delta81 0 Napisano Grudzień 2, 2010 1. Nie kupuj Ducati... :lol: Widać, że nie masz przekonania do tej marki więc daj sobie spokój. Dukata nie kupujesz rozsądkiem tylko sercem :P Wreszcie ktoś to powiedział na moto jezdze od kwietnia, to była druga wizyta na torze na moim 748 (odpowiednik 996,998 tyle ze slabsze) policz mijane hondy :D Taa, a kierownicy tych hond byli pierwszy raz na torze, na pierwszym okrążeniu :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Grudzień 2, 2010 spadaj - kilku z nich bylo na torze ktorys raz, a na dodatek skonczyli kilka kursow w szkole jazdy ProMotor - którą bardzo polecam, ich wyklady wnoszą wiele do głowy i sposobu jazdy. Smieszne było, bo z Theo zglosilismy sie do grupy poczatkujacej coby nie kozaczyc itp, no i po kilku okrazeniach sciagneli nas z toru i kazali isc do grupy "czerwonej" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Grudzień 2, 2010 Bo jak wszyscy wiemy Honda jest motocyklem bardzo mało awaryjnym i długo wiecznym. Jasiu, tak mówią ci którzy tego nie potrafią :lol: Ja też uwielbiam winklowanie, ale nie ma to jak czasem bryknąć sobie wolną wysoką gumkę. W końcu jesteśmy próżni i lubimy jak nas podziwiają :twisted: Potrafią czy nie... jak się jeździ 1098/1198 to nie problem... nie sztuka postawić mocnego bika na koło sztuką jest, postawienie WSK 125( się robiło), czy "tor Kurpie" - tor pijanych traktorzystów i krowich placków w szczycie zakrętu... Pozdr.J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Grudzień 2, 2010 Janku, z całym szacunkiem, ale jazda po kiepskiej nawierzchni nawet w kategoriach drogi to nie kryterium oceny motocykla. Te motocykle nie są po to zbudowane by turlać się po dziurach. I argumentacja ze ktoś umie nim po takiej drodze przejechać raczej świadczy o nieszanowaniu motocykla niż umiejętnościach kierowcy i jakości samego motocykla. Chyba że Twój post miał być formą żartu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marekst4s 0 Napisano Grudzień 2, 2010 Też się zastanawiałem nad zakupem sp2, chciałem miec mocnego superbika z silnikiem v2 [ mało awaryjny itp.] i nawet gdyby palił 2 litry to nie żałuję ani jednej sekundy spędzonej z moją ,, dukaciczką" Ładuję w nią kasę, przerabiam, naprawiam i czerpię z tego ogromną przyjemnośc, to jak z kobietami , może nie byc najpiękniejsza na świecie ale musi miec to COŚ co nas do nich ciągnie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Grudzień 2, 2010 Co wyście sie uparli z tą bezawaryjnością VTR-a. To niby SBK ducati są awaryjne? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marekst4s 0 Napisano Grudzień 2, 2010 nie znam się to oni tak mówili he he Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Grudzień 2, 2010 VTR SP nie była zbyt popularnym motocyklem w PL. Podobnie jak Ducati. Dopiero nie dawno zmieniła się sytuacja tego modelu. Miały jakieś tam bolączki i problemy. To z czym się spotkałem: - elektryka - układ wtrysku paliwa - układ jezdny (to od jazdy na gumie) - skrzynia biegów (raczej wina użytkowania) Po za tym mało wygodny fotel kierowcy, a o pasażera nie wspomnę - SP to motocykl typowo 1-no osobowy, pozycja za kierownicą też pozostawia trochę do życzenia. Awaryjność motocykla zależy od wielu czynników. Budowanie Historii awaryjność jest często śmieszne - ktoś słyszał że kolega kolegi miał i miał awarie lub jeździł i nic nie robił :lol: A nieświadomy następny właściciel ... :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Grudzień 2, 2010 A który SBK można uznać za dwuosobowy? :D To wszystko sa kwestie homologacji a nie tego ze jeździ sie tym z pasażerem. Niewygoda pasażera to nie wada w przypadku takich motocykli. To ich cecha. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Grudzień 2, 2010 1098R też jest homologowana jako biposto, a można w niej do bólu szukać miejsca dla pasażera z zerowym efektem :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Grudzień 2, 2010 Aprilia RSV Mille jest wygodna dla pasażera - model do 2003 roku. Coś takiego: http://etapbike.otomoto.pl/aprilia-rsv- ... 11754.html Znam kilku zadowolonych użytkowników. Nie widziałem 1098R w wersji Biposto :mrgreen: monoposto jak najbardziej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Grudzień 2, 2010 ...i miejsce dla pasazera jest i :lol: :crazy: :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Grudzień 3, 2010 Janku, z całym szacunkiem, ale jazda po kiepskiej nawierzchni nawet w kategoriach drogi to nie kryterium oceny motocykla.Te motocykle nie są po to zbudowane by turlać się po dziurach. I argumentacja ze ktoś umie nim po takiej drodze przejechać raczej świadczy o nieszanowaniu motocykla niż umiejętnościach kierowcy i jakości samego motocykla. Chyba że Twój post miał być formą żartu. Nareszcie to wykryłeś... :lol: ...ja wsio traktuję dość frywolnie...daleki jestem od spinania się czy nadto poważnie traktowania otaczającej rzeczywistości...szkoda na to czasu i życia... Co do tematu, to myślę, że zainteresowany powinien sobie sam wybrać motocykl po przeanalizowaniu za i przeciw...i jak to się mówi....Nie kupuj DUCATI! Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Berto 1 Napisano Grudzień 6, 2010 Aj Panowie bylem i oglądałem i powiem szczerze zamurowało mnie Kilka danych LSL, Durbhan, Moriwaki, Sato Racing titanium, Dynojet, Ohlins, OZ Racing, Brembo... Razem za około 30 tysi Polecam do poszperania w : http://www.durbhan.de - specjalizują się również w Ducati :) Wiem wiem :) NIE KUPUJ DUCATI :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
adam 0 Napisano Grudzień 6, 2010 To nie ten cudak co już dobrze ponad rok przewija sie na allegro ?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Grudzień 7, 2010 tak to ten cudak , ale zwykły obywatel nie pojmie po co tyle pieniędzy do motocykla wkładać ;) poza dukacistą oczywiście :lol: Faktycznie odjechana sztuka - szkoda ze hunda Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Grudzień 7, 2010 Poza kilkoma fajnymi dodatkami, nothing special. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Grudzień 7, 2010 błąd strony - powinno być: http://www.durbahn.de/ Po za tym kilka fajnych przeróbek motocykli :mrgreen: Na forum motocyklistow ponoć Yuby ma fajną SP - Theodor widział :?: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Grudzień 7, 2010 Widziałem ten motocykl na torze w lublinie, ale nie podoba mi się ten model jako taki, więc i się nie przyglądałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
77royal 0 Napisano Grudzień 7, 2010 "słynny" Yuby swego czasu z tego co mi mówił to chciał zmienic awoją Honde na 1098. Jak na SP2 to ma ładna doinwestowaną sztukę. Ale do 1098 to daleeeekaaa droga. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
geni 0 Napisano Grudzień 9, 2010 Tak, jak z doinwestowanego Poloneza do Opla Vectry A :D , technologia i założenia konstrukcyjne troszkę inne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Grudzień 9, 2010 "słynny" Yuby swego czasu z tego co mi mówił to chciał zmienic awoją Honde na 1098. Jak na SP2 to ma ładna doinwestowaną sztukę. Ale do 1098 to daleeeekaaa droga. No nie taka daleeeka jak by się mogło wydawać. To tylko motocykl z poprzedniego okresu konstukcyjnego, a najfajniejsze jest to, że jest stworzony w dużej mierze przez HRC. A tutaj na potwierdzenie tego co mówię - test porównawczy brytyjskiego MCN-u w któym udział biorą 1098, SP-2 i RSV Mille R http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... 8vsvtwins/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Grudzień 9, 2010 Dla mnie VTR to taki sam klocek jak TLS, moze silnik fajniejszy ze wzgledu na napęd rozrzadu, ale kobyła wielka a nie sportowy motocykl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Grudzień 10, 2010 A pytał mnie nawet o jakieś 1098 , ale jak zwykle bywa, cena go odstraszyła...zresztą napewno by mu niepasował... A porównanie VTR do 1098 czy nawet do 999 to nieporozumienie, jak tu porównać mało czułą szerokobaniastą hondę z dziurą w kształcie krowich narządów rodnych przy wycieleniu, do świetnie prowadzących się bardzo stabilnych , pięknie reagujących na gaz Ducatów? ale jak ktoś wcześniej powiedział nie kupuj Ducati! Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
2wheels 0 Napisano Grudzień 11, 2010 muszę wtrącić swoje dwa grosze i pewnie zostanę za to zlinczowany przez ortodoksów ale jestem niestety wielkim fanem sp2. Jak dla mnie sprzęt jest naprawdę mega ciekawy , pomimo krytyki co do spalania i dość kiepskiego hamulca - zawsze można zmienić :). Sami jeździmy motorynkami które według większości motocyklistów pozostawiają wiele do życzenia ( choćby monstery do 2008 pozycja na moto przedpotopowa :):) ). Nie jechałem nigdy sp2 ale w końcu gdyby miał się tak źle prowadzić a ducati tak wspaniale to w sbk raczej nie byłby konkurencją dla 998 a z tego co pamiętam dawał radę i to z pozytywnym skutkiem:) . Jak cokolwiek tu porównywać to chyba 998 do sp2 , bo 1198 to troszkę za świeży temat na sp2. Kończąc moje wypociny jeżeli szukasz motocykla oryginalnego to sp2 na pewno nim jest a cała reszta jest nie ważna tak jak w przypadku ducati ( bo się psuje , bo dużo pali itp ) , ale za dobrą sztukę trzeba stosunkowo dużo kapusty położyć i tak jak w przypadku ducati - nie do końca wiemy za co tyle kasy wykładamy :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach