Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Piter748

Rodzaj łańcucha W 748

Polecane posty

Rodzaj łańcucha W 748. No właśnie... czy to jest 520? Proszę wiedzących o potwierdzenie. Z góry dzięki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

Potrzebowałem potwierdzenia. Mogę jak widzę na Ciebie liczyć.

A na jakiej zębatce jeżdzisz? (fabryka 38) ja mam 40 tkę i chcę zamienić na 42..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja jezdze na serii ale sie wlasnie zastanawiam nad 40. czemu zmieniasz?

jakie sa predkosci itp na biegach? czy Twoja 40 jest w dobrym stanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z łańcuchem, nie jest wcale taka oczywista sprawa...

Trzeba dopasować do rodzaju zębatek, czyli najlepiej łańcuch 520 do 520-tkowych zębatek...

Pozdr.J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ha ! Nurtują Cię te same pytania...

Maksymalną mam po przeliczeniu na km ok 220 na/h. Przyspieszenie w miarę OK. Niestety było OK... Teraz mam wrażenie ślizgającego się sprzęgła (mimo ,że się nie ślizga.)

Pojeżdziłem trochę na moim Classicu (20 nmtr większy moment) i mi brakuje mocy. ZDECYDOWANIE! 42 zęby bądż 15 przód powinny zniwelować mój ból. Trochę więcej będę "wachlował" dżwignią ale przyspieszenie się polepszy. Moja 40tka niestety wygląda na kończącą się więc dlatego szukam nowego natchnienia.

Mojej ze względu na stan techniczny Ci nie polecam - ale wogóle to tak - złapiesz Boga za nogi (na chwilę). Potem zrozumiesz tych od 1098 i 11... ale oni mają już "przerąbane" - moc uzależnia.!!! :shock:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ha ! Nurtują Cię te same pytania...

Maksymalną mam po przeliczeniu na km ok 220 na/h. Przyspieszenie w miarę OK. Niestety było OK... Teraz mam wrażenie ślizgającego się sprzęgła (mimo ,że się nie ślizga.)

Pojeżdziłem trochę na moim Classicu (20 nmtr większy moment) i mi brakuje mocy. ZDECYDOWANIE! 42 zęby bądż 15 przód powinny zniwelować mój ból. Trochę więcej będę "wachlował" dżwignią ale przyspieszenie się polepszy. Moja 40tka niestety wygląda na kończącą się więc dlatego szukam nowego natchnienia.

Mojej ze względu na stan techniczny Ci nie polecam - ale wogóle to tak - złapiesz Boga za nogi (na chwilę). Potem zrozumiesz tych od 1098 i 11... ale oni mają już "przerąbane" - moc uzależnia.!!! :shock:

 

vmax 220?? ja pierdziele, to Ty tylko po miescie smigasz czy jak??

w trasie 220 to sie idzie umordowac, przekonales mnie do pozostawienia 38

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z łańcuchem, nie jest wcale taka oczywista sprawa...

Trzeba dopasować do rodzaju zębatek, czyli najlepiej łańcuch 520 do 520-tkowych zębatek...

Pozdr.J-999

Jakto najlepiej? Bezwzględnie a nie najlepiej!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety widywałem. Kultura i wiedza techniczna u nas w kraju kuleje. Zresztą nie tylko u nas.

 

Łańcuch wymienia się zawsze i bezwzględnie łącznie z kpl wieńców zwanych zębatkami. Absolutnie niedopuszczalne jest założenie nowego łańcucha na podjeżdżone "zębatki". To że mają być przystosowane do współpracy z danym łańcuchem jest oczywiste.

Symbol np 520 oznacza określony moduł i szerokość ogniwa.

I jeszcze jedna ważna sprawa. Motocykle z mocą powyżej 50KM bezwzględnie musza mieć zakówane łańcuchy. Żadne spinki nie sa dopuszczalne. A niestety takie babole sie trafiają. Szczytem było 1098 ze spinką która sie zerwała w czasie jazdy.

 

 

Wyjątkiem kiedy dopuszczalna jest wymiana "zębatek" z inną ilością zębów , a bez wymiany całosci, jest dobór do użycia na torze. W zalezności od charakterystyki toru potrzebujemy innego przełożenia. Ale wtedy nie robimy na zestawie takich przebiegów jak na drodze i przyspieszone zużycie jest sprawą drugorzędną. I zawsze startujemy na zestawach w doskonałym stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoko dyskusja się porobiła. Kto ma 748 niech pisze jakie ma przełożenia (ilość zębów) , jak mu się jeżdzi i sprawuje. Jestem mocno zainteresowany. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie przelozenia nastepujące - 14/38

Vmax gpsowe 273 w co niektórzy nie moga uwierzyć. Termisy ecu i filtr zmienione na performance

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
u mnie przelozenia nastepujące - 14/38

Vmax gpsowe 273 w co niektórzy nie moga uwierzyć. Termisy ecu i filtr zmienione na performance

 

Sorry za offtop, ale mnie to irytuje. Łukasz, 1098 trudno jest rozbujać do tej prędkości, a co dopiero Twoje 748... co by ono nie miało na pokładzie. Widzę, że Cię kiedyś trzeba sprowadzić na ziemię bo bujasz w obłokach :lol:

 

748Duc - jak Ci mocy brakuje to przełożeniami wiele nie zwojujesz. Moim zdaniem lepiej jest pojechać w tą stronę http://www.edovignaracing.com/index.php ... 62&lang=en Jak masz zadbane 748 i nie nosisz się z zamiarem jego sprzedaży to uważam to za ciekawą opcję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu mozecie wirtualnie pozmieniac zebatki i zobaczyc efekt (nie wiem czy mieliscie gdzies ten link): http://www.gearingcommander.com/

 

Ps. Moja 1098s z wieloma przerobkami i przelozeniem 14/39 osiaga 267km/h licznikowo i wlacza sie limiter. Ale takie przelozenie starcza mi na najszybsze tory w UK.

Za to jak przyspiesza to galki oczne wchodza w 4-litery :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jak swoja Dusie przymuszałem do top speed-a to magicznych 299 nigdy nie pojechała. Było ponad 290-/5 na liczniku. Może z wiatrem to by poszła. Zębatki standardowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
u mnie przelozenia nastepujące - 14/38

Vmax gpsowe 273 w co niektórzy nie moga uwierzyć. Termisy ecu i filtr zmienione na performance

 

Sorry za offtop, ale mnie to irytuje. Łukasz, 1098 trudno jest rozbujać do tej prędkości, a co dopiero Twoje 748... co by ono nie miało na pokładzie. Widzę, że Cię kiedyś trzeba sprowadzić na ziemię bo bujasz w obłokach :lol:

 

748Duc - jak Ci mocy brakuje to przełożeniami wiele nie zwojujesz. Moim zdaniem lepiej jest pojechać w tą stronę http://www.edovignaracing.com/index.php ... 62&lang=en Jak masz zadbane 748 i nie nosisz się z zamiarem jego sprzedaży to uważam to za ciekawą opcję.

 

Darek , ajak Twój 996? Kuszą mnie te fury..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.