Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Berto

1198 Vs. VTR SP2

Polecane posty

Od zawsze zakochany w Ducati 916, a ostatnio 1198. Niedawno czytałem o motocyklu Honda VTRSp2. Oglądałem już 2 szt i jak dla mnie dźwięk to bomba, praca silnika, pozycja kierowcy itd, co prawda jeszcze nie śmigałem, ale morze się uda. Poza tym śmigam amatorsko po Torze więc ??? Kolejne moje pytania związane z nowym nabytkiem. Z tego co wiem to SP2 ma poprawione hamulce, zawieszenie w pełni regulowane i na torze daje radę. Sam nie wiem co mam dalej robić, najchętniej bym zakupił obydwa ale kasa, kasa, kasa....????

 

Czy macie jakiś doświadczenia z VTR SP2 ??

 

Jeżeli tak to proszę podzielcie się nimi, zapraszam do dyskusji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mój kumpel miał kiedyś SP z tym, że 1. Z tego co pamiętam to jedynym problemem było to, że strasznie szybko ubywało paliwa z baku ;) W sumie to problemy były z tym dwa. Po pierwsze strasznie dużo palił,a po drugie przeciekał bak, wymienili na gwarancji i z nowym było to samo. Poza tym nie przypominam sobie coby się z nim coś niepokojącego działo.A dźwięk naprawdę powalał 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znam parę osób które bardzo chwalą sobie VTR czy RVT , fajna zabawka na tor , motorek swego czasu skutecznie rywalizował z Ducatem w SBK ale porównanie go z jedenastką ?? :roll: Rozumiem z 998 czy 999 ale 1198 to inna epoka (takie moje zdanie )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Znam parę osób które bardzo chwalą sobie VTR czy RVT , fajna zabawka na tor , motorek swego czasu skutecznie rywalizował z Ducatem w SBK ale porównanie go z jedenastką ?? :roll: Rozumiem z 998 czy 999 ale 1198 to inna epoka (takie moje zdanie )

 

Na tyle skutecznie, że Colin Edwards w 2002 wygrał na nim Mistrzostwo Świata WSBK :)

A porównywać to go należy bardziej z 996 max 998...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem przyjemność jazdy SP2, 1198 niestety nie. Ciężko porównywać modele z różnych epok - różnica innowacji technicznych to około 10 lat.

Mnie osobiście Honda nie powaliła na kolana, w porównaniu z Aprilia RSV Honda jest łagodna i przyjazna - oddawanie mocy i momentu.

Zawieszenie było dość twardo zestrojone (za twardo jak na nasze drogi - ale co kto lubi), może na tor idealnie.

Dźwięk pracy silnika nie zastąpiony, brzmienie na akcesoryjnych przelotowych wydechach też (na fabrycznych porażka - stanowczo za ciche).

Hamulce, po Aprili bez rewelacji (Aprilia ma ten sam system hamulcowy co starsze Ducati).

Zaleta Hondy to niska masa i łatwość prowadzenia.

 

Jedyny mankament to znalezienie SP2 w Ładnym stanie.

Większość którą widziałem była po przejściach - aczkolwiek rynek się zmienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt, SP ciężko jest kupić w idealnym stanie, a jak już trafia sie igła to kosztuje bajońskie sumy jak za taki stary motocykl...

TEN fajnie wygląda i nie zabija ceną. Ciekawe czy podpicowany, czy wart zachodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Uk bez problemu kupisz za 3-4k.

 

Niestety do 1098 czy nowszych nie mozna tego porownywac. Niebo a ziemia. Ani to nie jest zwrotne ani szybkie. Calkiem inna epoka jak ktos juz to powiedzial. Nawet porownujac do 999 nie grzeszy zwrotnoscia. Osiagi podobne.

W dodatku SP2 jest lagodniejsza (nie znaczy slabsza lub wolniejsza) niz SP1 co mi sie nigdy nie podobalo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W 2000 roku, żeby Foggy się nie wywalił kończąc karierę, to pewnie nie byłoby wogóle sukcesu VTR-a, i tak samo gdyby Bayliss ukończył wszystkie wyścigi w 2002-gim...

Me osobiste zdanie- mistrzostwo VTR to dzieło przypadku/szczęścia...

a pamiętacie 1993 gdzie Russel na Kawasaki zaliczył o połowę mniej podium od Foggego... a jednak wygrał mistrzostwa ciułając pkt....

Nie neguję klasy Edwardsa czy Russela, ale po prostu mieli szczęście.

Do tematu, motocykl nie na polskie drogi- chyba że masz idealne równe z profilowaniami, do 999 nawet nie śmiem porównywać - bo to nie ta klasa motocykli, a co mowa o 1098, czy 1198.

Kiedyś podobała mi się nawet, lecz rozkraczona pozycja za kierownicą skutecznie mnie z powrotem skierowała na właściwy tor pod nazwą Ducati...ciulowy do jazdy jak ciul, ot taki drewniak, na gumie, z dziadowskim hamulcem...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześc wszystkim! Mam znajomego który ma do sprzedania rvt-2, tyle co wiem to chce za nią ok.16 tyś. i jest w bardzo dobrym stanie ale ja tego nie moge potwierdzic bo nie widziałem. Będę sie z nim widział w niedzielę to mogę dac namiar, może akurat jest git. On kupił jakąś 600 na tor bo w tym roku już kilka weekendów zaliczył na Brnie i Slovakiaring. A co do spalania to gadał że 8 litrów to graniczy z cudem, jakieś 9 do 14 litrów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Inkrecik, ja nie dres coby latanie na gumie stawiał ponad możność kręcenia winkli...

Gumowanie- strata czasu....

Pozdr.J-999.

P.S. 8 litrow to jak sie jezdzi w granicach 120-160, powyżej to więcej....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fakt, SP ciężko jest kupić w idealnym stanie, a jak już trafia sie igła to kosztuje bajońskie sumy jak za taki stary motocykl...

TEN fajnie wygląda i nie zabija ceną. Ciekawe czy podpicowany, czy wart zachodu.

 

Właśnie tego dziś oglądałem i porażka po przejściach z przodu cały malowany , nie polecam. Była ładna igiełeczka w Zielonej Górze z UK naprawdę śliczna 4tyś mil czarna na twobrothersach i już sprzedana za długo się zastanawiałem i jestem zły.

 

A co do 1198 kurcze jak widzę te cudo, jak słyszę jak to pięknie pracuję to nic innego w tej chwili dla mnie się nie liczy, ale krążą ploty, że jest baaardzo drogi w obsłudze - klocki , paski itd , itd, powiedzcie proszę ile naprawdę kosztuje utrzymanie takiego cacka , i co ile robi się przeglądy i jakie są tego koszty i co się wymienia na jakim przebiegu.

 

Bo jak wszyscy wiemy Honda jest motocyklem bardzo mało awaryjnym i długo wiecznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

....aż się zagotowałem. Po 12 po 24 tyś, zapytaj japanisze ile razy w tym czasie był ( choc napewno nie był bo szkoda kasy, a wepchnie sie następnemu jako " igła")

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo jak wszyscy wiemy Honda jest motocyklem bardzo mało awaryjnym i długo wiecznym.

 

:lol: to nad czym się jeszcze zastanawiać

NIE KUPUJ DUCATI :thumbup:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2 lata mam 1098s, 15k mil w tym polowa na torze i nadal jezdzi :lol:

Jak sam nie popsujesz to nic mu nie bedzie ;)

Serwisy nie sa wiele drozsze od japoncow. Dochodzi wymiana paskow co 2 lata lub co 7.5k mil. Reszta jest taka sama. No klocki brembo sa drozsze. Innych grzechow nie pamietam :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tu masz porównanie z 998 http://www.youtube.com/watch?v=Wm_M5Qj6nfI , co to były za emocje , "1" punkcik zawazył na mistrzostwie

 

Piękna walka do samego końca.

 

Po 12 po 24 tyś, zapytaj japanisze ile razy w tym czasie był ( choc napewno nie był bo szkoda kasy, a wepchnie sie następnemu jako " igła")

 

I tutaj masz rację kilka ryżopendów oglądałem i każdy sprzedawca sprzedaje jako igiełka a w rzeczywistości zabijałem każdego wytykając mankamenty różnych zdarzeń.

 

Tak czy inaczej jedno jest pewne jak upoluję wymarzone Desmo to napewno zwrócę się do was o pmoc :) w ocenie stanu technicznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bo jak wszyscy wiemy Honda jest motocyklem bardzo mało awaryjnym i długo wiecznym.

 

VTR SP jest w tej chwili jednym z kilku japończyków, któe chciałbym posiadać w garażu.

 

Ale chłopie - po pierwsze:

 

1. Nie kupuj Ducati... :lol:

 

Widać, że nie masz przekonania do tej marki więc daj sobie spokój. Dukata nie kupujesz rozsądkiem tylko sercem :P

 

Inkrecik, ja nie dres coby latanie na gumie stawiał ponad możność kręcenia winkli...

Gumowanie- strata czasu....

 

Jasiu, tak mówią ci którzy tego nie potrafią :lol: Ja też uwielbiam winklowanie, ale nie ma to jak czasem bryknąć sobie wolną wysoką gumkę. W końcu jesteśmy próżni i lubimy jak nas podziwiają :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na moto jezdze od kwietnia, to była druga wizyta na torze na moim 748 (odpowiednik 996,998 tyle ze slabsze) policz mijane hondy :D

[bBvideo 425,350:24x092o6]

[/bBvideo]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jezuuu, Łukasz... ten film jest jak Twój motocykl, nawet kamera krzywo była zamocowana :twisted:

 

A teraz coś z czasów jak jeździłem Hondami i za co za chwilę zostanę zlinczowany :D

SPeat.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
na moto jezdze od kwietnia, to była druga wizyta na torze na moim 748 (odpowiednik 996,998 tyle ze slabsze) policz mijane hondy :D

[

998 to testastretta, w żadnym wypadku nie można porównywać tych motocykli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jezuuu, Łukasz... ten film jest jak Twój motocykl, nawet kamera krzywo była zamocowana :twisted:

 

A teraz coś z czasów jak jeździłem Hondami i za co za chwilę zostanę zlinczowany :D

 

co jak co, ale moj motocykl jest prosty czego nie mozna powiedziec o pewnym innym :D

 

@theo - chodzilo mi o konstrrukcje motocykla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.