Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gorzko

Jaka owiewka?

Polecane posty

Francik jestem codziennie tzn. dzisiaj i jutro jestem furmanką i cały next week bawię w SOPOCIE więc zwąchamy się jakoś po 4.08

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jednak nie pamiętam haseł albo już zmieniałem w międzyczasie więc przechodzę teraz całą procedurę odzyskiwania ustalania nowego kur.... i jeszcze więcej.

 

Dobra jak się uda dam znać Gorzkins

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok, a tak naprawde to ile cm musi miec ta owiewka by spokojnie pedzic expresowka 150km/h

by był ten wspaniały "KomforT" jak to theo okreslil...

 

30cm czy wiecej?? wiem ze paskuda ale to tylko na dalekie loty dwu pasem...

 

http://allegro.pl/puig-dymiona-owiewka- ... 88877.html taka juz cos powinna dac, co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz to mam w garazu owiewke od piaggio hexagon wysoką - mozesz sie za nia caly schowac :D ma z metr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak chcesz to mam w garazu owiewke od piaggio hexagon wysoką - mozesz sie za nia caly schowac :D ma z metr

 

no bez szalenstw... :mrgreen:

 

Mam taka w garazu lekko porysowana po szlifie ;)

 

rozumie ze zdala egzamin i chroni nie tylko przed wichurą... :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem ją na 125 i tam drastycznie pogarszała osiągi, a po glebie poszła na półkę. Jednak nie sprawdziłem jej przy większych prędkościach bo silnik na to nie pozwalał więc nie wiem jak z jej aerodynamiką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miałem ją na 125 i tam drastycznie pogarszała osiągi, a po glebie poszła na półkę. Jednak nie sprawdziłem jej przy większych prędkościach bo silnik na to nie pozwalał więc nie wiem jak z jej aerodynamiką.

 

125cc i 12KM to nie dziwne... ale 800cc to inna bajka...

 

wiec jak ktos smiga na trasy z takim szklem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co prawda nie monster a 748 ale

- seryjna szyba komfort jazdy do 140km/h

- szyba MRA wyzsza o 1,5cm komfort jazdy do 180km/h

- burdelowa szyba wyzsza od oryginału o 4cm komfort jazdy 200+

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O jakim komforcie my rozmawiamy? Jak ktos chce komfortu to monsterem nie jeździ. Moim latałem ponad 200 paki bez szyby i nie narzekałem. :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
O jakim komforcie my rozmawiamy? Jak ktos chce komfortu to monsterem nie jeździ. Moim latałem ponad 200 paki bez szyby i nie narzekałem. :twisted:

 

ja sie tam czuje bardzo komfortowo do ok 120km/h, wiec luz, ale jak sie leci 150km/h to juz dmucha, a jak sie nie polozysz na to ciezko sie smiga z wieksza przelotowa duze dystanse...

 

jak sie spodziewam na meeting trza bedzie zrobic min z 300 w jedna str... a do tego bagarze, wolal bym miec tymczasowe szlko na trase... leciec 140-150 dwu pasem, o ile bedzie tam prowadzil, siedzac nie lezac na moto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zależy z której strony się leci

od Wawy kawałek bedzie po dwóch paskach - Mikoś pamiętaj o tankowaniu przed autostradą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zależy z której strony się leci

od Wawy kawałek bedzie po dwóch paskach - Mikoś pamiętaj o tankowaniu przed autostradą

 

Czyżby się ktoś kiedyś zapomniał, zapędził i zatrzymał na pełnym gazie??? hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak lecielismy do poznania na Ducati Casinos Poland to po 2 bramkach mikosiowi sie rezerwuar zapalil i zamiast zwolnic to chcial sie jak najszybciej dostac na stacjie i zabraklo mu 10km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeję troche kotleta ... zastanawiam sie nad zakupem którejś z tych szybek do 796:

 

http://www.motoshock.it/moto/index.php/it/givi-a780-cupolino-ducati-monster-1100-evo.html

 

http://www.puigusa.com/tuning-bikes/ducati-monster-1100-2012/racing-screen/c171en/f1-r2-m3249/

 

http://www.ebay.it/itm/PUIG-CUPOLINO-SPOILER-FUME-DUCATI-MONSTER-696-08-09-/350349941292

 

 

Czy którys z kolegów ma może którąś z tych owiewek?

Jak to się spisuje w akcji versus oryginalna krótka szybka?

 

Czy warto zainwestować hajs w takie opcje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Ja w ex-1100 odkrecilem nawet ten fabryczny "czepek sprzataczki", jezeli nie mam calkowitej ochrony przed wiatrem, to wole nie miec zadnej (taki surowy, czysty napor niezawirowanego powietrza :) ). W tym modelu brak owiewki nawet pomaga, bo przy ok 90-100 km/h pieknie pomaga utrzymac tulow we wlasciwej pozycji :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja w ex-1100 odkrecilem nawet ten fabryczny "czepek sprzataczki"

 

i prawidłowo, jak naked to naked :twisted:

moim zdaniem takie durne owiewki psują cały wygląd monstra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.