Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
wilu

zmiana jednostek w s2r 1000

Polecane posty

witam ducatoholikow tym razem zza oceanu

 

juz troszeczke posmigalem monsterkiem, sa nawet zakrety :lol: tak ze jazda odbywa sie caly czas z wielkim bananem na gebie, oczywisci trzeba uwazac na policje ktorej wiecej jest tu niz ludzi, a hamerykany nie przywyczajeni sa ze ktos ich wyprzedza na dwukierunkowej i zachowuja sie dziwnie np mrygajac dlugimi, moze chca pomoc i oswietlic droge hehehe, ale nie o to mi sie rozchodzi, chce zmienic w monsterku farenheity na celsjusze i mile na km , niewiem jak to zrobic czy wogole mozna, prodowalem rozne sekwencje dwoma przyciskami przy liczniku, wie ktos jak to zrobi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W niektórych można zmienić F na C.

 

Wciskasz oba guziiki, włączasz zapłon klikasz lewym (lub prawym) przełączasz z USA na EU i masz zmianę temperatury. Czekasz jak pojawi się OFF i wyłączasz zapłon.

Przebiegu niestety nie da się zmienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o dzieki ci, zmienione :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ty się tam za bardzo nie rozkręcaj...

 

Rób co trzeba i wracaj bo trzeba jeżdzić...

Jak by Ci jakis fajny Duc się przewinął to puszczaj znak do braci z Polski.

 

Powodzonka :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pozjezdzimy ale nie w tym sezonie, w tym roku niema szans, ale nadrabiam na miejscu :lol:

 

co do dukow to jest MH 900 w poblizu do sprzedania

 

a jeszcze jedna sprawa, monster ktorego mam po kupnie mial 600 mil wiec pierwsza z pierwszych wymian oleju zostala wykonana, niestety shella w usa nie maja wiec wlalem podobno najlepszy na rynku AMSOIL http://www.amsoil.com/storefront/mcv.aspx po przejechaniu jakis 150 mil zobaczylem ze olej nieco sie pieni ale bylem w trasie wiec i tak musialem wracac jeszcze 100mil do domu, na miejscu zastalem taki widok

post-11-1366036226,2254_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wyglada jak browar, niewiem c bylo powodem spienienia, moze przez to ze wymieszal sie z poprzednim olejem zalanym fabrycznie, niemam pojecia, zastanawiem mnie tylko to czy jadac tak te 100 mil pompa oleju nie zasysala powietrza, chociaz najgorsze bylo u gory, moze przy smoku bylo ok,

 

wylalem ten syf ktory nawet przy zlewaniu lekko sie babelkowal, i zakupilem agip racing, innych normalnych olei w tym nienormalnym kraju niema, no poza mobilem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
innych normalnych olei w tym nienormalnym kraju niema, no poza mobilem

Poszukaj kontaktu z lokalnymi "dłubaczami", najlepiej przez stronę http://www.bikerornot.com/ , większość to Harlejofcy i ryczące 40-tki :mrgreen: , co nie zmienia faktu, że są bardzo pomocni i przyjacielscy.

Jak nie mogłem w niedzielę naprawić flaka- znalazłem przy ich pomocy taki "warsztacik":

post-48-1366036226,5678_thumb.jpg

gdzie gościu tworzył cuda porównywalne do OCC :shock:, tylko bez medialnej pompy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzieki franiu jak cos bede do nich dzwonil pisal, narazie mam agipa zakupionego, chyba sam na nim smigales o ile dobrze pamietam,

jak zaleje przejade troszke i sie zobaczy, z drugiej strony to sam niemoge jakos tego ogarnac, jak taki olej jak AMS nie moze sie mieszac innymi lub wytrzymac w silniku 300mil, w 1098 jest zalany ten sam tylko lepkosc 10w40 i jest dobrze, po prostu cuda na kiju :crazy:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

20W50 to specyfikacja rekomendowana do motocykli HD, może ten olej nie miał odpowiednich dodatków :?:

 

Agip półsyntetyk 10W40, 15W50, pełen syntetyk 10W60.

 

Do codziennej jazdy monsterem chłodzonym powietrzem, w ciepłym klimacie głównie polecam półsyntetyk 15W50.

 

Chyba że jednostka jest mocno wysilona to syntetyk 10W60.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mysle ze ten olej poprostu po zmieszaniu z resztkami poprzedniego fabrycznego oleju sie spienil choc nie powinno do tego dojsc, moze wadliwy, niewiem. specyfikacja 20w50 jest nie tylko do HD ale do wiekszosci chlodzonych powietrzem silnikow, a lanie pol syntetyku mija sie z celem w nowym motocyklu bo nie chodzi tu tylko o gestos w roznych temperaturach ale i o dodatki smarujace i inne takie tam,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jednak nie olej, zmienilem na agipa, nowy filter i to samo, bable leca od lewej strony okienka tak jak by z pompy, moze byc cos przytkane?

problem sie zaczol po przejechaniu 300 mil, wczesniej bylo ok, a teraz od razu babelkuje, :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.