Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
ducat1105

848 miedzy 4-6tys obrotów załamanie momentu obr.

Polecane posty

witam.posiadam ducata 848 2009r .co zrobic aby moment obr.był -bardzie płynny pomiedzy 4-6 tys-ducat jest na orginalnych wydechach i ecu.pozdrawia waszystkich ducat. :mrgreen:montaz kompletu termignoni z ecu-załatwi sprawe,czy to beda zle wydane pieniązki.

zdjecie

post-533-1366036366,8528_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co zrobic?

 

najpierw przeczytac regulamin, potem w odpowiednim miejscu sie przywitac, napisac cos o sobie, motocyklu, dac zdjecia w odpowiednim dziale, zapoznac opiekunke do dziecka Berniego, zdac relacje ze spotkania.... a na koniec zadawac pytania.

 

takze zapraszam do powitalni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...zapoznac opiekunke do dziecka Berniego, zdac relacje ze spotkania....

Chyba źle zrozumiałeś - kolega chce zlikwidować dziurę, a nie znaleźć kolejną :idea:

Polecam wizytę u naszych mechaniorów, najbliżej masz chyba do Pozen. Ich "dobry dotyk" wyleczył niejedną sztukę, może wystarczy zwykła regulacja wtrysków i wyczyszczenie filtrów. Poza tym sprzęt świeżo w Twoich rękach, warto go przebadać.

I nie oddawaj do pana Czesia w okolicy, bo i tak wcześniej czy później nasi będą to poprawiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie najlepszym i najrozsądniejszym wyjściem jest nieschodzenie poniżej 6000 obr. lub zmiana na 1098 koniec kropka, reszta to półśrodki, które i tak na niewiele się zdadzą.

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po za tym na hamowni (co hamownia to inny wykres) po shamowaniu twojego egzemplarza wykres krzywej mocy i momentu, może wyglądać nieco inaczej niż to co pokazuje fabryka.

 

Zmiana wydechu i filtrów oraz ECU może nieco zmienić krzywą, ale nie konieczni zlikwidować dziurę ... dopiero odpowiednie urządzenie typu:

http://www.rapidbikeusa.com/uncategoriz ... mmer-sale/

i zestrojenie na hamowni zminimalizuje dziurę.

 

Czyli koszty, koszty i jeszcze raz koszty. Nie koniecznie współmierne do przyrostu lub poprawy osiągów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie - co się z Wami dzieje???

 

Człowiek pyta o konkret a uzyskuje odpowiedzi w stylu Janka "zmień se na 1098" albo Miśka "koszty, koszty, niewspółmierne do efektów"...

 

Więc, aby w miarę dać Ci odpowiedź: najtaniej będzie zmienić mapę na Twoim ECU na Racing 500zł + przesyłka. Do tego trzeba będzie przerobić tłumiki końcowe u Edzia, koszt w okolicy 500zł. Do tego filtr powietrza K&N 350zł. To powinno w dużej mierze wyeliminować dołek w przebiegu krzywej momentu, ponieważ zastosowanie RACINGowego komputera eliminuje działanie zaworu w kolektorze wydechowym, który troszkę pomagając w jednym, jednak troszkę bruździ w mocy.

 

To jest opcja tania, 1500zł to jednak dużo mniej niż 6500zł za fabryczny zestaw z Termi.

 

Od tego momentu, jeśli będzie za słabo to można stosować różnego rodzaju dokładki typu PowerCommander V za jakieś 1600zł czy też bardziej skomplikowany RapidBike 3 za około 2400zł. W ten sposób będzie można (z motocyklem na hamowni) dostroić ewentualne niedoskonałości. Koszt dostrojenia zaczyna się od 250zł i ja osobiście robię to w kooperacji z Tomkiem Kędziorem na jego hamowni.

 

Więc apeluję do Was, nie odsyłajcie ludzi na drzewo tylko dlatego, że się Wam coś wydaje za drogie albo generalnie bezsensowne z Waszego zawężonego punktu widzenia.

 

PEACE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No bo Darek to właśnie jest najprostszy konkret: 1098 lub 1198...

ale chłopak zrobi jak chce.Pozdr. J-999

 

Idąc tym torem rozumowania to najprostszy konkretem bedzie przesiadka na Desmosedici RR GP replica. O a co.... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No bo Darek to właśnie jest najprostszy konkret: 1098 lub 1198...

ale chłopak zrobi jak chce.Pozdr. J-999

 

Idąc tym torem rozumowania to najprostszy konkretem bedzie przesiadka na Desmosedici RR GP replica. O a co.... :D

....ale wtedy dla odmiany dziura w budżecie się robi!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Royal no nie do konca...zalezy co sie chce z motocyklem robic... ja np zrezygnowalem z 1098, na rzecz 999, poniewaz nie ma gdzie na takim set upie jezdzic w sensie nrmalnej exploatacji, moto pode mna sie prawie nie ugielo nawet, taki sztywniak...a poza tym mam tera z kim jezdzic , czyli kolejny atut- moto 2-osobowe....

Wiadomo, co i czlek to inne pomysly, a kolego sobie wybierze najbardziej optymalny, poniewaz ma mozliwosc nawet przerobki na suche z antyhoppingiem i dolozenie zestawu DP w skrzyni biegow, a takze np zakup Nemesisa z zestawami oprogramowania , tylko to sa koszty i oczywiscie kwestia czasu...ale jak tam se stryjenka uwaza...mozna i tak...Dal rade 16- latek w USA powalczyc w AmA na 848 - dal...widzita...Pozdr. J-999 P.S. Sorki za brak polskich znakow, ale z nieswojego kompa pisze i tyle...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.