Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
MiniD

Przesiadka z M900 na S4R

Polecane posty

Cześć.

 

Żeby nie podbijać i ciągnąć tematu w powitaniach, napiszę tu o S4R przejętym od Pablo. Myślę, że obaj jesteśmy zadoweleni, Pablo z szybkiej i konkretnej transakcji a ja ze sprzętu. Co do posiadania M900 i wstąpienia w szeregi Ducatistów, najpierw chciałem się sprawdzić i poznać z czym to się je. Moja 900-tka była trochę polepiona, kupiona od handlarzy ze Skierniewic. Sporo w nią władowałem żeby przywrócić ją do stanu dostatecznego z plusem. Ale się nie zraziłem.

 

Ciężko mi było podjąć decyzję co następnego. VFR 800 >`01, VTR SP1, Triumph Speed Triple albo Daytona 955i, aż w końcu 916,996,998. To tylko kilka pozycji z moich pomysłów. Jest S4R 2004. Spodziewałem się (bałem) większej brutalności, wrażenia mocy. S4R jest precyzyjniejszy, te 113 KM w porównaniu do moich byłych ~70 nie zrobiły dużego wrażenia. Ale wrażenie jest złudne, bo prędkości rzędu ~130 km/h osiągam przy niższych obrotach i można sie zapomnieć, a maks w postaci 240 czy cuś na golasku jednak robi wrażenie. Czyli podsumowując silnik, przecież on wyjęty z Suberbajka jest! Szacunek wskazany. Kanapa jest kużwa niewygodna! Coś z tym zrobię, bo nie widzę trasy 600 km z takimi wrażeniami. Oczywiście fabryczny wydech idzie precz, myślałem o Zardach ale oferta dilera na full system trochę przeraża. Tu pytanie do musieli czy jest zestaw Viroxa na dwie strony (po jednym z lewej i prawej wysoko)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Renowacja i zmiana kanapy, dołożenie wkładki żelowej lub zrobienie miękkiej kanapy, dowiedz się w :

http://www.werson.waw.pl/nowy/motocykle/index.php

 

Wydech, górne są niestety mało praktyczne, ale całkiem fajnie wyglądają,

super brzmiał QD - Ex-Box:

http://www.qdexhaust.it/schede_prodotti ... cheda.html

 

Zarda jeszcze nie słyszałem na żywo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kanapa jest kużwa niewygodna!

Jesteś pierwszym, który to stwierdza- może popróbuj z ustawieniami podnóżków, kierownicy czy manetek. Kwestia znalezienia TEJ pozycji na konkretnym motocyklu. We Wdowie regulowałem co się da (niedużo miałem co prawda :lolno: ), aż znalazłem Świętego Gralla i nawet przy placku pod d... zamiast kanapy było ok.

Przejechałem ostatnio kilka tys. km z Monsterami i żaden z kierowników nie narzekał na siedzenie. Może to być również kwestia przyzwyczajenia- jak wsiadłem na Primadonnę to już po 10km się wierciłem a tyłek bolał jak niejednego po Love Parade. Teraz mogę zrobić duuuuużo więcej więc myślę, że "ułożysz" się również i to bez wizyty w Berlinie :idea:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może to nie kwestia kanapy a kierownicy. Z nieznanych powodów Ducati w monsterach z kierownicą oversize-ową stosuje dziwaczny jej profil z opuszczonymi ku dołowi końcówkami. Ja swoim monsterem na oryginalnej kanapie robiłem ponad 600km jednego dnia i jedynie mocno ugięte kolana dokuczały. (torowe sety)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jak bede mial troche czasu to jade wersje ekono czyli:

wyrzynam kata tutaj http://www.motowydech.eu/index.php

Jesli bedzie mi malo to przerabiam koncowki u Edka (kontakt znajdziesz na forum).

 

Moze nie bedzie wygladac jak hi-fi, ale zdecydowanie taniej niz termi, zard, virex czy inne komercyjne gotowce. A brzmienie - wpisz sobie chocby w youtube "edhaust" - albo posluchaj jak burczy maszyna Theodora...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Theodor ma Arrowy górne :mrgreen:

Ed-haust są u Mikosia w SS900, u Frania w 999S, u 77Royal w 1098 ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.