wilu 0 Napisano Lipiec 10, 2010 witam ducatoholikow tym razem zza oceanu juz troszeczke posmigalem monsterkiem, sa nawet zakrety :lol: tak ze jazda odbywa sie caly czas z wielkim bananem na gebie, oczywisci trzeba uwazac na policje ktorej wiecej jest tu niz ludzi, a hamerykany nie przywyczajeni sa ze ktos ich wyprzedza na dwukierunkowej i zachowuja sie dziwnie np mrygajac dlugimi, moze chca pomoc i oswietlic droge hehehe, ale nie o to mi sie rozchodzi, chce zmienic w monsterku farenheity na celsjusze i mile na km , niewiem jak to zrobic czy wogole mozna, prodowalem rozne sekwencje dwoma przyciskami przy liczniku, wie ktos jak to zrobi?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Lipiec 11, 2010 W niektórych można zmienić F na C. Wciskasz oba guziiki, włączasz zapłon klikasz lewym (lub prawym) przełączasz z USA na EU i masz zmianę temperatury. Czekasz jak pojawi się OFF i wyłączasz zapłon. Przebiegu niestety nie da się zmienić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wilu 0 Napisano Lipiec 12, 2010 o dzieki ci, zmienione :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Lipiec 12, 2010 Ty się tam za bardzo nie rozkręcaj... Rób co trzeba i wracaj bo trzeba jeżdzić... Jak by Ci jakis fajny Duc się przewinął to puszczaj znak do braci z Polski. Powodzonka :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wilu 0 Napisano Lipiec 14, 2010 pozjezdzimy ale nie w tym sezonie, w tym roku niema szans, ale nadrabiam na miejscu :lol: co do dukow to jest MH 900 w poblizu do sprzedania a jeszcze jedna sprawa, monster ktorego mam po kupnie mial 600 mil wiec pierwsza z pierwszych wymian oleju zostala wykonana, niestety shella w usa nie maja wiec wlalem podobno najlepszy na rynku AMSOIL http://www.amsoil.com/storefront/mcv.aspx po przejechaniu jakis 150 mil zobaczylem ze olej nieco sie pieni ale bylem w trasie wiec i tak musialem wracac jeszcze 100mil do domu, na miejscu zastalem taki widok Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wilu 0 Napisano Lipiec 14, 2010 wyglada jak browar, niewiem c bylo powodem spienienia, moze przez to ze wymieszal sie z poprzednim olejem zalanym fabrycznie, niemam pojecia, zastanawiem mnie tylko to czy jadac tak te 100 mil pompa oleju nie zasysala powietrza, chociaz najgorsze bylo u gory, moze przy smoku bylo ok, wylalem ten syf ktory nawet przy zlewaniu lekko sie babelkowal, i zakupilem agip racing, innych normalnych olei w tym nienormalnym kraju niema, no poza mobilem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
franek 0 Napisano Lipiec 14, 2010 innych normalnych olei w tym nienormalnym kraju niema, no poza mobilem Poszukaj kontaktu z lokalnymi "dłubaczami", najlepiej przez stronę http://www.bikerornot.com/ , większość to Harlejofcy i ryczące 40-tki :mrgreen: , co nie zmienia faktu, że są bardzo pomocni i przyjacielscy. Jak nie mogłem w niedzielę naprawić flaka- znalazłem przy ich pomocy taki "warsztacik": gdzie gościu tworzył cuda porównywalne do OCC :shock:, tylko bez medialnej pompy.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wilu 0 Napisano Lipiec 14, 2010 dzieki franiu jak cos bede do nich dzwonil pisal, narazie mam agipa zakupionego, chyba sam na nim smigales o ile dobrze pamietam, jak zaleje przejade troszke i sie zobaczy, z drugiej strony to sam niemoge jakos tego ogarnac, jak taki olej jak AMS nie moze sie mieszac innymi lub wytrzymac w silniku 300mil, w 1098 jest zalany ten sam tylko lepkosc 10w40 i jest dobrze, po prostu cuda na kiju :crazy: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Lipiec 14, 2010 20W50 to specyfikacja rekomendowana do motocykli HD, może ten olej nie miał odpowiednich dodatków :?: Agip półsyntetyk 10W40, 15W50, pełen syntetyk 10W60. Do codziennej jazdy monsterem chłodzonym powietrzem, w ciepłym klimacie głównie polecam półsyntetyk 15W50. Chyba że jednostka jest mocno wysilona to syntetyk 10W60. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wilu 0 Napisano Lipiec 16, 2010 mysle ze ten olej poprostu po zmieszaniu z resztkami poprzedniego fabrycznego oleju sie spienil choc nie powinno do tego dojsc, moze wadliwy, niewiem. specyfikacja 20w50 jest nie tylko do HD ale do wiekszosci chlodzonych powietrzem silnikow, a lanie pol syntetyku mija sie z celem w nowym motocyklu bo nie chodzi tu tylko o gestos w roznych temperaturach ale i o dodatki smarujace i inne takie tam, Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wilu 0 Napisano Lipiec 19, 2010 jednak nie olej, zmienilem na agipa, nowy filter i to samo, bable leca od lewej strony okienka tak jak by z pompy, moze byc cos przytkane? problem sie zaczol po przejechaniu 300 mil, wczesniej bylo ok, a teraz od razu babelkuje, :evil: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach