Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Berto

1198 Vs. VTR SP2

Polecane posty

1. Nie kupuj Ducati... :lol:

 

Widać, że nie masz przekonania do tej marki więc daj sobie spokój. Dukata nie kupujesz rozsądkiem tylko sercem :P

 

Wreszcie ktoś to powiedział

 

 

 

na moto jezdze od kwietnia, to była druga wizyta na torze na moim 748 (odpowiednik 996,998 tyle ze slabsze) policz mijane hondy :D

 

 

Taa, a kierownicy tych hond byli pierwszy raz na torze, na pierwszym okrążeniu :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spadaj - kilku z nich bylo na torze ktorys raz, a na dodatek skonczyli kilka kursow w szkole jazdy ProMotor - którą bardzo polecam, ich wyklady wnoszą wiele do głowy i sposobu jazdy.

 

Smieszne było, bo z Theo zglosilismy sie do grupy poczatkujacej coby nie kozaczyc itp, no i po kilku okrazeniach sciagneli nas z toru i kazali isc do grupy "czerwonej"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bo jak wszyscy wiemy Honda jest motocyklem bardzo mało awaryjnym i długo wiecznym.

 

 

Jasiu, tak mówią ci którzy tego nie potrafią :lol: Ja też uwielbiam winklowanie, ale nie ma to jak czasem bryknąć sobie wolną wysoką gumkę. W końcu jesteśmy próżni i lubimy jak nas podziwiają :twisted:

 

 

 

Potrafią czy nie... jak się jeździ 1098/1198 to nie problem... nie sztuka postawić mocnego bika na koło sztuką jest, postawienie WSK 125( się robiło), czy "tor Kurpie" - tor pijanych traktorzystów i krowich placków w szczycie zakrętu...

Pozdr.J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Janku, z całym szacunkiem, ale jazda po kiepskiej nawierzchni nawet w kategoriach drogi to nie kryterium oceny motocykla.

Te motocykle nie są po to zbudowane by turlać się po dziurach. I argumentacja ze ktoś umie nim po takiej drodze przejechać raczej świadczy o nieszanowaniu motocykla niż umiejętnościach kierowcy i jakości samego motocykla.

 

Chyba że Twój post miał być formą żartu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też się zastanawiałem nad zakupem sp2, chciałem miec mocnego superbika z silnikiem v2 [ mało awaryjny itp.] i nawet gdyby palił 2 litry to nie żałuję ani jednej sekundy spędzonej z moją ,, dukaciczką" Ładuję w nią kasę, przerabiam, naprawiam i czerpię z tego ogromną przyjemnośc, to jak z kobietami , może nie byc najpiękniejsza na świecie ale musi miec to COŚ co nas do nich ciągnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co wyście sie uparli z tą bezawaryjnością VTR-a. To niby SBK ducati są awaryjne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

VTR SP nie była zbyt popularnym motocyklem w PL. Podobnie jak Ducati. Dopiero nie dawno zmieniła się sytuacja tego modelu.

 

Miały jakieś tam bolączki i problemy.

To z czym się spotkałem:

- elektryka

- układ wtrysku paliwa

- układ jezdny (to od jazdy na gumie)

- skrzynia biegów (raczej wina użytkowania)

 

Po za tym mało wygodny fotel kierowcy, a o pasażera nie wspomnę - SP to motocykl typowo 1-no osobowy, pozycja za kierownicą też pozostawia trochę do życzenia.

 

Awaryjność motocykla zależy od wielu czynników.

 

Budowanie Historii awaryjność jest często śmieszne - ktoś słyszał że kolega kolegi miał i miał awarie lub jeździł i nic nie robił :lol:

 

A nieświadomy następny właściciel ... :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A który SBK można uznać za dwuosobowy? :D

To wszystko sa kwestie homologacji a nie tego ze jeździ sie tym z pasażerem. Niewygoda pasażera to nie wada w przypadku takich motocykli. To ich cecha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1098R też jest homologowana jako biposto, a można w niej do bólu szukać miejsca dla pasażera z zerowym efektem :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janku, z całym szacunkiem, ale jazda po kiepskiej nawierzchni nawet w kategoriach drogi to nie kryterium oceny motocykla.

Te motocykle nie są po to zbudowane by turlać się po dziurach. I argumentacja ze ktoś umie nim po takiej drodze przejechać raczej świadczy o nieszanowaniu motocykla niż umiejętnościach kierowcy i jakości samego motocykla.

 

Chyba że Twój post miał być formą żartu.

 

 

Nareszcie to wykryłeś... :lol: ...ja wsio traktuję dość frywolnie...daleki jestem od spinania się czy nadto poważnie traktowania otaczającej rzeczywistości...szkoda na to czasu i życia...

Co do tematu, to myślę, że zainteresowany powinien sobie sam wybrać motocykl po przeanalizowaniu za i przeciw...i jak to się mówi....Nie kupuj DUCATI!

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aj Panowie bylem i oglądałem i powiem szczerze zamurowało mnie

 

dsc00693q.jpg

 

Kilka danych

 

LSL, Durbhan, Moriwaki, Sato Racing titanium, Dynojet, Ohlins, OZ Racing, Brembo... Razem za około 30 tysi

 

Polecam do poszperania w :

 

http://www.durbhan.de - specjalizują się również w Ducati :)

 

Wiem wiem :) NIE KUPUJ DUCATI :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak to ten cudak , ale zwykły obywatel nie pojmie po co tyle pieniędzy do motocykla wkładać ;) poza dukacistą oczywiście :lol: Faktycznie odjechana sztuka - szkoda ze hunda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

błąd strony - powinno być:

 

http://www.durbahn.de/

Po za tym kilka fajnych przeróbek motocykli :mrgreen:

 

Na forum motocyklistow ponoć Yuby ma fajną SP - Theodor widział :?:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widziałem ten motocykl na torze w lublinie, ale nie podoba mi się ten model jako taki, więc i się nie przyglądałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"słynny" Yuby swego czasu z tego co mi mówił to chciał zmienic awoją Honde na 1098. Jak na SP2 to ma ładna doinwestowaną sztukę. Ale do 1098 to daleeeekaaa droga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, jak z doinwestowanego Poloneza do Opla Vectry A :D ,

technologia i założenia konstrukcyjne troszkę inne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"słynny" Yuby swego czasu z tego co mi mówił to chciał zmienic awoją Honde na 1098. Jak na SP2 to ma ładna doinwestowaną sztukę. Ale do 1098 to daleeeekaaa droga.

 

No nie taka daleeeka jak by się mogło wydawać. To tylko motocykl z poprzedniego okresu konstukcyjnego, a najfajniejsze jest to, że jest stworzony w dużej mierze przez HRC.

 

A tutaj na potwierdzenie tego co mówię - test porównawczy brytyjskiego MCN-u w któym udział biorą 1098, SP-2 i RSV Mille R http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... 8vsvtwins/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie VTR to taki sam klocek jak TLS, moze silnik fajniejszy ze wzgledu na napęd rozrzadu, ale kobyła wielka a nie sportowy motocykl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A pytał mnie nawet o jakieś 1098 , ale jak zwykle bywa, cena go odstraszyła...zresztą napewno by mu niepasował...

A porównanie VTR do 1098 czy nawet do 999 to nieporozumienie, jak tu porównać mało czułą szerokobaniastą hondę z dziurą w kształcie krowich narządów rodnych przy wycieleniu, do świetnie prowadzących się bardzo stabilnych , pięknie reagujących na gaz Ducatów?

 

ale jak ktoś wcześniej powiedział nie kupuj Ducati!

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

muszę wtrącić swoje dwa grosze i pewnie zostanę za to zlinczowany przez ortodoksów ale jestem niestety wielkim fanem sp2. Jak dla mnie sprzęt jest naprawdę mega ciekawy , pomimo krytyki co do spalania i dość kiepskiego hamulca - zawsze można zmienić :). Sami jeździmy motorynkami które według większości motocyklistów pozostawiają wiele do życzenia ( choćby monstery do 2008 pozycja na moto przedpotopowa :):) ). Nie jechałem nigdy sp2 ale w końcu gdyby miał się tak źle prowadzić a ducati tak wspaniale to w sbk raczej nie byłby konkurencją dla 998 a z tego co pamiętam dawał radę i to z pozytywnym skutkiem:) . Jak cokolwiek tu porównywać to chyba 998 do sp2 , bo 1198 to troszkę za świeży temat na sp2. Kończąc moje wypociny jeżeli szukasz motocykla oryginalnego to sp2 na pewno nim jest a cała reszta jest nie ważna tak jak w przypadku ducati ( bo się psuje , bo dużo pali itp ) , ale za dobrą sztukę trzeba stosunkowo dużo kapusty położyć i tak jak w przypadku ducati - nie do końca wiemy za co tyle kasy wykładamy :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.