zaś się jarał bezpiecznik i kaput.Problem minął po zaizolowaniu owych cudeniek heh może gdzieś masz zware? ciekawe ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.